szulbor Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 witam bardzo prosze o wasza pomocjuz opisuje co jest grane w zeszlym tygodniu wstawilme moto do garazu chodzil jak w zegarku po tygodniu przyjezdzam nie odpala daje w rure i strzela (huk jak wystrtzal z pistoletu) wymienilem siwiece no i jakis postep bo pali ale tylko na 2 cylindry co wy na to ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Świece, fajki, akumulator, brudne gaźniki. Świece wymieniłeś, to odpadają. Piszę akumulator, bo w XJcie musiał być w idealnym (niemal) stanie, żeby odpalić silnik. Wystarczył drobny spadek kondycji i pomimo mocnego kręcenia rozrusznikiem nic nie dało się zrobić. Na chłopski rozum - w cylindrze zapala się mieszanka. Żeby zapalić, potrzebujesz dobrego prądu, żeby było co zapalić, potrzebujesz dobrze przygotowanej mieszanki. Pierwsze weźmiesz z kombinacji dobrych świec, fajek/kabli i dobrego akumulatora. Dobrą mieszankę przygotują z kolei sprawne gaźniki. Spróbowałbym przejechać się troszeczkę. Może w końcu pozostałe cylindry załapią... Z resztą jeszcze jedno. Przed kolejnym odpalaniem wykęć "niepalące" świece i doprowadź np. zapalniczką do (w miarę możliwości) suchości. Nie ma siły. Jeśli jest benzyna i na świecy iskra, to musi działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 na forum juz bylo iz te silniki nie lubia stania bez przepalania - ponoc " 2 tyd bez odpalenia to dla nich istna wieczność", wykrec swiece podgrzej nad gazem, a do gaznikow zalej swieze paliwo+aku naładowane na 100% - wtedy próbuj :icon_biggrin: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 No ja mam ciut większy problem, bo moja Zuzia po zimie w ogóle nie chciała odpalić - aku padł zupełnie, na dniach kupuję nowy i będę walczył, żeby w końcu należycie rozpoczać sezon :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 No jezdzilem na tych 2 garach z mysla ze moze 2 jakos sie "dolacza" ale niestety jedyne co zyskalem w ten sposob to "piekne fioletowe 2 kolektory:/ wniosek ze musi ostro ogniem walic:( akumulator dopiero co naladowany naladowany wkaldalem na zmiane z akumulatorem od transalpa. wreszcei doszedlem do takiego stanu ze jak pokrece z 20 sek to zapala (ale ma problem z trzymaniem małych obrotow) ale na obroty wkreca sie ladnie u rowno. jak schodzi z obrotow to strzela w rure. zaczyna mi brakowac pomysłow co mam jeszcze zrobic ale ciagle mi na 2 gary tylko pali:( o i jeszcze jesli chodzi o przepalanie to moto byl przepalany i mysle ze wlasnie to wykonczylo stare swieczki. bo podobno nie wolno go odpalac na chwilke i potem gasic na ssaniu bo swiece biora w leb. ukasz tez mialem problem zeby odpalic sprzeta na poczatku sezonu nawet postowalem tu w tym temacie moja rada - moto na słoneczko niech sie wygrzeje a potem kable do akumulatora samochodowego i krecic krecic krecic, jesli wstawiales jesienia sprawnego to nie ma siły musi zapalic. (warto by jeszcze zalac swierzym paliwem) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ukasz tez mialem problem zeby odpalic sprzeta na poczatku sezonu nawet postowalem tu w tym temacie moja rada - moto na słoneczko niech sie wygrzeje a potem kable do akumulatora samochodowego i krecic krecic krecic, jesli wstawiales jesienia sprawnego to nie ma siły musi zapalic. (warto by jeszcze zalac swierzym paliwem) pozdrawiam Jak kończyłem sezon Zuzia była w pełni sprawna i aż rwała się do jazdy :crossy: Dzięki za radę, jeszcze dzisiaj jadę kupić nowy akumulator i ostro się za nią wezmę :buttrock: pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ostatnio z wujkiem odpalałem 600f to na podłączonym prostowniku bo akumulator padał i tez strzelał z tłumika jak odpalił to chodził na 3cylindry pochodził 15min i zaczął dobrze chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Sprawdz, ktore gary nie chodza. Jesli wylaczony jest 1-3 lub 2-4 to winy szukalbym w cewkach zaplonowych.Sprawdzales czy na wszystkich swiecach masz iskre? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Jezeli troche pojezdziles i to nie uruchomilo tych pozostalych 2ch cylindrow, to zdecydowanie brakuje im czegos: iskry, albo paliwa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Tak na przyszłość, zainwestuj w świece Iridium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Tak na przyszłość, zainwestuj w świece Iridium A gdzie i za ile takie coś można kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Świece iridium kosztują ok 70 zł. (Do niektórych modeli dostęne w Larssonie) za sztukę czyli za komplecik 280 zł. . Mi by się to nie uśmiechało. Już lepiej się pobawić w spuszczanie starego paliwka z komór pływakowych ewentulanie wyciągnięcie i wygrzanie świec i wtedy GSX-F powinien odpalić. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Świece iridium kosztują ok 70 zł. (Do niektórych modeli dostęne w Larssonie) za sztukę czyli za komplecik 280 zł. . Mi by się to nie uśmiechało. Już lepiej się pobawić w spuszczanie starego paliwka z komór pływakowych ewentulanie wyciągnięcie i wygrzanie świec i wtedy GSX-F powinien odpalić. :) Taaak, mi też się 280 zeta średnio uśmiecha :) Wygrzeję te świece i zobaczymy.Paliwo z komór też bym spuścił, ale szczerze mówiąc nie wiem jak :) Jeżeli ktoś mógłby zapodać jakąś przystępną instrukcję co i jak to będę wdzięczny ;) pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Na dnie komory powinien być kruciutki kawałek rureczki. Na tą rureczkę zakładasz wężyk a 2 końcóweczkę puszczas do jakiegoś naczynka na paliwko. Później odkręcasz śrubki pokazane strzałką i pawiwko powinno sobie ściekać. Jak ścieknie to zakręcić i przejść do następnego gaźniczka. Po opróżnieniu wszystkich komór ustawiasz krani na PRI żeby je napełnić i odpalasz moto. Jak odpali to przestawiasz kranik na ON albo RES w zależności ile paliwka w zbiorniku i cieszysz się jazdą ;). O ile do zewnętrzych gaźników jest w miarę łatwy dostęp ale z tymi wewnętrzymi to trochę dłużej ci zejdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Fredi!! Masz u mnie browara, i to niejednego :) :D Za ten temat, i za ten o świecach :biggrin: Jesteś wielki :bigrazz: Dzięki bardzo :) ;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.