GREG1 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 ha ha mały skromny błąd, dięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stecu23 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam. Zyje tu ktos z TL jeszcze?;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ja się ostałem, potrzeba coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Nadszedl czas na zmiane moto. W tej chwili posiadam GSXR1000K2, mysle nad przesiadka na duza fałkę. Idealem bylo by tutaj SV1000N ale po pierwsze jest drogie a po drugie jest drogie:) no i nie ma upsidedown ale ma fajna ramę. Zalezy mi na czyms co mozna by przerobic na streeta (oczywiscie szukam czegos po paciaku, moze byc bez czachy itp) i zeby za duzo w niego nie wkladac. Znaczy nie bedzie to kolejny ulepek bo kasy nie bede zalowal na markowe graty, nie lubie fuszerki i moto ma mi sie podobac. Nie mialby to byc jakis HC street raczej taki do polatania po miescie, bez gumowania itp. Po prostu relaks po pracy i straszenie staruszek. No i po prostu od kilku lat chodzi za mna zrobienie czegos pod moj gust. Motocykli juz troche oblatalem i nie mam za bardzo pomyslu na co sie przesiasc w serii i czas chyba na moto wedlug wlasnego widzimisie. Kocham dziwek V2, lubie takim moto jezdzic (mialem Sv650 i VTR1000F) idealem wiec ywdaje sie TL1000S lub R. No i wlasnie co brac? Ska ma ladniejsza rame , jest tansza i chyba jest wiekszy wybor gratow do zrobienia streeta (plugi, nadkola itp). Ale jak jest z prowadzeniem tych dwoch modeli? Co lepiej sprawi sie w miescie po zmianie fajery z cliponsow na prosta? Jak wypada porownanie silnikow? Czy TLS warto brac z 97 roku czy jednak rozgladac sie za pozniejszymi? Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 a czy ktoś może wie czy a jeżeli tak to jak, za ile i na ile można wpaść na tor poznań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 www.aw.poznan.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Nadszedl czas na zmiane moto. W tej chwili posiadam GSXR1000K2, mysle nad przesiadka na duza fałkę. Idealem bylo by tutaj SV1000N ale po pierwsze jest drogie a po drugie jest drogie:) no i nie ma upsidedown ale ma fajna ramę. Zalezy mi na czyms co mozna by przerobic na streeta (oczywiscie szukam czegos po paciaku, moze byc bez czachy itp) i zeby za duzo w niego nie wkladac. Znaczy nie bedzie to kolejny ulepek bo kasy nie bede zalowal na markowe graty, nie lubie fuszerki i moto ma mi sie podobac. Nie mialby to byc jakis HC street raczej taki do polatania po miescie, bez gumowania itp. Po prostu relaks po pracy i straszenie staruszek. No i po prostu od kilku lat chodzi za mna zrobienie czegos pod moj gust. Motocykli juz troche oblatalem i nie mam za bardzo pomyslu na co sie przesiasc w serii i czas chyba na moto wedlug wlasnego widzimisie. Kocham dziwek V2, lubie takim moto jezdzic (mialem Sv650 i VTR1000F) idealem wiec ywdaje sie TL1000S lub R. No i wlasnie co brac? Ska ma ladniejsza rame , jest tansza i chyba jest wiekszy wybor gratow do zrobienia streeta (plugi, nadkola itp). Ale jak jest z prowadzeniem tych dwoch modeli? Co lepiej sprawi sie w miescie po zmianie fajery z cliponsow na prosta? Jak wypada porownanie silnikow? Czy TLS warto brac z 97 roku czy jednak rozgladac sie za pozniejszymi? Osobiście wybrałbym TL-R sam zbudowałem jakiś czas temu streeta na bazie TL-Ra (zresztą pochwalę się wygrał konkurs na streeta roku na stronach TL Planet. Ogólnie jest to nie co lepsza konstrukcja pod każdym względem: rama zawieszenie i nie co mocniejszy piec.TL-R jest także młodszą konstrukcją więc łatwiej będzie go odsprzedać w przyszłości co do prowadzenia z szerokim wiosłem zachowuje się poprawnie i bez większych zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dzieki za odpowiedz ale wybralem KTM Super Duke w sumie tez "wydumka" i malo popularny sprzet;). Zalezalo mi na streecie wlasnej roboty ale ten plan musi jeszcze poczekac, chyba, ze znajde gdzies mega tanio jakiego TL czy Ducata i wtedy cos pomysle. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ducat i mega tanio - zupełnie się nie łączy no chyba, że będzie trzeba włożyć w niego baaaaardzo dużo kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Napisze tak, na budowe streeta przynajmniej pierwszego na pewno nie porywalbym sie na jakis drogi sprzet, dlatego myslalem o TL/R a Dukata moze jakies ST2 lub cos w tych pieniadzach. Ale to juz plany na przyszlosc:) Edytowane 4 Czerwca 2013 przez Cerb Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 W tej sytuacji życzę ci spełnienia marzeń i budowy streeta na bazie TLa to fajny wybór i wdzięczny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WITOS Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam Panowie.Zabieram się za przesmarowanie tylnego zawieszenia w TLce, bo skrzypi już jak stare wyro. Mam pytanko, jak dobrze rozumiem to mam przesmarować tulejki (są chyba 4ry.?), czy należy wymontować całkowicie tylni amor do tej operacji, czy się da bez demontażu? A jeżeli trzeba będzie wymontować cały amortyzator, to należy odpowiednio motocykl zabezpieczyć/podeprzeć? Przydały by się kalamitki do smarowania w tych miejscach, ale wąskooki producent niestety tego nie przewidział... Może ktoś to już ćwiczył? Dziękuje z góry za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Wystarczy przesmarować goleń amortyzatora i przestanie piszczeć. Poluzuj tylne zawieszenie (stawiając na stopce bocznej przechylając moto na siebie) tak, żeby goleń był jak najbardziej wysunięty, przesmaruj go jak najbliżej tulejki uszczelniającej i tulejkę też. Do smarowania możesz zastosować smar do łańcucha. Ja stosowałem ten zabieg parokrotnie i zawsze pomagało. Jak chcesz to możesz zrobić kompleksowy serwis zawieszenia, ale jeżeli chcesz wyeliminować samo skrzypienie to to działanie spokojnie wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 ...w moim tlr odkąd go mam strasznie późno bierze sprzęgło ( normalnie ciągnie dopiero w ostatniej chwili, jak już klamka spod palcówucieka ) . grubość tarcz i długość sprężyn -ok przekładki proste. może dziać się coś z pompką czy siłownikiem czy wymieniać sprzęgło?U mnie to samo, przyzwyczaiłem się lecz chłopaki którym dałem się pobujać, po 3x gasł im zanim wystartowali... przy ruszaniu pod górkę na szybkich trasach trochę lipa jak gaśnie i a w drugą stronę ludzie myślą że jeździć nie umiem i tyle gazu daje przy ruszaniu.Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Jeżeli ktoś posiada TLR z okolic Krakowa/Myślenic to chętnie bym porównał obie TLRki, chodzi mi o to że może mam inaczej podpięty CPU, porównał bym czy u mnie też tak silnik "klekota" i resztę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.