Djobeł Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 ja na tl 1000r mam nowy rekord 295 ale mam z przodu -1 zęba Tak z ciekawości się zapytam - osiągnąłeś tę prędkość na seryjnym amorze? moja teściowa tez ma 1 zęba z przodu.hehe Najlepszy otwieracz do piwa na świecie :lalag: Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 -1 zab z przodu na zebatce oznacza ze jest wyzsza predkosc niz w rzeczywistosci predkosc podawana ze skrzyni biegow, ale mysle ze ta predkosc jest do osiagniecia na standardzie ze wzgeldu na konczace sie obroty a v raczej szybko traci moc nie wiem o jakim amorze mowisz ale mam tyl przod i skretu serie. swoja droga najstabilniejszy motocykl na jakim latalem na wprost tl wymaga dlugiej prostej zeby go dobujac do konca w sumie nigdy nie udalo mi sie go tyle trzymac na full gazie zeby juz nie chcial nic isc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kołcz Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 zx7r 260km/h na autostradzie A2 6bieg 11tys obrotów, odcięcie przy 14,5tys więc trochę jeszcze by poszła :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Jawa Mustang: licznikowe 72 km/h, była świeżo po remoncie, jechałem z pokaźnej górki, a w plecy wiał huragan. KTM 540 SXC - 155 km/h na kostkach mitasa po asfalcie ]:-> Seicento 1100 - 164 km/h na czwartym biegu (na piątym się dusi i nie przyspiesza). Normalnie 155, ale jechalem zaraz za vanem kumpla. Wtedy uwierzyłem w aerodynamikę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 243km/h na f4i nie chciała pójść więcej :crossy: Moja była F4iS na fabrycznym przełożeniu licznikowo 271, więc coś u Ciebie chyba jest nie tak? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dargin Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 ja nie mialem duzo okazji do "testowania" motoru - zdazylem pojezdzic 2 miesiace motory er5 - 140km/h - i odpuszczalem, bo juz mi za bardzo wiatr przeszkadzal gsx-r 600 - 150-160km/h - tutaj to szczerze mowiac sie przestraszylem - daloby sie wiecej, ale nie moj motor i wcale nie planowalem szybko jechac :/ jakos samo wyszlo i jak sie zorientowalem to od razu zwolnilem. samochod renault 19 - 140km/h - az dziw, ze sie nie rozpadl (byl w raczej kiepskim stanie) :D Cytuj "dopóki walczysz jesteś zwycięzcą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomis69 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ja też nie miałem dużo czasu(prawko pod koniec sezonu), ani miejsca żeby depnąć ;/ zx6r - 186km/h i dalej już nie było gdzie bo droga się kończyła :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Jak na razie to na swojej Hondzie 125 km/h. Jeszcze troszkę by poszła, ale i tak obroty się kończyły :P Ale uważam że i tak bardzo dobrze jak na 80cc ;) W przyszłości będzie lepszy moto, to zapewne doznam smaku prędkości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzr1400jac Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 A ja leciałem .........no chyba szybko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 160 km/h Stwierdziełm że wieje za bardzo. I na moto i w samochodzie :P Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrzej Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) 160 km/h Stwierdziełm że wieje za bardzo. I na moto i w samochodzie :P a tam wieje :rolleyes: od 150 w golasie przy mojej kierownicy dopiero mnie przestaję kregosłup boleć :buttrock: na moim raptorze wyciągnąłem najwięcej 245-248km/h - więcej się nie da (przynajmniej przy moich oporach i wadzę) ...autem najszybciej 285km/h - Audi A8 na niemieckiej autostradzie w okolicach berlina. Co ciekawe "ścigałem" się wtedy z fordem focusem który poszedł sobie ponad 3 paki i tyle go widziałem. Nie dalej jak miesiąc później też w Niemczech koleś wyprzedził mnie octavią w ten sam sposób (tzn. ja miałem znów koniec na 285). O ile przy focusie było widać, że to RS to skoda wyglądała już całkiem normalnie :eek: dane oczywiście licznikowe Edytowane 12 Listopada 2010 przez jedrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 160 km/h i szybka kasku dociskała do nosa<lol> :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 tak najlepiej prosto z imprezy :twisted: a propo Bigu jak srad tyle mógł iść jak na filmach widziąłem że to max 295 i dalej jechac niechce?? zmieniane miał zębatki czy co?? tak samo niby podobno R1 też ze 300 licznikowo leci a jakoś żaden z kumpli wiecej jak 283-5 niemoże wicisnąć poprostu ani metra szybciej nawet z halnym w plecy :twisted: górna kolejne mity i fantazje pisane lub mówione widać prawie każdy polak lubi "podkoloryzowywać" Kolego nie wiem jakim modelem R1 jeżdżą twoi kumple,ale moja bez problemu osiąga licznikowe 300 ale żółtki tak usprawniły liczniki że więcej nie pokażą chociaż silnik dalej się wkręca na obroty.Mam maszynę z 2008r (Rn 19) na razie bez usprawnień i jeżdżę tylko po polskich drogach (z głową ale jest to możliwe). :buttrock: Koledzy,pozwólcie że odrobinę skrytykuję to nasze targowisko próżności i głupoty.Dla mnie nie sztuką jest bicie rekordów szybkości nawet tych własnych na wyczynowych maszynach przystosowanych do szybkiej jazdy.Wystarczy brak oleju w głowie(kto z nas go ma?)a maszyna poleci.Jestem natomiast pełen podziwu dla tych którzy na golasach ze słabymi silnikami i o małej masie takie rekordy stanowią.Mój rekord na ETZ 250 w 86r wyniósł ok.170 km/h.(jazda wraz z mercem kolegi z którego znam wskazania licznika).Motorek miał planowaną głowicę,mniejszą zębatkę z tyłu i szlifowane kanały.Niestety z powodu małej wagi po przejeździe przez jakąkolwiek nierówność nie można go było utrzymać i cała droga była moja :banghead: Istne szaleństwo ale jaka satysfakcja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) fiatem 126P ponad 125 km/h w 98 roku Deawoo Tico ponad 165 km/h w 99 roku 1000rr (05 i 08) i gsxr1000 (k7) 299 km/h licznikowo.. wg wskazania gps pokazywalo cos ok gsxr 286 a w bladym 282) i co z tego? Edytowane 13 Listopada 2010 przez Tazzman Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
08kicek01 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 a ja na mojej ZZR-ce 600 z 94 roku na trasie Warszawa-Grójec lecialem 240km/h ale pewnie poszla by jeszcze troche wiecej tyle ze opor powietrza byl juz taki ze ledwo moglem utrzymaj glowe na karku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.