cabaniero Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Na jakims amerykanskim forum wyczytalem ze gosciu po zainstalowaniu power commandera wycisnal 140 KM ... ale jak to bylo mierzone... to nie wiem.. bo jesli 140 KM na tylnym kole.... to cos wydaje mi sie to za duzo...no i oczywiscie zachwalal poprawe osiagow....i ze gowno z dupy wyrywa jak odkrecisz.... ja jednak zamiast inwestowac w PC moze jednak sklonilbym sie do jakiegos aftermarketowego tylnego amortyzatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwek Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 witam, jestem nowym gosciem na forum-piwek.bardzo interesuje mnie suzuki tl 1000 r, chce kupic taki.prosze o kazde info i pomoc.na [email protected], pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 [ Dopisane: 14 ]Znalazłem porównanie w "MOTOCYKL" SUZUKI TL 1000S z TL 1000R, komu komu???? :banghead: jak coś to dawać swoje maile, bede wysyłał :banghead: pozdro, RADAR Witamjeżeli jeszcze masz ten test porównawczy to bardzo proszę o przesłanie na [email protected] pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 witam, jestem nowym gosciem na forum-piwek.bardzo interesuje mnie suzuki tl 1000 r, chce kupic taki.prosze o kazde info i pomoc.na [email protected], pozdro :biggrin: hejas.ja mam do sprzedania TLRaw idealnym stanie ...rok pierwszej rejestracji 2003 rok produkcji 2002...w razie jakby co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 hejas.ja mam do sprzedania TLRaw idealnym stanie ...rok pierwszej rejestracji 2003 rok produkcji 2002...w razie jakby co... witam,można obejrzeć jakieś fotki, historia tlr-a, przebieg, cena, itp?pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 witam. przymierzam sie do kupna tej tl-ki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M177039 napiszcie czy warto za tą kase oraz jezeli ktos takim jezdzi jakie jest rzeczywicte spalanie tlr. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 TL-R przeraża mnie swoim nieobliczalnym zachowaniem, straszniejsza była jedynie chyba pierwsza seria RSV. Spalanko min 8 literków, wpółczesne sześćsety robią z nim prawie co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 TL-R przeraża mnie swoim nieobliczalnym zachowaniem, straszniejsza była jedynie chyba pierwsza seria RSV. Spalanko min 8 literków, wpółczesne sześćsety robią z nim prawie co chcą. Napewno z palcem w tyłku da sie zejść poniżej 8 litrów...w moim egzemplarzu przynajmniej jest to mozliwe ...a co do wspólczesnych szcześćsetek to faktycznie objadą TLRa ..no ale i co z tego... żadna szczesćsetka nie brzmi tak jak TLR i żadna nie ma takiego dołu jak TLR i żadnej nie kupisz za takie pieniądze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 "żadnej nie kupisz za takie pieniądze..." no wlasnie!. Cabaniero napisz ile na maxa udało ci sie zejsc ze spalaniem w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 "żadnej nie kupisz za takie pieniądze..." no wlasnie!. Cabaniero napisz ile na maxa udało ci sie zejsc ze spalaniem w trasie. Wiesz..dokładnie to nigdy nie mierzyłem...ale jak latałem z kumplem po Szkocji..on na Kawie zrx1100, to jak tankowaliśmy na stacji benzynowej on wlewał srednio 3-4 litry więcej ... na palącej się rezerwie czyli jakieś 3,5 l beznzyny przejechałem ok 50 km i kiedy zatankowałem wlazło 16,5 litra czyli pól litra jeszcze w zbiorniku zostało...fakt ze nie przekraczałem wtedy 4500 obr/min... Kiedy jechaliśmy do Assen w Holandii ekipą ok 12 motocykli...podczas tankowania..