twizzter Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) A co myślisz o popularnych GPXach i o trudnych do zarżnięcia olejakach? Z częściami do tych nie byłoby problemów, a po podstawowych przeróbkach powinnny spełniać wymagania..Stunterzy przerabiają dodatkowo smoki - żeby zasysały olej nawet w pozycji kiedy kolo jest na górze. Słyszałem też o montowaniu niecieknących aku, nazywanych popularnie żelowymi, ale fachowo jakoś inaczej się na nie mówi :icon_rolleyes: Edytowane 14 Czerwca 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Słyszałem też o montowaniu niecieknących aku, nazywanych popularnie żelowymi, ale fachowo jakoś inaczej się na nie mówi :wink:Bez obsługowe :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziqz-tr Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Bez obsługowe To, że aku jest bezobsługowy to nie znaczy, że będzie żelowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 fajnie, ale topic byl o motocyklu do stuntu a nie o akumulatorach :notworthy: moze jaki stuntman sie wypowie, bede bardzo wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 http://stuntpoland.net/ poszperaj tu. Znajomy początkowo jeździł na gs 500 salonowy.. po 5 tys km zarznął silnik a nie uznali mu gwarancji bo " złe użytkowanie" :icon_rolleyes: Zmienił moto przerobił te smoki czy jak to się nazywa i śmiga. Gs czy nie gs, wychodziło mu dobrze. Pod linkiem który podałem wyżej, jest masa info o tym pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 dzieki wielkie, wypas stronka...naprewno cos tu znajde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam!Na początek do katu najlepsza będzie CBR 600 i F2 to spoko opcja. Silnik zajebiście żywotny i ciężko to zajechać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Mz 251 i jedziesZ: P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 cbr 900 Przeróbki np. klatka na silnik, zębatka ''pizza'' na tył. Wyższa i szersza kiera, przewody w stalowym oplocie.''handbrake'' czy jak to tam się nazywa tzn, tylni hamulec w ręce( montujesz dodatkową klamke). Słyszałem też,że jak duuużo latasz na kole-robisz piony itp. to warto zalać litr olej więcej do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 pocket bike :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jak chcesz to jest do lykniecia 900rr z prosta kiera i polka pod nia, stalowymi przewodami, handbrake, stelaz do 12tek, klata, zebata i takie tam bajery odmy nie odmy poprzerabiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozlowm4 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Temat na pewno ze 100 razy był wałkowany ale kurde coś ta wyszukiwarka nie oddaje wyników jakich bym oczekiwał... Podajcie linki a Moderator post usunie:d Jakie to proste.... Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 http://stuntpoland.com/index.php tu masz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozlowm4 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 http://stuntpoland.com/index.php tu masz wszystko Racja ale jakoś jestem lokalnym patriotą i wole to forum:D To ludzie i ludziska wpadłem na genialny pomysł.... Kupie sobie drugie moto do Stuntu. W liceum napierałem flatland na Xsie i nawet mi wychodziło chce to co robiłem przenieść na moto:D Takie myśli rodzą sie z dala od domu i od spszeta. Czy GSXf z 1994 roku nadaje sie na Stunt i do walenia nim o asfalt na zmiane?? Cenowo do 5 tys za motor przed przeróbkami. Pozdrawiam z dalekiego Kosova. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 podobno na upartego to sie wszystko nada,ale z tego co sie tam naczytalem(bo tez mnie to interesuje)to nadaja sie cbr600 wszelkiej masci stare olejaki gsxr. cb 500 tez widzialem na filmiku jak kolo kakretnie dawal :buttrock: ..ale ja tam sie tak nie znam wiec niech fachowcy od STUNTU sie wypowiadaja,ja jestem pelen podziwu ich wyczynow na tych moto.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.