zoltecek Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Czytałem kiedys o automnatycznej oliwiarce domowej konstrukcji ktora mozna zrobic za 5zł (słownie: pięć) zrobiona jest z pudełeczka po tik-takach i z zestawu do przetaczania kwi ktory mozna kupic w aptece czy ma ktos moze ten nr Swiata Motocylki?? to jest chyba wydanie sprzed 3latjezeli ktos to ma czy mogłby to przeskanowac i wrzucic do sieci z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 czy ma ktos moze ten nr Swiata Motocylki?? to jest chyba wydanie sprzed 3lat jezeli ktos to ma czy mogłby to przeskanowac i wrzucic do sieci z gory dzieki siema, ja gdzies mam ten numer bo pamietam ze czytalem, tylko musialbys mi podac dokladnie ww ktorym numerze i w ktorym roku to postaralbys sie poszukac, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 na dole strony :arrow: http://xjr1300sp.republika.pl/tuning/tuning.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ja znam taki oto sposób:-zbiorniczek na olej (np.: mała buteleczka)-zawór redukcyjny od akwarium-elektrozawór (na.: od instalacji LPG)-dwie igły do robienia zastrzykówWszystkie elementy połączyć wężykiem gumowym, elektrozawór podłączyć do świateł, igły ustawić tak żeby olej kapał na łańcuch, wyregulować tempo przepływu oleju zaworkiem redukcyjnym.Niestety koszt to ok. 70 zł ale działa bankowo i automatycznie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Najlepszy samosmarowacz łańcucha był w Sarence. Olej był wewnątrz wahacza a regulację kapania przeprowadzało się śrubką motylkową. Prostota i skuteczność. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Czolem! Zamierzam takie cudo zbudowac. Na allegro sa elektrozawory za 50zl do odcianania paliwa w dieslach :D. Ale wlasnie koszt tego elementu mnie powstrzymuje... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 a co jezeli sie nie smaruje łancucha ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 wtedyt stac cie na nowy zestaw napedowy co 2 tys km :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 łańcucha Oringowego w warunkach drogowych można na siłę nie smarować, żywotność nie skróci się makabrycznie, przynajmniej tak mi się wydaje :D za to znajomy smarował łańcuch słownie dwa razy w ciągu 30kkm. Tyle też łańcuch przeżył, więć znaczne zmniejszenie częstotliwości smarowania na 100% nie skróci żywotności łańcuch o wiele kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Czolem! Swoja droga czasy WSK naprowadzily mnie na ciekawy patent, ktory zastanawialem sie, czy nie bylby mozliwy do zastosowania w motocyklu :).Otoz w WSK popychacz sprzegla wychodzil przez wydrazony walek, na ktorym osadzona jest zebatka zdawcza. Tak sie skladalo, ze u mnie w motocyklu nie bylo to zbyt szczelne, wiec poprzez popychacz sprzegla wydostawaly sie niewielkie ilosci oleju prosto na zebatke zdawcza motocykla, a z zebatki smarowaly lancuch :D. No i w sumie co za problem zrobic cos podobnego w japoncu? :buttrock: Po prostu jakies wyprowadzenie oleju ze skrzyni korbowej na zebatke zdawcza :D :buttrock:.Wiem, glupi pomysl :D. Sorry za OT ;). Pozdrawiam PSOf korz mam nadzieje, ze post zostanie potraktowany z przymrozeniem oka, bo w takiej formie go napisalem :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 No to zes doszedl po nitce do klebka - rozwiazanie stosowane w wiekszosci motocykli w latach 40 - 70 polegalo na wyprowadzeniu smarowania z komory sprzegla, a oprocz tego lancuch byl zwykle smarowany wyciekiem spod zebatki zdawczej skrzyni, ktora siedziala na tym samym walku co kosz sprzegla tylko pod nim. Ewentualnie siadal zarowno simmer od strony skrzyni jak i od strony sprzegla, oprocz tego olej saczyl sie po wielowypuscie pod zebatka zdawcza, byla tam rowniez czesto wyprowadzona odma. I jak tu Junak ma nie cieknac, jezeli ma to wszystko rozwiazane wlasnie w taki sposob. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ...właśnie :idea: a jakby doprowadzić odme gdzies w pobliże zębatki zadawczej :D , z odmy zawsze cos tam kapnie od czasu do czasu ... może by wystarczył taki patent :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 lolku nie zawsze coś tam kapie-czasami kończy się tylko na oparach oleju. A co do cieknącego Junaka to znam goscia, któremu zabrano dowód rejestracyjny bo miał "nieszczelny silnik"... 8) (Im nie przetłumaczysz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Kwestia stylu jazdy i ilości oleju w skrzyni korbowej. Ja z airboxu wylewałem ostatnio olej szklanakami;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 A jak jest połączony i uszczelniony zbiorniczek z olejem z rurką doprowadzającą olej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.