Meniu Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 a mój kolega ma taki problem że wszystko było w porzadku i od pewnego czasu po przejechaniu 15-20km motor (MZ250) zaczyna mulić i gaśnie w końcu, on myśli że to coś z prądem a wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 a ja mam 2 typy: cewka WN lub zatkany kranik paliwa;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) on też podejzewał cewke, zapomniałem dodac że zjawisko to ma miejsce jak silnik się dobrze nagrzeje, czyli tak właśnie po 15-20km Edytowane 12 Lipca 2007 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 a mój kolega ma taki problem że wszystko było w porzadku i od pewnego czasu po przejechaniu 15-20km motor (MZ250) zaczyna mulić i gaśnie w końcu, on myśli że to coś z prądem a wy?witam,niech posprawdza instalacje,przewód wysokiego napiecia,swiece,cewke, a jesli nie to to jest jeszcze taki myk ze tłok puchnie,ale to juz jest raczej ostatecznosc,chyba ze zmieniał ostatnio i kupił jakis bubel i po rozgrzaniu puchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 tlok jak puchnie to staje momentalnie dęba albo jedzie normalnie. Ja obstawial bym cos z elektryką jak to juz ktos powiedzial wyżej. pozdro tlok jak puchnie to staje momentalnie dęba albo jedzie normalnie. Ja obstawial bym cos z elektryką jak to juz ktos powiedzial wyżej. pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 w silniku nic nie było zmieniane od paru lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 W mojej ETZ było słabe ładowanie więc kupiłem nowy akumlator + regulator napięcia elektroniczny, regulator spalił się lub był niesprawny od początku, założyłem spowrotem mechaniczny. Pojeździłem tak troche ale o światłach mogłem zapomniec... Więc zaś wymieniłem regulator na elektroniczny używany ale sprawny, ładowanie było ok, spalił się po paru sekundach... Myślę sobie, używany, troche lat ma może dlatego padł. Wymiana na nowy, ładowanie ok po paru sekundach padł... Nosz k****, pożyczyłem regulator z Ursusa C-330, zakładam na wolnych ~15V na 3 tys rpm 17V, no nic trza założyc spowrotem mechaniczny orginalny ;) Aha, przed założeniem tego drugiego nowego regulatora przeczyściłem wszystkie styki, sprawdziłem szczotki. Teraz pytanko, czemu pali mi regulatory elektroniczne ? Przyczyną mogą byc diody prostownicze ? Słyszałem że da się regulowac regulator mechaniczny, powie mi ktoś jak, co, czym ? ;) Pozdrawiam Rudek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 ja upatruje tutaj bład w podłaczeniu tak na przyszłosc sprawdź anjapierw diody a potem zakup za niecałe 20zł elektroniczny regulator od Poloneza;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Złe podłączenie czego ? regulatora czy diod ? W maluchowskim elektronicznym podlaczalem pod zielony kontrolke a pod zółty DF, masa wiadomo:P Diody podłączałem z miernikiem tzn sprawdzałem przejście kabla + podłączenie go w odpowiednie miejsce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 a włąsnie ... mi paliło regel jak był słabo połoczony z masa;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 U mnie jest wszystko poprawnie podlaczone, wiec problemu szukam gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ile wynosi prawidłowa przerwa na platynach ETZ250 Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ile wynosi prawidłowa przerwa na platynach ETZ250 0,3 ale nie jestem pewny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam Szukałem podobnych tematów, ale nie znalazłem.A więc mam do was pytanie, jaki powinien być kolor świecy w 2T ?? Jak wygląda świeca którą się dobrzę eksploatuje ??U mnie świeca jest czarna i jest sucha. Nie jest nadtopiona i nic w tym stylu. Czekam na odpPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Oprawka i elektorda powiny byc koloru brazowego, i powinny byc suche.Gdy jest innego koloru lub mokra swiadczy to o zlej regulacji gaznika, lub zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.