(wszyscy tankowaliśmy na tych samych stacjach i po korek) okazało się że wlewam tyle samo co Honda cbr600f i Kawasaki zx6... średnia prędkość około 130-140km/h... tak więc jeśli się nie odkręca za mocno. TLR spali myślę że w granicach...6 l ale nie po to kupuje się sportowy motocykl, żeby nmi pyrkać 4 tys obrotów i taczać się 120 na godzinę... jeśli odkręcisz... wir w baku... na autobanie w Niemczech zjeżdżałem tankować co 200 km.. możnaby było pewnie co 300 ale nie ryzukowałem przymusowego postoju z pustym bakiem... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 coś od kolesia który dużo jeździł tl-s i tlr, warto przeczytać: "TL1000S - przejechane 15 tys. Smile)) Cóż to mój pierwszy japoniec. zdecydowalm się na niego po naprawdę długimnamysle. Ale do rzeczy ...Moto cykl od pierwszego kontaktu jest brutalny, trudny i nieprzewidywalny.SILNIKJednym to odpowiada innym nie ... Silnik pracuje jako tako od 3,5tys. obr -nizej pracuje twardo i nie rowno; wyzej tak do 5,5 tys jest w miarespokojnie - potem nagly kop i krecimy sie do 9 tys - potem juz raczej nicnie ma ...ja latalem zwykle ok 5 tys obr. ( tak mi sie wydaje bo to juz bylo czasutemu troche ) Silnik ma jeszcze jedna wade - reakcje na gaz reakcja jesttaka jak Joe Team GAAAAZZZZZ odkrecanie manetki o 1 mm czy o 2 cm nie maznaczenia pełny palnik - zawsze - weź i to kontroluj w luku na 70 nadwójce - albo moto leci w zakręt albo po lekkim kufra dotknięciu podnosi siena gumie - ma czym bo nagle jakies 90Nm wali w tylne kolo ... Krotko mówiącwsiadajac na ta maszyne adrenalina sama sie podnosila. Spalanie w normie -norma to jakies 8,5 - 10 l Smile)) na stówę - bez względu na prędkość z jakajedziesz 120 czy 220. Czyli co 150 km tankowanie i nie ma zmiluj.Silnik w zakresie 24 tys km bezawaryjny - uszczelka pod pompa wody dowymiany i wszystko - na czasami ślizgające się sprzęglo nie bylo specjalnierady ... sa na to kity aftermarketowe - mozna sie o nich dowiedziec zzagranicznych list dyskusyjnych.Hample- no zesz - wydaja sie OK ale tylko przez jakis czas potem stwiedzasz zefading i ogolna slabosc jest typowa - wymiana przewodow na stalowe i klockowna siakies specjalne (nie pamietam) pomogly. Tylu prawie nie dotylalem.Rama i zawieszenieTu suzuki dalo dupy, bez amortyzatora pewnie to moto to kiler, a zamotyzatorem trzeba je wbijac w zakrety jak jakas ciezarowke ... tak zle itak nie dobrze. Geometria ewidentnie spieprzona ... moto chetnie dostajeshimmy, nie jest specjalnie stabilne w jezdzie na wprost, a w zakretach lubizmieniac trajektorie. Ale to wszystko jest odczuwalne dopiero przy dosycostrym jezdzeniu. Normalnie to jest wszystko OK. Przednie zawieszenia nieznosi stosowania couter steringu zaraz cale moto wpada w jakies wibracjerybki i bog wie co - najlepie je jest prowadzic jak konia - nogami spinac ibalansowac cialem, a kierownica sluzy jedynie do sterowania pokretlami Wink .Druga sprawa to wywazenie - niby wszystko wyglada OK - w opisach jakieznajdzimy to nawet jest lepiej dowazona na przod niz VTR - ale to nieprawda. W czasie jazdy ma sie wrazenie ze srodek ciezkosci jest na wyskoscisiedzenia kierowcy - wysoko i z tylu. Stad moja pozycja - zwykle siedzialmprawie na baku pochylony do przodu aby nieco zrownowazyc ta przypadlosc. Aledzieki takiem rozlozeniu mas moto idzie na gume jak szalone - samo - calasztuka polega na utzymaniu przedniego kola na asfalcie - wierzcie mi ze totrudna sztuka.zawiesznie (rama) peka w dwoch miejscach - przy glowce ramy (5 cm od niej )lub przy mocowaniu tylnego amortyzatora.Same zawieszenia mimo pelnej regulacji pracuja bardzo twardo i topornie -nic nie daje w praktyce ich regulowanie (sam sie troche nimi bawilem - areszte ustawial mi A Wajda)Komfort.Mimo wszystko moto dosc wygodne - zwlaszcza bak paliwa - jego uksztaltowaniebardzo ale to bardzo mi odpowiadalo - ale mimo