deejayslonio Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Przyprowadziliśmy dziś do domu nową Ninję 300 - zalecenia to 800 km z obrotami do 4000, kolejne 800km do 6000 obrotów... Żonka będzie to robić bo ja nie mam cierpliwości, żeby jechać z prędkością maksymalną 70km/h... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) No bez przesady nie ma sensu przejmować się zaleceniami producenta. Gdyby to był motocykl 2T to oczywiście miałbym obawy... ale nie w 4T. W 4T moża dać w palinik i nic mu się nie stanie. Po rozgrzaniu oleju w silniku możesz śmiało dać tej ninja 300 w palnik. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja bym tak nie zrobił i nawet powiem dlaczego. Ponieważ silnik, który ma przelatane zero kilometrów (czasami są tam jakieś metry ale zazwyczaj poniżej 1200m) w ogóle nie jest ułożony, skrzynia, sprzęgło, panewki, łożyska. To jest trochę inny przypadek docierania. Owszem pasowanie części jest pewnie niczego sobie ale na ten temat to można tylko zgadywać. Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Pewnie masz rację z tym ułożeniem nowych części - sam kiedyś o tym pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A ja bym zrobil.Jakosc nowych czesci i klasa pasowan jest w obecnej japonskiej produkcji tak wysoko postawiona, ze nie ma problemowz ulozeniem sie reszty czesci. Zreszta czy myslisz ze mechanik skladajacy motocykl z paczki w serwisie nie dal mu czadu podczas pierwszej kilkukilometrowej przejazdzki po zlozeniu zeby sprawdzic czy wszystko dziala ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ja wiem, że na fabrycznej hamowni są pałowane żeby zrobić wykres ale czym to jest wobec całego okresu docierania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 wlasnie jest tym, ze jak w tym momencie nie stanie sie bum to juz pozniej z gorki, nikt nie mowi aby wchodzic na czerwone pole ale troche nalezy mu poodkrecac oczywiscie po osiagnieciu przez silnik optymalnej temperatury... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Będziemy walczyć, żeby się udało sprostać wymaganiom producenta... Nie wiem jaki olej jest zalany teraz ale jest inny niż zalany właściwy po 1000km to trzeba będzie się pomęczyć, żeby później mieć spokój z moto...ale zrobić tyle kilometrów z takimi prędkościami będzie bardzo trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Mechanik który składał to z paczki na pewno sprawdził czy się wkręca jak motocykl ledwie złapał 40 stopni :P Jedyne co się układa to para pierścienie-tuleja. Inne podzespoły się tylko wypracowują. Silnika nie wolno przegrzać i tyle;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Witam,kupiłem bitą FZ6 2006r z przebiegiem 600 kilometrów.MOtocykl od 2008 roku stoi i teraz należy zalać nowego oleju,tyle że od poprzedniego właściciela nie dowiedziałem się jak był ten motocykl jeżdżony i teraz mam problem z doborem oleju i nie wiem jak mam docierać ten motocykl.W sieci ile ludzi tyle opini co do oleju a w serwisówce nie ma jasno napisane przy jakim przebiegu jaki olej stosować. Pomóżcie koledzy w doborze oleju i może udzielicie mi prostych instrukcji co do docierania :) bardzo mi pomożecie,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Ten motocykl jest juz dawno dotarty, jakikolwiek SAE 10W40 polsyntetyk bedzie dla niego wystarczajacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 w serwisówce jest 10w30 YAMALUBE syntetyk,Czyli proces docierania jest już zakończony ? I dlaczego pół syntetyk a nie syntetyk ? Nie bardzo się znam na tym,w szkole tylko miałem że przechodzi się syntetyk>półsyntetyk>mineralny a to jest prawie nowy silnik więc myślałem że full się leje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 To lej taki jak w serwisowce, nie ma znaczenia - 10W40 ma po prostu szerszy zakres zabezpieczenia silnika przed temperatura.Jesli jednak firma zaleca 10W30 syntetyk to po co wogole to pytanie ?W szkole cie zle uczyli,nie ma zadnego procesu przechodzenia do gorszego oleju w zwiazku ze starzeniem sie silnika, w mojej opinii powinno byc dokladnieodwrotnie, czym starszy silnik tym lepszy olj trzeba do niego lac - to twoje najlepsze zabezpieczenia przed remontem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 jak wspomniałem jestem laikiem w dziedzinie docierania silników,krótko mówiąc mogę zalać 10w40 syntetyk i nic już nie docierać tak ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FossY Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 witam wszystkich w dr 350 pekly mi 2 zawory rozwaliło tłok i głowice głowice dałem do naprawy a wałek i dźwigienki do regeneracji , nowy tłok i szlif cylindra i mam pytanie czy taki remont jest na dłuższą mete ? jaki olej wlać na początek prosił bym konkretna nazwe oleju , i co ile zmieniać olej i wgl jakieś wskazówki macie co do docierania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.