Yohnson Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Siemapisze odnosnie tematu który został przesuniety do oczyszczali a wiec, Podawna malutka ilosc wody w postaci mgiełki miedzy gaznikiem a cylindrem pod cisnieniem paru atm. spowoduje podniesienie cisniena w skrzyni korbowej i cylindzrze. Potrzeba jest do tego pompa elektryczna elektrowtryskiwacz system sterowania "dowolny-elektroniczny bądz manualny" Zawsze mozna o czym ciekawym podyskutowac :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Kto Ci takich głupot naopowiadał :?: :) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 ruscy stosowali to w silnikach;]Tak jak podawanie iskry bezpośrednio na tlok a nie elektrode swiecy;]Ogolnie dawalo to dobre spalanie tyle tylko ze jak bys sobie zrobil to u siebie np nalal troche metalu na denko tloka np srebra..to chodzilo by fajnie latalo by but by byl zeski ;] tyle ze po niedlugim czasie wyrąbalo by ci dziure w tloku bo jak wiemy alum sie utlenia pod wplywem prądu pozdrawiam;]to takie wymysly jest ich wiele niektore dobrze mosyslane ale w praktyce niewykorzystywane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a to ci.... hehe mgiełka wody.... ale to przecież pogorszy widoczność w cylindrze!! 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 jak chcesz sobie zwiekszyć ciśnienie w skrzyni zamontuj sobie turbo..podyskutowac można,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 wtrysk wody to cylindra jest stosowany jedynie w bardzo wysilonych jednostkach napedowych poniewaz obniza temperature spalania a za tym mniejsze ryzyko wystapienia spalania stukowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Dibo to jest teraz stosowane w silnikach Volvo. Zapłon reguluje sie zmiana napieca . A co z moja wodą?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 A ten swoje :) . Zadaj pytanie jakoś konkretnie, może zacznij od "czy ktoś wie coś na ten temat". Jakie pytanie, takie odpowiedzi, nie dziw się że temat ląduje w oczyszczalni. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Coś mi sie obilo o uszy stosowanie niewielkiego dodatku wody do paliwa, chodzi o to że pod wplywem temperatury woda znajdująca sie w kropli paliwa będzie silnie zwiekszać swoją objętośc i rozsadzać krople dzięki czemu w cylindrze powstanie drobnejsza mgiełka paliwowa, lepsze wymieszanie paliwa z powietrzem i poprawia to spalanie. O tym rozwiązaniu jak pisze Johanson nie słyszałam ale koncepcja dodatku wody do paliwa jest mi znana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Wiem że podczas II wojny światowej amerykanie stosowali wtrysk wody w swoich myśliwcach np :Grumman F6F Hellcat chłodzony powietrzem 18-cylindrowy silnik Pratt & Whitney R-2800-10W z wtryskiem wody i sprężarką o mocy 1491 kW (2028 KM) przystosowany do wtrysku wody uzyskiwał 1641 kW (2231 KM) z ograniczeniem do 5 minut. Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek D Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 macbrus jw. ma rację .I bardziej bym zakcętował tą informację [5 minut]..........Tak naprawdę to nie mgłę ,kroplę a litry wody dolewają koncesjonowani? PRODUCĘCI ,PRZEWOŹNICY i SPRZEDAWCY paliwa w kraju....POZDROEIENIA Z KURPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Wychodzi na to, że każdy z nas posiada już wtrysk wody do cylindra czy tego chce czy nie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Zdaje się że WRCówki też mają wtrysk wody do cylindra, poszukaj na jakiś rajdowych forach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 W silnikach WRC i Ferrari wszedzie tam gdzie pracują duże turbiny. Wodasłuży do chłodzenia waw pewnej skrajnej temperaturze rozdziela sie na 2 gazy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 W pierwotnym załozeniu woda dozowana do kolektora ssącego miała na celu podniesc cisnienie sprezania za czym wrost mometu obrotowego a przy okazje jest dobrym chłodziwem i w silnikach 4T chcłodzi doskonale zawory. Mam ku temu mozlowosci techniczne i sprobuje to sprawdzic 2T. :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.