Skocz do zawartości

SUZUKI GSX750F 1990r problem z odpaleniem


szulbor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam bardzo prosze o wasza pomoc

juz opisuje co jest grane w zeszlym tygodniu wstawilme moto do garazu chodzil jak w zegarku po tygodniu przyjezdzam nie odpala daje w rure i strzela (huk jak wystrtzal z pistoletu) wymienilem siwiece no i jakis postep bo pali ale tylko na 2 cylindry co wy na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece, fajki, akumulator, brudne gaźniki. Świece wymieniłeś, to odpadają. Piszę akumulator, bo w XJcie musiał być w idealnym (niemal) stanie, żeby odpalić silnik. Wystarczył drobny spadek kondycji i pomimo mocnego kręcenia rozrusznikiem nic nie dało się zrobić.

 

Na chłopski rozum - w cylindrze zapala się mieszanka. Żeby zapalić, potrzebujesz dobrego prądu, żeby było co zapalić, potrzebujesz dobrze przygotowanej mieszanki. Pierwsze weźmiesz z kombinacji dobrych świec, fajek/kabli i dobrego akumulatora. Dobrą mieszankę przygotują z kolei sprawne gaźniki. Spróbowałbym przejechać się troszeczkę. Może w końcu pozostałe cylindry załapią... Z resztą jeszcze jedno. Przed kolejnym odpalaniem wykęć "niepalące" świece i doprowadź np. zapalniczką do (w miarę możliwości) suchości. Nie ma siły. Jeśli jest benzyna i na świecy iskra, to musi działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na forum juz bylo iz te silniki nie lubia stania bez przepalania - ponoc " 2 tyd bez odpalenia to dla nich istna wieczność", wykrec swiece podgrzej nad gazem, a do gaznikow zalej swieze paliwo+aku naładowane na 100% - wtedy próbuj :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jezdzilem na tych 2 garach z mysla ze moze 2 jakos sie "dolacza" ale niestety jedyne co zyskalem w ten sposob to "piekne fioletowe 2 kolektory:/ wniosek ze musi ostro ogniem walic:( akumulator dopiero co naladowany naladowany wkaldalem na zmiane z akumulatorem od transalpa. wreszcei doszedlem do takiego stanu ze jak pokrece z 20 sek to zapala (ale ma problem z trzymaniem małych obrotow) ale na obroty wkreca sie ladnie u rowno. jak schodzi z obrotow to strzela w rure. zaczyna mi brakowac pomysłow co mam jeszcze zrobic ale ciagle mi na 2 gary tylko pali:(

 

o i jeszcze jesli chodzi o przepalanie to moto byl przepalany i mysle ze wlasnie to wykonczylo stare swieczki. bo podobno nie wolno go odpalac na chwilke i potem gasic na ssaniu bo swiece biora w leb.

 

ukasz tez mialem problem zeby odpalic sprzeta na poczatku sezonu nawet postowalem tu w tym temacie moja rada - moto na słoneczko niech sie wygrzeje a potem kable do akumulatora samochodowego i krecic krecic krecic, jesli wstawiales jesienia sprawnego to nie ma siły musi zapalic. (warto by jeszcze zalac swierzym paliwem)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukasz tez mialem problem zeby odpalic sprzeta na poczatku sezonu nawet postowalem tu w tym temacie moja rada - moto na słoneczko niech sie wygrzeje a potem kable do akumulatora samochodowego i krecic krecic krecic, jesli wstawiales jesienia sprawnego to nie ma siły musi zapalic. (warto by jeszcze zalac swierzym paliwem)

pozdrawiam

 

 

Jak kończyłem sezon Zuzia była w pełni sprawna i aż rwała się do jazdy :crossy: Dzięki za radę, jeszcze dzisiaj jadę kupić nowy akumulator i ostro się za nią wezmę :buttrock:

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz, ktore gary nie chodza. Jesli wylaczony jest 1-3 lub 2-4 to winy szukalbym w cewkach zaplonowych.

Sprawdzales czy na wszystkich swiecach masz iskre?

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece iridium kosztują ok 70 zł. (Do niektórych modeli dostęne w Larssonie) za sztukę czyli za komplecik 280 zł. . Mi by się to nie uśmiechało. Już lepiej się pobawić w spuszczanie starego paliwka z komór pływakowych ewentulanie wyciągnięcie i wygrzanie świec i wtedy GSX-F powinien odpalić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece iridium kosztują ok 70 zł. (Do niektórych modeli dostęne w Larssonie) za sztukę czyli za komplecik 280 zł. . Mi by się to nie uśmiechało. Już lepiej się pobawić w spuszczanie starego paliwka z komór pływakowych ewentulanie wyciągnięcie i wygrzanie świec i wtedy GSX-F powinien odpalić. :)

 

Taaak, mi też się 280 zeta średnio uśmiecha :) Wygrzeję te świece i zobaczymy.

Paliwo z komór też bym spuścił, ale szczerze mówiąc nie wiem jak :) Jeżeli ktoś mógłby zapodać jakąś przystępną instrukcję co i jak to będę wdzięczny ;)

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dnie komory powinien być kruciutki kawałek rureczki. Na tą rureczkę zakładasz wężyk a 2 końcóweczkę puszczas do jakiegoś naczynka na paliwko. Później odkręcasz śrubki pokazane strzałką i pawiwko powinno sobie ściekać. Jak ścieknie to zakręcić i przejść do następnego gaźniczka. Po opróżnieniu wszystkich komór ustawiasz krani na PRI żeby je napełnić i odpalasz moto. Jak odpali to przestawiasz kranik na ON albo RES w zależności ile paliwka w zbiorniku i cieszysz się jazdą ;). komory.gif

O ile do zewnętrzych gaźników jest w miarę łatwy dostęp ale z tymi wewnętrzymi to trochę dłużej ci zejdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...