jun_dymek Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) A czy posiada ktoś "gołą" wersję? Jak się jeździ? Warto kupić na pierwsze moto? Edytowane 31 Grudnia 2008 przez jun_dymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 SV na pierwsze moto jest ok, ale trza uwarzac!!! Lime ma golasa (na handel), pogadaj z nim, a teraz najlepszego!!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojkar Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ja go kupilem na pierwsze moto, i udalo mi sie jeszcze zakupic zablokowana sztuke. Pojezdzilemn troche na zablokowane i odblokowalem, teraz jest o wiele lepiej ;) Sprzet daje duuuzo radosci. W koncu V-ka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) Ja znam takiego co przeleciał ze mną całą Chorwację na sv (najwięcej na raz to około 1 tys) w towarzystwie mojej cbr f3 i nie narzekał na nadgarstki. To tak samo jak z gixxem, wszyscy tak psioczą na pozycje a ja sobie nie wyobrażam jeździć w innej :) :clap: :clap: Ja miałem 5 dni jazdy na SV, dziennie przebiegi 550, 650, 640, 680 i 770 ostatniego dnia. Tylko dupa mnie bolała :bigrazz: . Co do gixa, to mój kolega wraz z plecaczkiem pojechali (litr K7) na ponad 4k trasy w towarzystwie 1200GS Adventure do Albani. Uważają (szczególnie kierowca :biggrin: ), że po prostu trzeba się nauczyć siedzieć - a nie stwierdzić, że "jest niewygodnie, ale to sportowy motocykl więc tak musi być". Bullshit. Edytowane 2 Stycznia 2009 przez Kirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyK1 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Na moto jak i w samochodzie trzeba umieć znaleźć prawidłową pozycję dla siebie . Ja również uważam , że moto sportowe takie jak gixer wcale nie musi być nie wygodny na dłuższe trasy . Co do SV to jeśli to ma być pierwsze moto trzeba uważać na max moment obrotowy który jest nisko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jac Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Czesc, Mialem wersje s przez da sezony i mam wciaz calkiem mile wspomnienia. Jako pierwszy motocykl sie nada, boe jezdzi sie nim dosyc rowerowo, czyli intuicjnie, aczkolwiek manewrowanie na malej predkosci w korku to troche jak w tirze. Jesli chodzi o nadgarstki i plecy, to nie jest zle, najlepiej sprawdza sie tankbag i nie schodzenie ponizej 120 km/h wtedy lekki napor powietrza przyjemnie odpycha kierownika ;-). Ja zrobilem max. 1100 km i bardziej to glowe mialem kwadratowa niz bolace lapy, czy plecy. Dupsko to owszem boli :banghead: , ale z czasem siedzenia poprawili i w tej 2005-06 wersji juz powinno byc OK. Jesli chodzi o jazde z pasazerem, to moim zdaniem nie jest to wymarzony sprzet (w wersji s szczegolnie, w wersji n powinno byc lepiej), czyli bandit lub fazer sa po prostu wygodniejsze do jazdy z plecakiem. Podsumowujac, moim zdaniem sprzet lepszy od bandita, ale gorszy od fazera, przy czym ma jedna niezaprzeczalna zalete, a mianowicie jakas taka swoja osobowosc, czego innne moim zdaniem maja mniej. A kupujac, badz mega wybredny, jesli cos ci sie nie spodoba, nie kupuj, okazji nie bylo i nie ma na tym swiecie. :flesje: pzdr Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jun_dymek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Czy moglibyście zerknąć jeszcze na to ogłoszenie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1030501 Czy kierownica jest oryginalna? Mam pewne wątpliwości. Wydaje mi się, że jest tak jakby bardziej zagięta do góry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jac Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Czy moglibyście zerknąć jeszcze na to ogłoszenie ...... Czy kierownica jest oryginalna? Mam pewne wątpliwości. Wydaje mi się, że jest tak jakby bardziej zagięta do góry... Czesc, Kierownica wyglada OK (to raczej zdjecie od dolu robi taki efekt wygiecia), ten motocykl to chyba z US przyjechal, bo ma takie jakies odblaski na lagach a'la HD (do sprawdzenia). Poza tym