to predkosc minimalna to120 - wolniej jadac bolaly rece, optymalna jakies 160 czyli zakres 140 - 180max jakies 220 - potem to juz walka z wiatrem shimma itd. mozna zalozyctorby - wydechy nie sa ekstremalnie wysoko, ale pasazer to i tak ma wszystkodokladnie w ....e. Male waskie sodelko i nie ergonomicznie ustawionepodnozki - co prawda dziewczyny sie nie skarzyly ... ale to bylo widac zemaja dosc Wink. Mimo wszystko bardzo lubilem ten motocykl - dlaczego zapytacie ? Bo mialosobowosc, to nie byl mietki siurek tylko twardzil z charakterem. Katanprzejechal sie na nim raz - zapamieta do konca zycia - otworzyl GAAAZZ nawyjsciu z winkla przy - jak opowiada 140 - kolo poszlo w gore .... ( niewiem na ile to prawda ale liczy sie to ze wroci calkiem trzezwy .... katzminal Wink. Moto idealne dla ludzi ktorym brakuje czasu na dlugie wycieczkitu wystarczy przejechac 100km i byc najezdzonym. Fizycznie i psychicznieczuc kazdy kilometr i kazde odkrecenie manetki. TL1000R - przejechane 7tys. NeutralByl to drugi motocykl - kupujac go myslalem ze pozbede sie wad poprzednika i... sie nie przeliczylem.SilnikCo tu duzo pisac - niby ten sam, a jaka kolosalna roznica - po 2 tryskiwaczena cylinder na kazdym 2 mapy zaplonow itd... slowem miekkosc i delikatnoscjak w rzedowce. Zadnych uderzen mocy pelna liniowosc, zadnego szarpania.Skrzynia biegow jakby inna - chyba 1 dluzsza ale tak samo swietna. Silnikgladziutko sie kreci do 10,5 tys gdzie chyba odcina ale przyrost jest wiectrzeba wczesniej wbijac kolejny bieg bo nagle odczujesz dziwne szarpanieWink. Sprzegielko mienciutkie hyrauliczne czyli cacy do obslugi ale na torsie nie nadaje - kompletnie nie do wyczycia moment zalapania itd. za tospalanie nawet w okolicach 5,5 przy 140 km/h. Nie czuc mocy a mimo to motojedzie szybko.Zawieszenie- miood - polyka wszelkie nierownosci ze spokojem stoika a przy tym niewpada w shimmy - prawde mowiac nigdy nie wpadla podczass 7tys km jakie janakrecilem. Bardzo stabilne nawet przy max predkosci co nie przeszkadzaTLRce skrecac bez wysilku - to raczej zasluga tylnej opony 180 zamias 190 -poprostu sama skrecala. Nie trzeba sie bylo zwieszac - poprostu przykladalemtroche wektora sily do jednej z raczek i juz ... maszyna sama sie kladlaaaaa... czesto za gleboko Wink wiec gaaazzzzzz i tak trzeba bylo optymalnapredkosc w luku lapac Smile) - ale to wszystko wina jak sadze wezszej opony - wTLS to zdawalo egzamin w TLR nie. zreszta Sonic z Superbika doszedl do tegosamego wniosku. Slowem naprawde doskonale sportowe zawieszenie - nawetregulacja cos tam dzialala - choc sam proces regulacj np tylnej sprezynyalbo wymaga specjalnego klucza albo mlotka i srobokreta Sad. Ogolnie siewydaje ze tym razem Suzuki powazniej podeszlo do tego motocykla - przeniosloakumulator wzorem D... jadnoślad do przodu obok przedniego cylindra - na papierzewygladalo szystko swietnie - w praktyce : Ble. Wrazenie jest takie ze srodekciezkosci motocykla znajduje sie w okolicach baku. z jednej strony lepiejniz w TLS z drugiej nie koniecznie - juz nie prowadzisz moto tylkiem inogami a raczej rekoma i barkami.HampleJedno palcowe i to w kazdej sytuacji. Nie uwierzycie ze - na torze nie bylofadingu - a nawet przestawilem hampel na nizszy szczebelek (blizej raczkigazu) rezygnujac z dodatkowego ruchu klamki na rzecz lepszej kontroli gazu.komfortTu raczej nalezy napisac o kompletnym braku komfortu - raczki za nisko dupaza wysoko podnozki cholernie wyskoko bak tak wyprofilowany ze nie dajezzadnego oparcia - slowem kleska totalna TLS byl zdecydowanie wygodniejszy.Co prawda jest mozliew przejechanie Wawa - wladyslawowo - Wawa jednego dniaz przerwana obiad - ale to jest tylko dowod