Skocz do zawartości

Boruta

Forumowicze
  • Postów

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Boruta

  • Urodziny 09/29/1982

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motorki;)
  • Skąd
    Zielona Góra

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia rsv1000mille
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Boruta

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Przyczyną okazał sie wysunięty kabel w.n. z cewki. Dzieki za pomoc. POZDRAWIAM
  2. Witam posiaddam yamahe xs 750 e mam podobny problem mianowicie motocykl nie pracuje na 1 cylinder! dodam ze przez przypadek zauwazylem ze jak moto ma zsunieta fajke to dziala na wszystkie garki, pracuje rowno! ale jak tylko zaloze fajke to kuleje na 2 garach. Czy wie ktos co to moze byc ? uszkodzona cewka? dodam ze swiece byly zamieniane itd itp. Pozdrawiam
  3. Witam znalazlem usterkę! przyczyną stuków był wadliwy napinacz rozrządu. Pozdrawiam
  4. Witam w Aprilce rsv mille pojawił mi się problem, mianowicie zacząłem słyszeć stuki dzieje się to podczas przyśpieszania na wysokim biegu od niskich obrotów. Przyśpieszać zaczynam od około 3 tyś na 4 5 lub 6 biegu gdy moto osiągnie około 4,5 tys obr słychać stuki oraz pojawiają się drgania (dzieje sie to tylko podczas pierwszego takiego przyśpieszania gdy czynność tą powtórzę nic już nie słychać). Dodam że motocykl dobrze przyśpiesza, żadne kontrolki się nie świecą, odpala od razu i w ogóle jest wszystko ok poza tymi stukami. Podejrzewam ze może to być uszkodzony napinacz łańcuszka rozrządu, lub coś z wałkami wyrównoważającymi, ale może ktoś się już spotkał z podobną dolegliwością i będzie mi mógł w jakiś sposób pomóc. POZDRAWIAM
  5. Witam juz wiem znalazBem instrukcje obsBugi na necie. http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i...p?l=RSV%20Mille Ale dzieki za info. Pozdr
  6. Witam wszystko sie okaże w najblizszym czasie. Ale dziwi mnie jak ludzie atakuja sprzety z włoch sam posiadałem 2 auta włoskie lancie i alfe i nie mogę powiedziec ze sa to sprzęty awaryjne a robilem nimi b duzo km (co tydzien okolo 1000km:) sprzety byly leciwe (lancia 1992r a alfa 1994rok) i nigdy mnie nie zawiodły przeglady przechodziły bez problemu itd itp w tej chwili posiadam auto! honde cicvic i moge napisac ze mam jej juz trochę dosyc raz ze ubogo wypozażona 2 ze wywalilo mi uszczelke pod głowicą;/ wiec mysle ze najwazniejsze to kupić sprzęt zadbany i tyle! Pozdrawiam mam nadzieje ze aprilka taka sie okaże. Pozdrawiam
  7. Witam własnie stałem sie włascicielem Aprilki rsv1000mile z 1999roku. Jak narazie moge powiedziec ze moto całkiem odbiega od japonii: sprzegło chodzi masakrycznie cieżko, praca silnika poruwnując do japonskich v-ek tez jest mniej gładka, pozycja mocno sportowa ale jak to jezdzi:)) i jak wyglada:)). Apropo czy wie ktos jak obsłuzyc zegary?(ustawic zegar itp) A moze ma ktos serwisuwkę? Pozdrawiam
  8. Co do wygladu i dźwięku to wiem juch w zeszłym sezonie chciałem kupic tl-a tyle ze R-ke ale kupiłem zx12r . Teraz chce powrócic to V2.
  9. Witam. Tez przymieżam sie do kupienia tl1000s. Mam pytanie w którym miejscu należy sprawdzac rama czy nie jest peknieta lub naprawiana przez "fachowców" A tak przy okazji czy ktos zna te moto lub był oglądac? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M463281 lub: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M448884 Pozdrawiam
  10. Zdecydowanie Fireblade!! Honda to Honda. Do tego mocniejsza. W suzuki w starszych modelach do 99r pojawialy sie czasami uszkodzenia swozni tlokow w nowszych nie wiem, poza tym praca silnika fajera jest b czysta w przeciwienstwie do gsxr(zawsze cos grzechocze). Co wazne oba zadowalaja sie malymi ilosciami paliwa w normalnych warunkach oczywiscie. Pozdrawiam
  11. Witam mialem podobny problem tyle ze silnik byl w uladzie v (suzuki sv) chcialem kupic uzywany silnik jednak zadnego w sensownej cenie nie znalazlem wiec oddalem wal do regenaracji (Wibrostykowe napawanie) oraz zakupilem oryginalne panewki. Moto po naprawie bylo ujezdzaje na kole i nic sie nie dzialo, zrobilem nim jakies 6tys km i dalej wszystko bylo w porzadku. naprawa kosztowala mnie razem z panewkami 600zl w przypadku motocykla 4 cylindrowego koszt naprawy wyraznie wzrosnie. Naprawe walu wykonalem w http://www.korczynski.pl/index.html Pozdrawiam
  12. :icon_mrgreen: Mi też sie podoba:). Dzisiaj zrobilem sobie przejazdzkę.......... jedyne co moge powiedziec o tym moto po dzisiejszym dniu to to ze ma STRASZNEGO POWERA. Naprawde nie ma po co odkręcac na maxa mocy jest opór i to mnie cieszy:) Pozdrawiam
  13. oto linki do zdjeć kawy: http://www.bikepics.com/pictures/800203/ http://www.bikepics.com/pictures/800204/
  14. witam prponuje gsx600f sprzet naprawde przyjazny, na pewno dasz sobie rade zeby go opanowac:). Kolega miał takiego z oryginalnym przebiegiem w chwili kupienia 92tys km i silnik tam pracował naprawde ładie (prawde mowiac najładniej ze wszystkich gsxf jakie widziałem) moto sprzedał za 3200zł z przebiegiem ponad 100tys.zaznaczam ze sprzet był zwieziony z niemiec. Fajna propozycja jest tez kawasaki gpz500s link : http://moto.allegro.pl/item163036228_kawas...r_4500_zl_.html http://moto.allegro.pl/item165467646_kawas...bdb_warto_.html http://moto.allegro.pl/item163157075_kawasaki_gpz.html Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...