zalmen3 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 No coz panowie... przetestowalem crashpady - dzialaja swietnie, bo gdyby motocykl nie wpadl do rowu scinajac po drodze znak drogowy, to praktycnie nic by mu sie nie stalo :bigrazz: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=0entry621330 Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 To ja się podepnę z banalnym pytaniem może: czy warto założyć crashpady montowane w miejscu śrub mocujących owiewki? Można takie kupić na ebayu w UK - wydaje się fajne rozwiązanie, ale 2 pytania mi się nasuwają:a) czy da sie wkręcić zwykły gwint takiego crashpada w miejsce gdzie wchodzi śruba mocująca owiewkę (to sa specjalne zapinki z nietypowym gwintem przecież)?b) czy takie mocowanie jest pewne, tj. czy się po prostu nie wyłamie przy upadku wyrywając przy tym pół owiewki? Jestem lajkonikiem w sprawach moto i dopiero zaczynam, i właśnie dlatego chcę kupić crashpady, bo raczej na bank niebawem jakąś glebę zaliczę. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 To ja się podepnę z banalnym pytaniem może: czy warto założyć crashpady montowane w miejscu śrub mocujących owiewki? Można takie kupić na ebayu w UK - wydaje się fajne rozwiązanie, ale 2 pytania mi się nasuwają:a) czy da sie wkręcić zwykły gwint takiego crashpada w miejsce gdzie wchodzi śruba mocująca owiewkę (to sa specjalne zapinki z nietypowym gwintem przecież)?b) czy takie mocowanie jest pewne, tj. czy się po prostu nie wyłamie przy upadku wyrywając przy tym pół owiewki? Jestem lajkonikiem w sprawach moto i dopiero zaczynam, i właśnie dlatego chcę kupić crashpady, bo raczej na bank niebawem jakąś glebę zaliczę. Z góry dzięki za odpowiedzi. Nawet o tym nie myśl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Nawet o tym nie myśl... Czyli, że jest to aż tak beznadziejne rozwiązanie? Zdaję sobie sprawę, że idealne pewnie nie jest, ale czy nie będzie lepsze niż nic, tj. zupełnie bez crash padów? Czy może ktoś mądrzejszy ode mnie wyjaśnić mi, dlaczego to rozwiązanie ma się nie sprawdzić?Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas27 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 To wykrec sobie srube od owiewki i te mocujaca silnik w ramie, w miejsce ktorej wkreca sie zazwyczaj "powazne" crash-pady i porownaj srednice. Odpowiedz powinna byc oczywista. Tak wiec potwierdzam slowa poprzednika: "nawet o tym nie mysl". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam,przyszła pora na zakup crash padów do małej cebry. Na allegro nie ma zbyt wiele ofert, zasadniczo jest tylko jedna która budzi spore wątpliwości. Mianowicie montaż polega na przykręceniu crash padów do BLOKU SILNIKA, a dokładniej do tulei którą widać na załączonym obrazku: http://img803.images...171/dsc8954.jpgCzy w przypadku szlifa te crash pady w ogóle zdadzą egzamin czy tylko jeszcze bardziej zaszkodzą? Znalazłem jeszcze jedno mocowanie, które wymaga wiercenia dziur w owiewkach. Punkt mocowania również pozostawia wiele do życzenia - najcieńsze miejsce ramy. FOTO: http://photos05.redc...975094f56b7.jpg sam nie wiem co o tym myśleć, z drugiej strony po kiego grzyba byłaby ta tuleja w bloku silnika? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Crash pady zamontuj w miejscach mocowania silnika do ramy. Stalowe ramy są wytrzymałe więc pod warunkiem że użyjesz śruby o odpowiedniej twardości (8.8) to właśnie ona się wygnie a nie rama. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.