Skocz do zawartości

Pierwszy motor enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Chcem sobie kupić jakies enduro 250 4t. Jestem poczatkujący, jezdzilem tylko na MZ 250 i zastanawiam się czy dalbym rade na yz 250 f czy lepiej sobie darowac. Jeśli mam sobie darowac yz'ta to co byście polecili? Wogole to mam zamiar jezdzic po lesie, tor odpada z powodu braku owego w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yz 250 f
od kiedy to Enduro?

Jeżeli moto ma nie być na tor tylko w las kupil bym coś mniej wymagającego, klx, dr 350, xr (xlr 250, xr 250-400), ttr 250

Chyba że ktoś lubi zmieniać olej co 1000km + filtr oleju co jakiś czas itd. jak to jest w przypadku np. yz-f albo wr-f. Szkoda kasy na takie moto jak ma byc tylko w las. Ale to jest tylko moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam KLR 250, co prawda nie testowalem go na dobre bo to u mnie swierzy sprzet, ale skoro wojsko USA go uzywa(ło?) to musi byc dobry :icon_biggrin:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegory musisz sam wiedzieć co cię kręci i w jaki rodzaj jazdy celujesz.

Jak w okolicy nie ma żadneg toru nie oznacza, że jak się wkręcisz, wciągniesz może lub przyłaczysz się do jakichś ziomków to nie usypiecie zaraz hopek. Ale przecież jesteś z Wa-wy a tam w okolicy są tory.

I jak Cię stać na zakup i utrzymanie Crossa/Hard Enduro to napewno możliwości i fun są z tego większe.

 

Jeśli nie jesteś jakimś beztalęciem motocyklowym (w co wątpię) to na 250 4T powinieneś spokojnie dac radę.

Edytowane przez BaRy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje przeznaczyc jakieś 10 tys. Faktycznie tak często trzeba coś zmieniać w yz f? (olej, filtr oleju) A w przypodku klx czy dr jak często trzeba sie w nich grzebać? wiem ze to zalezy od egzemplarza ale tak generalnie to jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry powietrza, smarowanie łańcucha to wszystko jest nie wazne. YZF 250 to cross a w związku z tym przebieg części silnikoych liczy się w motogodzinach a w taim wyczynowym czterosówie tłoka trzeba zmieniac prawie tak często jak w 2T czyli pewnie co okolo 30h nie mówiąc o korbie która tez raz na sezon wypadało by zmienic. Rocznie dołożysz do takiego motoru kolo 2000zł oczywiście jak bedziesz dużo i ostro jezdził. W KLX czy DR tego problemu nie ma bo te silniki nie sa tak bardzo wyżyłowane i remont robi sie co pare ładnych lat :-) Zależy jak chcesz jezdzic i na co Cie stac :-) ja osobiście wolałbym YZF 250! pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jakieś 3 miechy składania i też po klx-a jadę za miedze :icon_biggrin:

pozdro!

 

Muszę cię zmartwić, ponieważ zanim kupiłem swojego KLXa, szukałem też za granicą. Niestety jak to mówisz "za miedzą" są one sporo droższe, może w lepszym stanie ale jednak trzeba więcej zapłacić.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...