Skocz do zawartości

Strzela przez wydech i gaźnik - co to moze być??


kawisiatko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam ogromny problem z moja Mz. W zwiazku z tym,ze nie moglem nigdzie dostac impulsatora to postanowiłem przerobić go na zwykły zapłon. Jak pomyslal tak zrobił. Z początku nie wkręcała sie tylko na obroty powyzej 5000. Wygerulowałem zapłon, gaźnik, ale ona dalej swoje ;/ na wolnych chodziła spoko. Potem nagle coś jej odbiło, zaczeła strzelać przez gaźnik i wydech... pracuje nierówno i ciężko pali... wydawałoby sie ze to zapłon, ale sprawdzałem kila razy, wyregulowany jest dobrze. Zminiliśmy tez cewke i przewód.. żadnej reakcji. Kondensator i przerywacz są nowe. ja aż zgłupiałem! co to może być?? co jej odwaliło?? mieliście może cośpodobnego u siebie??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa moze lezec w wale korbowym :icon_mrgreen: Moze juz miec luz na korbowodzie(gora dul) i nie moze dojsc do prawidlowego trafienia w zaplon.Lub mogl sie przestawic na czopie :wink: (Czesty przypadek W Jawach 350) w mz tez sie spotkalem.

 

Nie wydaje mi sie zeby to byla sprawa walu,bo nie dawno przeszedl regeneracje, a pozatym na zapłonie elektornicznym wszystko bylo wporzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jednak poszukac impulsatora. Ten zapłon ma same plusy. A ustawianie przerywacza po paru tysiacach Cie doprowadzi do pasji. Sprawdz tez uszczelke pod głowicą i szczelnosc krocców od gaźnika.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam ze Ci sie przerwa zlikwidowała na przerywaczu. Prawdo podobnie nie nasmarowałeś krzywki olejem i przerywacz (ta cześć ktorą styka sie z krzywką) po prostu sie stopił i zamkną. Ja tak miałem w simku i dlatego strzelał w gazior...

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam znaleść impulsator i powrócić do elektroniczego zapłonu. Po prostu jest bez porównania lepszy.

A może winna jest przegrzana świeca. Z doświadczenia wiem że jeżeli masz źle wyregulowane wyprzedzenie klasycznego zapłonu to mz „ZJADA” świece w ekspresowym tempie.

I jeżeli przerywacz mocno iskrzy oznacza to uszkodzony kondensator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...