Grzegory Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Siema. Chcem sobie kupić jakies enduro 250 4t. Jestem poczatkujący, jezdzilem tylko na MZ 250 i zastanawiam się czy dalbym rade na yz 250 f czy lepiej sobie darowac. Jeśli mam sobie darowac yz'ta to co byście polecili? Wogole to mam zamiar jezdzic po lesie, tor odpada z powodu braku owego w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 zaraz bedzie od groma odpowiedzi - nie bierz, za mocny...a ja powiem - bierz yzf'a ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Jaką kwote chcesz przeznaczyć na sprzęt?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ja też tak jak eloelo mówię bierz.Bo co niby miał byś kupić 80.A 125 2T to ta sama klasa co 250 4T tylko, że 4T będzie łatwiejsza do opanowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 yz 250 f od kiedy to Enduro? Jeżeli moto ma nie być na tor tylko w las kupil bym coś mniej wymagającego, klx, dr 350, xr (xlr 250, xr 250-400), ttr 250 Chyba że ktoś lubi zmieniać olej co 1000km + filtr oleju co jakiś czas itd. jak to jest w przypadku np. yz-f albo wr-f. Szkoda kasy na takie moto jak ma byc tylko w las. Ale to jest tylko moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Jeżeli nie będziesz nim jeżdził po torze to po co Ci fulcross może zastanów się bardziej nad jakimś endurkiem typu Wr 250 w 4t czy Ktm exc 250 4t poza tym te w.w maszyny możesz zarejestrowac co nie jest możliwe w crossówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 ja mam KLR 250, co prawda nie testowalem go na dobre bo to u mnie swierzy sprzet, ale skoro wojsko USA go uzywa(ło?) to musi byc dobry :icon_biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Rozejrzyj się za zarejestrowanym KLX 250 R. Bardzo dobry motocykl do nauki Enduro.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 (edytowane) Grzegory musisz sam wiedzieć co cię kręci i w jaki rodzaj jazdy celujesz.Jak w okolicy nie ma żadneg toru nie oznacza, że jak się wkręcisz, wciągniesz może lub przyłaczysz się do jakichś ziomków to nie usypiecie zaraz hopek. Ale przecież jesteś z Wa-wy a tam w okolicy są tory.I jak Cię stać na zakup i utrzymanie Crossa/Hard Enduro to napewno możliwości i fun są z tego większe. Jeśli nie jesteś jakimś beztalęciem motocyklowym (w co wątpię) to na 250 4T powinieneś spokojnie dac radę. Edytowane 11 Kwietnia 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegory Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Planuje przeznaczyc jakieś 10 tys. Faktycznie tak często trzeba coś zmieniać w yz f? (olej, filtr oleju) A w przypodku klx czy dr jak często trzeba sie w nich grzebać? wiem ze to zalezy od egzemplarza ale tak generalnie to jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 KLXa lub DR jak przygotujesz do sezonu to jezdzisz i jezdzisz i jezdzisz i tylko czyscisz fitr powietrza i smarujesz łóancuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 jeszcze jakieś 3 miechy składania i też po klx-a jadę za miedze :icon_biggrin: pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Filtry powietrza, smarowanie łańcucha to wszystko jest nie wazne. YZF 250 to cross a w związku z tym przebieg części silnikoych liczy się w motogodzinach a w taim wyczynowym czterosówie tłoka trzeba zmieniac prawie tak często jak w 2T czyli pewnie co okolo 30h nie mówiąc o korbie która tez raz na sezon wypadało by zmienic. Rocznie dołożysz do takiego motoru kolo 2000zł oczywiście jak bedziesz dużo i ostro jezdził. W KLX czy DR tego problemu nie ma bo te silniki nie sa tak bardzo wyżyłowane i remont robi sie co pare ładnych lat :-) Zależy jak chcesz jezdzic i na co Cie stac :-) ja osobiście wolałbym YZF 250! pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 jeszcze jakieś 3 miechy składania i też po klx-a jadę za miedze :icon_biggrin: pozdro! Muszę cię zmartwić, ponieważ zanim kupiłem swojego KLXa, szukałem też za granicą. Niestety jak to mówisz "za miedzą" są one sporo droższe, może w lepszym stanie ale jednak trzeba więcej zapłacić.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 spodobał mu sie np. yzf i teraz wszyscy go nastawią na jakies enduro typu dr a jezeli taki akurat mu sie podoba i ma kase to nie rozumiem...Yz 250f bedzie dobry albo wr 250f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.