Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Nadszedl czas na zmiane moto. W tej chwili posiadam GSXR1000K2, mysle nad przesiadka na duza fałkę. Idealem bylo by tutaj SV1000N ale po pierwsze jest drogie a po drugie jest drogie:) no i nie ma upsidedown ale ma fajna ramę. Zalezy mi na czyms co mozna by przerobic na streeta (oczywiscie szukam czegos po paciaku, moze byc bez czachy itp) i zeby za duzo w niego nie wkladac. Znaczy nie bedzie to kolejny ulepek bo kasy nie bede zalowal na markowe graty, nie lubie fuszerki i moto ma mi sie podobac.

 

Nie mialby to byc jakis HC street raczej taki do polatania po miescie, bez gumowania itp. Po prostu relaks po pracy i straszenie staruszek. No i po prostu od kilku lat chodzi za mna zrobienie czegos pod moj gust. Motocykli juz troche oblatalem i nie mam za bardzo pomyslu na co sie przesiasc w serii i czas chyba na moto wedlug wlasnego widzimisie. Kocham dziwek V2, lubie takim moto jezdzic (mialem Sv650 i VTR1000F) idealem wiec ywdaje sie TL1000S lub R. No i wlasnie co brac? Ska ma ladniejsza rame , jest tansza i chyba jest wiekszy wybor gratow do zrobienia streeta (plugi, nadkola itp).

 

Ale jak jest z prowadzeniem tych dwoch modeli? Co lepiej sprawi sie w miescie po zmianie fajery z cliponsow na prosta? Jak wypada porownanie silnikow? Czy TLS warto brac z 97 roku czy jednak rozgladac sie za pozniejszymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nadszedl czas na zmiane moto. W tej chwili posiadam GSXR1000K2, mysle nad przesiadka na duza fałkę. Idealem bylo by tutaj SV1000N ale po pierwsze jest drogie a po drugie jest drogie:) no i nie ma upsidedown ale ma fajna ramę. Zalezy mi na czyms co mozna by przerobic na streeta (oczywiscie szukam czegos po paciaku, moze byc bez czachy itp) i zeby za duzo w niego nie wkladac. Znaczy nie bedzie to kolejny ulepek bo kasy nie bede zalowal na markowe graty, nie lubie fuszerki i moto ma mi sie podobac.

 

Nie mialby to byc jakis HC street raczej taki do polatania po miescie, bez gumowania itp. Po prostu relaks po pracy i straszenie staruszek. No i po prostu od kilku lat chodzi za mna zrobienie czegos pod moj gust. Motocykli juz troche oblatalem i nie mam za bardzo pomyslu na co sie przesiasc w serii i czas chyba na moto wedlug wlasnego widzimisie. Kocham dziwek V2, lubie takim moto jezdzic (mialem Sv650 i VTR1000F) idealem wiec ywdaje sie TL1000S lub R. No i wlasnie co brac? Ska ma ladniejsza rame , jest tansza i chyba jest wiekszy wybor gratow do zrobienia streeta (plugi, nadkola itp).

 

Ale jak jest z prowadzeniem tych dwoch modeli? Co lepiej sprawi sie w miescie po zmianie fajery z cliponsow na prosta? Jak wypada porownanie silnikow? Czy TLS warto brac z 97 roku czy jednak rozgladac sie za pozniejszymi?

 

 

Osobiście wybrałbym TL-R sam zbudowałem jakiś czas temu streeta na bazie TL-Ra (zresztą pochwalę się wygrał konkurs na streeta roku na stronach TL Planet. Ogólnie jest to nie co lepsza konstrukcja pod każdym względem: rama zawieszenie i nie co mocniejszy piec.

TL-R jest także młodszą konstrukcją więc łatwiej będzie go odsprzedać w przyszłości co do prowadzenia z szerokim wiosłem zachowuje się poprawnie i bez większych zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz ale wybralem KTM Super Duke w sumie tez "wydumka" i malo popularny sprzet;). Zalezalo mi na streecie wlasnej roboty ale ten plan musi jeszcze poczekac, chyba, ze znajde gdzies mega tanio jakiego TL czy Ducata i wtedy cos pomysle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tak, na budowe streeta przynajmniej pierwszego na pewno nie porywalbym sie na jakis drogi sprzet, dlatego myslalem o TL/R a Dukata moze jakies ST2 lub cos w tych pieniadzach. Ale to juz plany na przyszlosc:)

Edytowane przez Cerb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Panowie.

Zabieram się za przesmarowanie tylnego zawieszenia w TLce, bo skrzypi już jak stare wyro. Mam pytanko, jak dobrze rozumiem to mam przesmarować tulejki (są chyba 4ry.?), czy należy wymontować całkowicie tylni amor do tej operacji, czy się da bez demontażu? A jeżeli trzeba będzie wymontować cały amortyzator, to należy odpowiednio motocykl zabezpieczyć/podeprzeć? Przydały by się kalamitki do smarowania w tych miejscach, ale wąskooki producent niestety tego nie przewidział... Może ktoś to już ćwiczył? Dziękuje z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przesmarować goleń amortyzatora i przestanie piszczeć. Poluzuj tylne zawieszenie (stawiając na stopce bocznej przechylając moto na siebie) tak, żeby goleń był jak najbardziej wysunięty, przesmaruj go jak najbliżej tulejki uszczelniającej i tulejkę też. Do smarowania możesz zastosować smar do łańcucha. Ja stosowałem ten zabieg parokrotnie i zawsze pomagało. Jak chcesz to możesz zrobić kompleksowy serwis zawieszenia, ale jeżeli chcesz wyeliminować samo skrzypienie to to działanie spokojnie wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

...w moim tlr odkąd go mam strasznie późno bierze sprzęgło ( normalnie ciągnie dopiero w ostatniej chwili, jak już klamka spod palców

ucieka ) . grubość tarcz i długość sprężyn -ok przekładki proste. może dziać się coś z pompką czy siłownikiem czy wymieniać sprzęgło?

U mnie to samo, przyzwyczaiłem się lecz chłopaki którym dałem się pobujać, po 3x gasł im zanim wystartowali... przy ruszaniu pod górkę na szybkich trasach trochę lipa jak gaśnie i a w drugą stronę ludzie myślą że jeździć nie umiem i tyle gazu daje przy ruszaniu.

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...