z prawej strony na mniej wiecej srodku gornego odcinka ramy jest taka firmowa naklejka, (albo raczej powinna byc) a tu jest naklejony odblask. Nie twierdze, ze cos jest nie tak, po prostu obejzyj wszystko b. dokladnie. Poza nadkolem i oslona lancucha, dodanym jako cos ekstra, reszta wyglada na oryginal, ale jeszcze raz powtarzam badz wybrdny, marudny, ciekawski, nawet lekko wkurwiajacy swoimi pytaniami. W koncu to Twoja kas ma byc wydana !!! pzdr i powodzenia Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Odblaski sa obowiazkowe w US, nie wiem czy gdzies indziej rowniez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) A czy posiada ktoś "gołą" wersję? Jak się jeździ? Warto kupić na pierwsze moto? Jezdzi sie zajebiscie :D. Do miasta wersja N jest idealna. Nie wiem jak w trasie bo jeszcze nie mialem przyjemnosci, ale moze sie okazac lekko męczące. Pozycja jest bardzo wyprostowana, wiec mozna zapomniec o jakimkolwiek bólu pleców czy nadgarstków. Mnie najbardziej zdziwiło to w jaki sposób moto wybiera nierównosci i dziury. Czuje sie prawie jak na jakims enduro. Duzo duzo lepiej niz na jajku. A czy warto kupic na pierwsze moto, to powiedzialbym ze tak, tylko tu juz trzeba mięc jakąś wiedze teoretyczną. Trzeba umiec redukowac biegi z międzygazem i pamietac zeby nie robic tego w złozeniu, i jeszcze kilka innych. Edytowane 8 Stycznia 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam Zwracam się z zapytaniem o dwa modele SV'ki z Zielonej Góry. Nowe ogłoszenie, ale może ktoś z Was już te motocykle oglądał. Interesują mnie oba: sv nr1 sv nr2 Ocena tego co na zdjęciach nie jest potrzebna, ale obiektywna ocena stanu faktycznego tych motocykli. Ośmielam się poprosić kogoś z Zielonej Góry, jeśli ktoś z Was ma po drodze, jest na miejscu, o "luknięcie" na te sprzęty. Miałbym z Lublina do Zielonej Góry "małą" wycieczkę - ok. 670km. Z góry dziękuję z motocyklowym pozdrowieniem piecyk Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) witam od niedawna jestem posiadaczem SV 650 s z 2001 roku i mam problem ze stacyjka a dokladnie z blokada. po przekreceniu kluczyka na opcje blokady kierownica nadal mozna machać na lewo i prawo. przyczyny nie szukam, bo jest podejzewam blacha typu ktos kiedys zlamal blokad e albo cos kombinowal ;/ ale moje pytanie brzmi jak to mozna naprawic... szukalem w googlach i jedyne co znalazlem to cale nowe stacyjki za 400 zlotych i wiecej. jesli kots jest w posiadaniu stacyjki albo wie jak to mozna naprawic to prosze o odpowiedz. pozdrawiam jesli temat jest w zlym miejscu to prosze o przeniesienie Edytowane 21 Maja 2009 przez Notturno SV Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Karlik Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić, o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić uwagę? :-) http://allegro.pl/item648993715_suzuki_sv_..._tys_pilne.html U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były sprzedawane SVki z 2007? :-) Poza tym ze zdjęć wydaje mi się, że ten wydech to akcesoryjny jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Wydech nieoryginalny, ale ładnie sieprezentuje a tak to sprawdz wszystko jak przy zakupie... alu rama wiec sprawdz czy nie była gdzies spawana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 (edytowane) a co sądzicie o tym moto?: http://www.allegro.pl/item653352114_suzuki...01r_krakow.html 2001 i 61 000km za 8900zł Czy taki przebieg to nie za dużo dla tego silnika? Jak tak patrze na allegro to wiekszość ma po 30-40 tys km. Nigdy wcześniej nie orientowałem się w motocyklach drogowych no ale w samochodach to wiem ze dosłownie każdy licznik sprowadzonego auta jest cofany. Może te 61 000 to właśnie realny przebieg. wychodzi po 7600km rocznie. Ogolnie motorek wygląda na zadbany a co najważniejsze jest zarejestrowany i nie daleko mojego domu :) co o nim sądzicie? Edytowane 9 Czerwca 2009 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.