mwichan Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 jak bym mial tego sprzeta " dziwolaga" to bym chyba został kurierem ... :) idealne moto rownierz d orozwozenia "piccy" :) po pizzy to juz nie D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 DT 80 robione na 130ccm :)Co w tym złego? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 No właśnie ja też tego nie rozumiem .... pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 No a powiedzcie mi kochani koledzy jak niby zwiększyć pojemność na 130cm3 w dt 80?Zestawy tuningowe podnoszą do MAXYMALNIE 110cm3.Tuleja cylindra ma mocno ograniczoną grubość i myśle że robiąc szlif nie dojdziemy dalej niż do 84cm3No wieć jak on to niby zrobił. Po 2 o 25KM można zapomniać...ja mysle że nawet jeśli ma powiedzmy cylinder tuningowy na 110 to może z 15 ma.Ja mam cylinder 110cm3 malossi, wydech gianelli, gaźnik Khein 28mm i myśle że dt wiecej niz 18KM nie ma.Pozdrawiam! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Można zamówić tuleję i tłoki na wymiar jaki chcesz, tylko, tam jest chłodzenie wodą i to mnie ciekawi, jak jest zrobione.Wał długo nie pociągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 :bigrazz: :biggrin: :biggrin:Jak dla mnie to głupota. To jak simsonowi zrobić tuning na 110cm^3. Przecież do tego trzeba specjalny cylider, kartery przerabiane itd. Nie wiem ile to pochodzi. A te 25km to chyba jak, go bedzie pchał. :buttrock: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Dt to już bardzo nawet bardziej poważniejszy sprzęcior od sima :buttrock: W ogóle nie ma co porównywać :bigrazz:Jeśli ktoś mógł a brakowało mu mocy to dlaczego nie .. pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 No a powiedzcie mi kochani koledzy jak niby zwiększyć pojemność na 130cm3 w dt 80?Zestawy tuningowe podnoszą do MAXYMALNIE 110cm3.Tuleja cylindra ma mocno ograniczoną grubość i myśle że robiąc szlif nie dojdziemy dalej niż do 84cm3No wieć jak on to niby zrobił. Po 2 o 25KM można zapomniać...ja mysle że nawet jeśli ma powiedzmy cylinder tuningowy na 110 to może z 15 ma.Ja mam cylinder 110cm3 malossi, wydech gianelli, gaźnik Khein 28mm i myśle że dt wiecej niz 18KM nie ma.Pozdrawiam!wlasnie dlatego :flesje: EnduroMax mnie wyreczyl w wyjasnieniu :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 ja takiej dt bym niekupil, za 2 tygodnie remoncik pewno, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Kochany EnduroMax szlifujac cylinder oryginalny od DT rowniez dojdziesz do 110cmm3:) Zauwaz ze silą rzeczy te tuningowe cylindry musza miec taką samą srednice tulei biorąc pod uwage rowniez grubosc scianki aby wejsc po prostu w kartery.Cylinderek Atheny czy malossi 110 cmm jest to tak jakby roszlifowany oryginalny cylinder tyle ze np pokryty nicasilem,majacy wiecej(wiekszych okien) do tego oryginalny tlok(rowniez zazwyczaj specjalny z ruznymi wycieciami itd itp:)Ja mialem w mtx szlif na 51,50 gdzie cylinder tuningowy ma 53mm-lub 55 i ma 100cmm3:)oryginalny tez sie dalo na tyle rozwiercic.Tylko ze trzeba by bylo zaladowac tlok od 125:)a jaka 125 ma grubosc sworznia 12mm??:)Widzisz Kochany:) Moim zdaniem to wogle nie ma tuningu na 130cmm3 to tak na marginesie.Taki tuning ma wiecej minusow niz plusow :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) Kochany EnduroMax szlifujac cylinder oryginalny od DT rowniez dojdziesz do 110cmm3:) Zauwaz ze silą rzeczy te tuningowe cylindry musza miec taką samą srednice tulei biorąc pod uwage rowniez grubosc scianki aby wejsc po prostu w kartery.Cylinderek Atheny czy malossi 110 cmm jest to tak jakby roszlifowany oryginalny cylinder tyle ze np pokryty nicasilem,majacy wiecej(wiekszych okien) do tego oryginalny tlok(rowniez zazwyczaj specjalny z ruznymi wycieciami itd itp:)Ja mialem w mtx szlif na 51,50 gdzie cylinder tuningowy ma 53mm-lub 55 i ma 100cmm3:)oryginalny tez sie dalo na tyle rozwiercic.Tylko ze trzeba by bylo zaladowac tlok od 125:)a jaka 125 ma grubosc sworznia 12mm??:)Widzisz Kochany:) Moim zdaniem to wogle nie ma tuningu na 130cmm3 to tak na marginesie.Taki tuning ma wiecej minusow niz plusow :smile:przeciez doszlismy do tych samych wnoiskow :smile:a ze 2 tyg temu pod łęczna kolo lublina koles chcial sprzedac dt 80 z cylindrem 125 posklejanym na silikon... ale ciekla olejem... i sciemnial koledze ze 'tak naprawde japonskie 80ccm do europejskie 100ccm'... znawca :icon_mrgreen: Edytowane 15 Października 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patroltuning Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 http://moto.allegro.pl/item134505666_stree..._zobaczyc_.htmlW sam raz do Stuntu :banghead: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 http://moto.allegro.pl/item134505666_stree..._zobaczyc_.htmlW sam raz do Stuntu :banghead: :flesje: Stary to wygląda jakby przejechało nie jedną linie frontu przez całą szerokość :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 http://moto.allegro.pl/item134505666_stree..._zobaczyc_.htmlW sam raz do Stuntu :banghead: :flesje: O kuuurwaaa (sory, ale gorszego padła nie widziałem)Po prostu aż się nie chce patrzeć na to .... I ten opis: Jego przeznaczeniem są wieczorne wyścigi motorowerów. (w moim regionie bardzo popularne). To mnie po prostu rozwaliło. Żenada... pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Taa wyścigi, fajne mu ten silnik zwisa. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.