wueska Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 bład to jest końcówka od tłumika MZ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Czy idzie gdzieś kupic rzeczywiscie oryginalny nowy cylinder do ETZ 250 .Prosze o namiary na jakie koszty musze sie nastawić Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 widziałem u mnie na firmie ale poszedł ... za 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 a co zrobic , zeby etz 150 miala chociaz troche sily,??? jezdzilem na 2 i wolniej sie zbieralo i bylo wolniejsze od mojej nsr ,,bo wlasnie kupuje, ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 oryginlanie ETZ 150 ma 12KM mozna ja wyśrubowac na czasach oraz leko zwiększyć sprezenie zeby otrzymac ponad 14KM. Jednakl predkosc max bedzie wyższa moze o 10km/h ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 ok, ale to i tak duuzo wiecej niz moje 4 w nsr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Pewnie ze sie da niema zeczy niemozliwych, a tu fotka, nawet niezle zrobionyhttp://zdjecia.swistak.pl/00/01/97/12/1971296_1_b.jpghttp://zdjecia.swistak.pl/00/01/97/12/1971296_2_b.jpg łooł ale, wygląda jak seryjny cross :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Ma ktoś serwisówkę do MZ ETZ 150 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 a co zrobic , zeby etz 150 miala chociaz troche sily,??? jezdzilem na 2 i wolniej sie zbieralo i bylo wolniejsze od mojej nsr ,,bo wlasnie kupuje, ?? To chyba jest zarżnięta ta MZ... nie wierze żeby taka pizd*wata 50tka objechała MZ :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 no mozliwe.... dlatego sie pytam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Koledzy powiecie mi cos o docieraniu MZ ETZ 150 bo jutro oddaje cylek do szlifu i pytanie moje jak jezdzic zeby niezamulic silnika i zeby go zapomno nieprzegrzac??I jeszcze jedno durne pytanie czy po szlifie i po wymianie tłoka i dobrym dotarciu maszynka bedzie miej paliła?? bo eraz w terenie zjada nawet 5-6 litrów:(:):( ale mam bardzo głębokie rysy na dole cylindra i tłok jest sklpany jakis cały.Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Spalanie jest w normie jak na jazde w terenie i wcale to nie jest duzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Skoro tak mówisz,a teraz powiec mi jak mam docierac jak bedzie po szlifie i wymieniony bedzie tłok i pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (edytowane) Jak będzie słabnąć, będzie jej coraz ciężej to znaczy że się zaciera :flesje: ja tak miałem :biggrin: Jeśli masz rysy na dole cylindra to może wał jest już do roboty? Zastanów się nad tym bo później będziesz robił wszystko od nowa? Edytowane 19 Września 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Wał sprawdzałem,jest dobry,niema luzów z góry nadół,a powiec mi czy polska podróbka cylindra do MZ wytrzyma i bedzie dobrze chodzic,bo zastanawiam sie czy niekupic nowego,za 280zł z tłokiem pierscieniami,sworzniem i łozyskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.