ze rider potrzebowal sieskatowac Wink. Gdzies tak po 200km ma sie dosc motocykla i najchetniej by siez nigo zsiadlo. Do tego ciezar motocykla ktory sie czuje nonstop na rekachnaprawde zniecheca do tego moto - po mimo jego technicznej doskonalosci. Minwygodna to 130 ale prawde mowiac nia ma zadnej przy ktorej jedzie siewystarczajaco komfortowo.Zadupek faktyczne spada jak sie go nie sprawdzi - raz nie prawdzilem ispadl.OGOLNIEMoto zdecydowanie technicznie lepsze od TLS ale w iedzy czsi zgubilo"dusze" - nie polubilem go i nawet nie chcialo mi sie juz jezdzic. Na torjest niezle - ale trzeba duzo odchudzic. Turystycznie jezdzac podobno jaktwierdzi grupa Poznan wyklecilem cos 2.15. A gwarantuje wam ze jechalemnaprawde wolno bo mialem juz 300 km w dupie i rekach a godzina byla 18.00. Ogolnie do wszystkich moto - Vki szybko dosc zuzywaja opony. Tylne spadalypo 4-7 tys. km.Moze jak cos mi sie przypomni to zrobie suplement.Pozdrawiam,Watson----------------------------------------------------------------------- W w/w texcie był także opis VTR Sport, ale nie zamieszczam z racji OffTopic. http://www.tl1000s.com/http://www.tl1000.de/http://tlplanet.com/http://www.tl1000.com/http://www.tlzone.net/forums/homepage.phphttp://www.jiffypark.com/tl/tl.htm Tam znajdziesz wszystko.Jesli macie jakieś ciekawe info, linki itp. dot TL R - czętnie poczytam Wink Pozdrawiam. PS. Kupuj TL R - mega frajda z jazdy" Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Wszystko się zgadza, tylko co do komfortu to uważam że nie jest wcale tak źle... no wiadomo to nie jest turystyk...ale spokojnie da radę zrobić 700 kilometrów dziennie...no chyba że motocyklista ma wrazliwą pupę i delkikatne rączki....chociaż trzeba tu rozgraniczyć...bo zrobienie 700 km po niemieckiej autostradzie a 700 km po polskich koleinach to dwie różne rzeczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) A ja się nie do końca zgodzę z tym artykułem, po przejechaniu ponad 20000km na TL 1000S i ponad 20000km na TL 1000R zdecydowanie uważam że TL 1000R jest ciut wygodniejszy, a na pewno nie mniej wygodny niż TL 1000S. Poza tym nie bardzo rozumiem co ma znaczyć że moto straciło dusze? Wg mnie ten motocykl ma w sobie sporo więcej wigoru i daje większą frajdę niż Ska, zwłaszcza z racji mcniejszego silnika. Chyba jedyne przeciw (ale to kwestia gustu) to mniej ciekawa stylistyka ramy i zasłonięcie silnika przez owiewki. Poza tym TL1000R jest dużo stabilniejszy i można na nim sportowo poszaleć. Mój najlepszy zmierzony czas na Poznaniu to 1:55, więc chyba nie jest tak żle jeśli sprzet jest w pełni seryjny i waży 230kg :D Aha : stawianie koła z otwierania gazu na wyjściu z winkla na 2ce można wsadzić między bajki zarówno na TLS jak i na TLR :icon_razz: Edytowane 1 Lutego 2007 przez mikitl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) Mój najlepszy zmierzony czas na Poznaniu to 1:55, więc chyba nie jest tak żle jeśli sprzet jest w pełni seryjny i waży 230kg Czas nie jest miarą sprzętu lecz Twych umiejętności, jeden ziom takim pterodaktylem jak XJR1300 robi 1.55 :flesje: więc nie ma wymówek. Edytowane 1 Lutego 2007 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Motocykl naprawde świetny. Ja jestem dość wysoki i na motocyklach typu R1 wyglądam jak na motorynce i było mi niewygodnie a na Tl1000r wyglądam naraszcie normalnie i bardzo dobrze mi sie na nim jeździ. Nie ma nic lepszego niż przyśpieszenie tej maszny szczególnie, że ciągnie od samego dołu a nie jak 600 trzeba krecic na obrotach zeby chciało jechać... I wcale nie jest to taka bestia.. Jak sie nie przesadza to wszystko jest przewidywalne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.