mati27d Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 a moze wystarczy wstawiac o rozniej srednicy rurki bez zmian dlugosci wkoncu dluzsza rurka powoduje podwyzszenie cisnienia spalin w dyfozorze tak mi sie zdaje jak myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 P.S. jakie silnik może osiągać obroty taki' date=' z racingowym dyfuzorem, 80cm3 i gaźnikiem 21mm, ?? nie iwem , bo nie mam zegarów żadnych, ale są naprade wysokie, 14tyś??[/quote'] 12tys może troszke wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Jak reguluje gaxnik to nie daje mu w palnik;] lekko tylko dogazowuje...Zresztą w książce "gaxniki motocykowe" jakoś nie wyczytałem zeby trzeba było gazować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Ale w wyczynach raczej zaciskasz czesto manetke do końca :P Wiec lepiej najpierw sprawdzic czy wchodzi niz pojechac w teren tam odkrecic i uslyszec buuuuuuuuu ;) Przeciez nie urwie ci walu jak dojdziesz do koncowych obrotow i od razu puscisz manete :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 wiesz... tylko ze poco gazować jak nie trzeba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 wiesz... tylko ze poco gazować jak nie trzeba;) trzeba bo to wyczyn i inaczej nie pojedziesz nie ma co sie oszukiwac cos za coś :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 dobra regulujemy gaxnik... standardowa czynnosć to ustawianie wolnych obrotów... teraz po co tu gazować. Inne pruby to już z specjalistycznymi przyrządmi w ręku;] No niewiem.... ja chyba maminna wizje regulacji;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 czytałem w jakiejś książce, że długość gardzieli dolotowej ma jeszcze bradzo duże znaczenie, im krutsza gardziel dolotowa(4t) tym silnik ma mocniejsze kopyto, ale jego praca staje sie bardzo haotyczna,silnik szarpie i jest dziki, a na długiej gardzieli jest słabszy bardziej mułowaty a,ale praca silnika podchodzi pod laminarną:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 odp. do posta wyżej... Sprubuj znaleść teksty o doładowaniu dynamicznym... tam powinno być wiecej o całym tym zjawisku;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 dobra regulujemy gaxnik... standardowa czynnosć to ustawianie wolnych obrotów... teraz po co tu gazować. Inne pruby to już z specjalistycznymi przyrządmi w ręku;] No niewiem.... ja chyba maminna wizje regulacji;/Chodzi o to zeby wyregulowac gaźnik tak aby byla jak najszybsza i najlepsza reakcja na gaz! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LesniK Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Najprostsze metody zwiekszenia elastycznosci silnika 2T :-gaznik o mniejszej gardzieli-pojemniejszy kolektor ssacy (to ten odcinek miedzy gaznikiem a membranami)-mniejsze rozchylenie maksymalne (~30stopni) i "ciezsze" membrany (np. 2 wieksze liski zamiast 3 mniejszych na strone) -zwiekszenie stopnia sprezania-dluzszy i o mniejszym przelocie tlumik, -dyfuzor - problem moze byc w tym, ze tuningowe raczej przenosza wyzej zakres obrotow uzytecznych-zawor wydechowy (KIPS,YPVS,HPP,ATEV itp) - regulacja Trudniej ingerowac w takie elementy jak : srednica i skok tloka, uklad kanalow w cylindrze ,ksztalt komory spalania,mapy zaplonu czy wage ukladu korbowo-tlokowego - a ich wplyw jest decydujacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.