moonraker Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 "Ostrzejszy" wałek rozrządu będzie kosztował prawie tyle co zapłaciłeś za silnik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 panowie czy pomógłby ktoś z elektryka? kolory kabli które idą do modułu silnika z 87r (impulsator w głowicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi(";") Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Gaźnik wiele razy rozkręcałem regulowałem iglice i nic, no ale zostawiłem na małych obrotach i tylko msuze go gazować żeby nie zgasł :P dzięki za pomoc :) ps. nie wiem czemu narzekaliście ale mi się nim fajnie jeździ w terenie :) sprawdź czy kolo iglicy nie jest nadpęknięta linka gazu to może być powodem tego Wieksza zebatka z tylu poskutkuje zmniejszeniem predkosci maksymalnej ale za to zwiekszeniem mocy na kole, wiec nie jest to takie bez sensu ze wzgledu na jej mala ilosc w 125 4t. POZDRO znacie możne stronę skąd można zamówić małą zębatkę na tył i jak to mam oczywiście do xlr 125 99r Witam wszystkich. W końcu w sobotę odbyłem pierwszą przejażdżkę wiosenną. Z czego 10 km w terenie, 40 na drogach utwardzonych.. Moje wnioski odnośnie xlr to: - bardzo przyjemny motorek - siedzi sie wysoko , wygodnie i pięknie połyka sie dziury na drodze - bardzo solidne zawieszenie - dobry przedni hamulec, z tyłu raczej słabo - w ciężkim terenie pomaga umiarkowana masa, przez co cały czas daje się kontrolować - na drogach utwardzonych brakuje mu jednak mocy w końcu to tylko 125 4T - rozruch ze startera (fajna sprawa) ps. Jabol115 , co chciałbyś osiągnąć przez wymianę zębatki na większą? Wydaje mi się, że zwiększysz dzielność terenową kosztem przyspieszeń i prędkości maksymalnej. Mogę się mylić. możecie podać jakiś sklep skąd można zamówić małą zębatkę na tył do xlr 125 99r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam od tygodnia jestem posiadaczem hondy xlr 125r i muszę wymienić zębatkę przednią i tu moje pytanie w tej chwilii jest założona 17-stka gdybym założył 16-15 to motor będzie szybszy czy silniejszy? czy zasada jest taka jak przy tylnym kole większa zębatka wolniejszy ale mocniejszy mniejsza szybszy ale słabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianD Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Muszę kupić do XLR 125R z 1999r. tłoczki do hamulców przednich lub cały zacisk (wraz z tłoczkami). Problem w tym, że ciężko dostać takie części zamienne. Czy może wie ktoś od jakiego innego modelu pasują tłoczki/zaciski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolslu Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Jesli chodzi o informacje że sprzęt ten nie ma filtra oleju to sie nie zgodze. Ma filtr jakby to nazwac odśrokowy(wykorzystujący siłę odśrodkową przy obrocie jako że połczony jest zębatką z walem). Jest to taki "placek" przy koszu sprzęgła. Polecam przy rozkręcaniu silnika odkręcić na nim 3 śrubki i poprostu wyczyścić z syfu który nazbierał się w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michniddz Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Koledzy. Mam pytanie. Jakia powinna być kompresja w xlr-ce. Bo ja mam 6 barów i sie zastanawiam czy muszę już robić remont, A jeżeli już to czy wystarczy zmienić same pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Musisz dać do zakładu ślusarskiego i tam pomieżą Ci cylinder, jeśli będzie prosty, a tłok w dobrym stanie, można ewentualnie wrzuć same pierścienie, ale wytrzymają owiele krócej niż cały nowy tłok ze szlifem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michniddz Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) A czy są może motocykle, które są na tych samych częścich co xlr? Bo na allegro nic do xlr nie moge znaleść. Czy ten tłok http://allegro.pl/item728235564_tlok_honda...el_57_50mm.html pasuje do xlr? Poszukuje także filtra powietrza. W jakich modelach hondy jest taki sam jak w xlr? Najlepiej jak by ktoś podał jakie są jeszcze części do xlr z innych modeli hondy Edytowane 14 Września 2009 przez michniddz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuta Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) Witam w klubie :) Od ok tygodnia jestem posiadaczem XLR 125 R z 98r. Jest to moje pierwsze enduro, wcześniej były sprzęty szosowe jednak zawsze ciągnęło w teren. Fotki wstawię jak tylko znajdę chwilkę. michniddz odnośnie filtra powietrza to mam go do wymiany, chciałbym tam jednak wstawić gąbkowy zamiast papierowego ( z uwagi ma możliwość częstego czyszczenia), jutro ma mi taki zestaw dopasować sprzedawca ze sklepu/serwisu Motodiabły w Szczecinie, jak już będę coś wiedział to wrzucę na forum. i jeszcze pytanie- ile Wam średnio wytrzymuje zestaw napędowy ? ja się przymierzam do RK 428H ( nieoringowy, wzmocniony) może jakieś opinie :cool: Pozdrawiam :crossy: Edytowane 27 Września 2009 przez ziuta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michniddz Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Koledzy. Mam pytanko i proszę o odpowiedź. Czy w XlR-ce ustawia się zapłon, a jeżeli tak to w jaki sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Koledzy. Mam pytanko i proszę o odpowiedź. Czy w XlR-ce ustawia się zapłon, a jeżeli tak to w jaki sposób. Nie ustawia się zapłonu, w tym motocyklu jest CDI które steruje całym zapłonem, nieda się go przestawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michniddz Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Ale ja to spamuje :). Mam kolejne pytanko. Czy ktoś próbował założyć obrotomierz do XLR? Ja próbowałem założyć od poldka ale coś nie działa. Może ktoś wie gdzie dokładnie podłączyć kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Szukam serwisówki do xlrki, linki z poprzednich stron już nie działają. Konkretnie potrzebuje danych takich jak luzy zaworów ssących/wydechowych, parametry gaźnika, jaki olej i co ile wymiana. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Mogę się podzielić, daj tylko namiar gdzie to mogę wrzucić 160MB, najlepiej na priv. Mam sentyment do tego moto. ;) Szukam serwisówki do xlrki, linki z poprzednich stron już nie działają. Konkretnie potrzebuje danych takich jak luzy zaworów ssących/wydechowych, parametry gaźnika, jaki olej i co ile wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.