kkarczu Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 yamaha dt50 lc po tuningu zeta65 ekonomiczna to70 vmaxto90 a taka zwykła no to 80 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Jufimiuk Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Moja apka ma wtrysk takze baardzo malo pali jak lece na maxa czyli kolo 90 pali 3 litry jak 70 w 2 litrach na 100 sie zmieszcze :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 z moim dt jest bardzo podobnie jak z od kolegi kkarczu (no tyle,ze ja tuningu nie mam) - vmax w granicach 90,ekonomiczna kolo 70-75,a taka na trase to 80km/h daje rade :crossy: pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 U mnie ekonomiczna na docieraniu to 50-55 km/h :crossy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ja moja senda 80 cm lub nawet jak byla 50tka zalozona to tak 75-85 zalezy jakie warunki teraz to z 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 max to cos ponad 80 a najfajniej sie jezdzi 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Suzuki Rg 80v-max 105km/hprzelotowa 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Słuchaj, a jak jest z rejestracją tego suzuki na motorower? bo na allegro pisza, że sa na motorower. :/ jakos wierzyć mi sie nie chce, bo jak? z czego podkładaja papiery??? np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M187041 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 według prawa to się robi w ten sposób ze niby wymieniasz silnik na 50 cm3 i idziesz na przegląd...poniewaz silnik jest teraz uwazany za czesc wymienną!w praktyce dajesz w łape :icon_mrgreen: ja sam kupilem juz z papierami na 50 cm3..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Hm. to niegłupie. szczególnie, że stacja diagnostyczna, która jest niedaleko mnie ma takie uprawnionka, a właściciel jest bardzo wporzo i zrobi to pewnie za grosze... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 jak możecie to piszcie przy jakich obrotach silnika są te prędkości, bo u mnie 80km/h odpowiada 6.5-7tyś obr :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Honda CB50J ekonomiczna jest taka jak maksymalna czyli 55-60km/h. Maksymalna konstrukcyjna sprawdzona z górki to 70kilka, ale silnik wyje bo ma z 10-11 krpm... Motor zablorowany na gaźniku (tak z 11mm ma :icon_mrgreen:) i wałkach rozrządu więc o zużycie się nie boję. Pali koło 2,5 litra. Romet 50-T-1 po przeróbkach nie męczy się do 47-48km/h i tyle można utrzymywać. Maksymalna 53-54km/h i silnik wyje (obrotomierza jeszcze nie złożyłem, wiec nie wiem ile wtedy się kręci). Spalania nie sprawdzałem, ale GT80 się wkurzał, że za małe bo jak miał Ogara 200 to lał 3 razy tyle co ja :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Hmm. ciekawe, czy ktoś mi uwierzy, ale ja chartem najwiecej jechałem 95, z tym, że góra była prawie pionowa, a silnik, to myślałem, że zaraz sie rozpadnie. :flesje: nie wierzycie, to spytajcie kumpla, bo on był na pace, a jeszcze jeden z przodu na ETZ 150.... :icon_mrgreen: :wink: PS. Koncze robic kolanko do wydechu, przerobiłem od simaka, bo oryginalnego raczej nigdzie nie dostane, jeszcze tylko to troche pospawać trzeba i znowu moge śmigać. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cycu Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) u mnie w yamaha rd350 to cos okolo 110-120 :icon_mrgreen: Ktoś sobie chyba dział pomylił :flesje: Co do tematu:Simson S51 '82 (skrzynia 3 i 4 biegowa) ok. 55 km/h Hmm. ciekawe, czy ktoś mi uwierzy, ale ja chartem najwiecej jechałem 95 (...)Nie uwierzymy :wink: Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez Cycu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) Simson S51 '82 (skrzynia 3 i 4 biegowa) ok. 55 km/hNie uwierzymy :icon_mrgreen: Ty chyba cos sie pomyliłes... słuchaj dobry simek bez problemu ciągnie 70 na prostej, no chyba, że masz poprostu "szrota", a gdybys zobaczył góre, to byś uwierzył, że tyle pojechał. hehe :wink::D:D:D:D:D Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez markos16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.