Skocz do zawartości

SowaHaplo

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SowaHaplo

  • Urodziny 09/04/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sułkowice

Osobiste

  • Motocykl
    TLR
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia SowaHaplo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dobra to restriction kit to blokada, niektóre kraje mają własne blokady. będę wymieniał napinacz rozrządu to te wałki zmienię na seryjne jak to nie pomorze to wymienię wtryski, jak wtryski nie pomogą to poleje benzyną i podpale =] Suzuki AM 1000 to jakiś moto z księżyca, lecz ja mam księżycowy motocykl w garażu, no niestety tak w dowodzie mam wbite "suzuki AM 1000" zamiast suzuki tl1000R
  2. Poczytam pierw coś o Restriction Kit bo możliwe, że coś takiego mam w mojej suzi. Wiecie ile mogą kosztować nowe wałki rozrządu +ECU ? Moto pochodzi z Francji ale mam wbite w dowodzie Suzuki AM 1000, 72KW
  3. Jeżeli ktoś posiada TLR z okolic Krakowa/Myślenic to chętnie bym porównał obie TLRki, chodzi mi o to że może mam inaczej podpięty CPU, porównał bym czy u mnie też tak silnik "klekota" i resztę.
  4. Dziś wymieniłem CPU z innego TLR. Swap z 135KM w pełni odblokowanego moto i nic nie pomogło. Przejechałem się na nowym i starym CPU i żadnej różnicy. Jeżeli ktoś jeszcze żyje tutaj coby podsunął mi nowe pomysły? Jeżeli ktoś posiada TLR z okolic Krakowa/Myślenic to chętnie bym porównał obie TLRki, chodzi mi o to że może mam inaczej podpięty CPU, porównał bym czy u mnie też tak silnik "klekota" i resztę.
  5. U mnie to samo, przyzwyczaiłem się lecz chłopaki którym dałem się pobujać, po 3x gasł im zanim wystartowali... przy ruszaniu pod górkę na szybkich trasach trochę lipa jak gaśnie i a w drugą stronę ludzie myślą że jeździć nie umiem i tyle gazu daje przy ruszaniu. Jakieś pomysły?
  6. No to trzeba będzie wymienić moduł, koszt ok 250PLN, ale pytanie czy jak wymienię nie będzie tego samego bo jakieś kable dalej będą powodować "zamulę"
  7. Witam, Posiadam TLR z 2000 roku z Francji, i mam 98KM tylko... Pojeździłem nim rok i chciałbym go odblokować. Jeżdżąc z kolegami (tls i cbr600) odczuwam niedosyt. Patrzyłem na doloty, tam nic nie zwężane, pozostaje moduł zapłonowy, korzystałem z tego poradnika: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/70633-jak-odblokowac-tl1000s/?hl=odblokowa%E6 i z tej strony: http://www.tl1000.de/FAQ/motor/drossel.htm Przeciąłem kabel i zrobiło się tylko tyle że lepiej reaguje na gaz z dołu ale wciąż jest to "zamulanie" i czuje że TLR chciał by się wyrwać a jednak coś go dławi:( Mechanicznie OK (kompresja, wtryski, filtr pow, zawory, świece, rozrząd) wszystko OK. Może na rynek Francuski była inna blokada niż na rynek Niemiecki i trzeba inny kabelek przeciąć albo coś innego? Proszę o pomoc 886208829 [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...