PiotrekRR Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Obcążki wąskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 sprawa jest prosta tylko kazdy zabiera sie od tego od dupy strony :buttrock: Chwyc w imadle wałek (tą czescia gładka która pracuje w karterze) i krec deklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabath Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No nareszczcie dzieki :buttrock: wlasnie takiej fachowej rady potzrebowalem :buttrock: teraz tylko boje sie czy mi nogi nie urwie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 jak sie bedziesz czaił na kopnik tak jak dzik na ziemniaki to ci może nawet łape złamać:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam04 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 WITAM Mam mały problem z moją etz 250, otóż gdy zapali i chce dać większe obroty silnik chodzi nie równomiernie, ajak jest na małych obrotach chodzi bez zarzutów. Co mam zrobić aby ta moja 250-tka chodziła tak jak powinna na wysokich obrotach? PROSZĘ o odpowiedź. Dziękuje Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 chce dać większe obroty silnik chodzi nie równomiernie,co to dokładnie znaczy nie równomiernie?druga sprawa czy na luzie czy pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam04 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 nie równomiernie tzn że gdy mu daje wysokie obroty to go " dusi" i gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 zapłon/świeca/ gaźnik do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ Maxi Perwers Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Co do tej Etki z allegro, to siedzenie ma oryginalne, ale pokrowiec rodem z Czeczenii. Do idealnego stanu to jest jej daleko, a sprzedajacy cenę to chyba z Jowisza wyczytał w przypływie duchowego natchnienia.Regeneracja wału to poprostu wymiana korbowodu, łożysk i czopu wału. Jeśli było zrobione dobrze, to da się śmigać. Nie jest warta tej ceny!!!Pozdraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabath Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 kurde jestem kompletnym laikiem w sprawach rozbioru etz :wink: i pojawil sie kolejny problem :smile: otoz odkrecilem lewy dekiel naciaglem ta sprezyne poskladalem wsyztsko elegancko zakladam dekiel i po kopnieciu nic sie nie dziej tzn wogole nie w prawia w ruch tloka :bigrazz: myslalem ze cos zle zamontowalem lecz na 90% wszytsko jest dobrze gdy wezne wyciagne troche dekiel (szczelina miedzy karterem jakies 1,5cm ) wedy normalnie zalapuje;/ poradzcie w czym tkwi moj problem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Jaki olej lać do paliwa i w jakim stosunku? ;s Zawsze lałem mixol, w stosunku 50 : 1 ... w ecie może to inaczej wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 1:50 lej juz nieduzo drozszy(o cała złotówke) półsyntetyczny orlen czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) Witam Mam pewien problem z mz etz 251e, a mianowicie odpala normalnie i dobrze się wkręca ale jak wrzucę bieg i ruszę to po przejechaniu paru metrów gaśnie, ewentualnie jak dodam gaz do końca to jak już prawie gaśnie to nagle załapuje strzela z tłumika i przez parę metrów jest wszystko dobrze a potem znowu gaśnie. Jak myślicie co jest nie tak ??? Edytowane 23 Stycznia 2008 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 świeca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam Mam pewien problem z mz etz 251e, a mianowicie odpala normalnie i dobrze się wkręca ale jak wrzucę bieg i ruszę to po przejechaniu paru metrów gaśnie, ewentualnie jak dodam gaz do końca to jak już prawie gaśnie to nagle załapuje strzela z tłumika i przez parę metrów jest wszystko dobrze a potem znowu gaśnie. Jak myślicie co jest nie tak ??? Moze paliwo nei dochodzi?Sprawdz po kolei jak juz kolega wspomnial zaczynajac od swiecy, potem zaplon, gaznik, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.