Skocz do zawartości

PAWEL1449

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    TLR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Metody kontaktu

  • Telefon
    502428641

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PAWEL1449

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie. Przy założeniu że dbasz, co myślicie o przebiegu? https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-super-tenere-yamaha-super-tenere-1200xtz-ID6DrR8O.html Jakieś typowe bolączki?
  2. a czy ktoś może wie czy a jeżeli tak to jak, za ile i na ile można wpaść na tor poznań?
  3. jest to dosyc upierdliwe...w pelni ciagnie dopiero jak juz calkiem spod palcy ucieknie przez co zdazaja sie szarpniecia a i zgasnie czasem...zwlaszcza przy predkosciach i manewrach parkingowych....puszczasz, puszczasz...nic, nic...nie ma plynnosci operowania....sprawuje sie dobrze tylko przy zapierdzielaniu...on/off i nic wiecej. Czy mozliwe zeby na tyle sprezyny byly wydupczone?
  4. ...w moim tlr odkąd go mam strasznie późno bierze sprzęgło ( normalnie ciągnie dopiero w ostatniej chwili, jak już klamka spod palców ucieka ) . grubość tarcz i długość sprężyn -ok przekładki proste. może dziać się coś z pompką czy siłownikiem czy wymieniać sprzęgło?
  5. ...taaak...firma budzi zaufanie... :) nie to żebym chwalił swoje ale sprzęt jest faktycznie ponad czasowy, im dłużej go mam tym bardziej mi się podoba :))
  6. nie wiem na ile zgodne jest to ze sztuka mechaniki ale ja zrobilem tak: wylalem 10w, wlalem 5w tyle ze zamiast 485ml wlalem 400ml, ustawilem na soft i jest ok. Uzyskalem o jakies 2cm wiekszy skok a jak naprawde brutalnie je potraktuje to maksymalnie zchodzi na 1cm mierzac od dolu lagi.
  7. tak, przestał. nowe, oryginalne uszczelnienie ( nie między samym cylindrem a kolektorem tylko to drugie ) w serwisie 70,00zł z groszmi. a o przesmarowaniu goleni nie pomyślałem....
  8. dla mnie problem jest taki że boje się o główkę ramy, łożyska....czy za bardzo w d..pę nie dostaje przy takie pracy widelca... a tylny by się przydał...piszczy niemiłosiernie. rozebrałem, przeczyściłem, przesmarowałem ii...dwa wypady było dobrze :( aaa..pytałem kiedyś o strzelanie w wydech...tak jak kolega podpowiedział, wypalone było uszczelnienie przy kolanku przy tylnym kolektorze wydechowym.
  9. ...a cały sezon przed nami... ...gsxa...nieee...następna może być tylko jedna....haya k8 :))) ....lubię filigranowe kobietki duże motocykle...tylko jeszcze uzbierać " troszkę " muszę :(
  10. przy opadaniu z gumy czy przy ostry hamowaniu jest ok... kręgosłup połamie a niżej nie zejdzie :( czy to guma czy dziura...2/3 i koniec "ok" znaczy staram się za brutalnie jej nie spuszczać więc nie dobija
  11. obecnie niebieskie mam na szóstym rowku. źle się wyraziłem..żadnego huku nie ma, zawieszenie pracuje cały czas z pewnym oporem tu wydaje mi się że jest ok. zastanawia mnie tylko to, że wpadając w taką dziurę wrażenie jest takie jak by już dobiło, plastiki chcą pospadać a tym czasem ugięło się tylko na 2/3, do końca zostaje jeszcze dobre 4 cm.
  12. dziwnie mały wydaje mi się skok zawieszenia...w skrajnych przypadkach (duża dziura, tory itp ) nurkuje nie niżej niż na 2/3 i to z hukiem (jak by oleju był za dużo czy jakby był za gęsty..... nie mam porównania. jeździłem tl-s ale tam nie ma usd i innym tlr ale z totalnie rozregulowanym zawieszeniem.
  13. Panowie, czym i jak mam pokręcić co by legi nie wbijały mi się w zęby na nierównościach nie tracąc jednocześnie dobrych właściwości trakcyjnych? obecnie nastawy mam na średnie, nowy olej "10" . przód nie schodzi niżej jak 1/3, nawet na dziurach. pomyłka...2/3
  14. obadamy, dzięki. a co powiecie na temat układu hamulcowego? przód mam na myśli po mimo wymiany płynu, klocków, odpowietrzeniu nadal są "ciastowate " przewody mam gumowe ale nie jeżdżę na tyle ostro żeby puchły tak mają?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...