Lukass102 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) Rozwiercania dysz nie polecam, lepiej kupić nową, większą. A tak to powiększenie kanałów, dolotu wraz z gaźnikiem, przerobienie cylindra na 4 kanały płuczące :( i koniecznie wydech. Albo kupujesz nowy sportowy (nie mylić z tymi na allegro po 80zł), albo oryginalny przerabiasz. Jak przerabiać to wszystko po kolejce łącznie z dolotem powietrza. Jeszcze spytam, dlaczego bez zwiększania pojemności? Przecież 60ccm podejdzie bez problemów.A tak nawiasem mówiąc, to o wzmacnianiu simsona było już duuużo na forum, trzeba tylko poszukać :) Edytowane 27 Maja 2007 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Czy ktoś próbował roziwercać kruciec ssący w simsonie (kolanko ssące odchodzące od gażnika do cylindra. Ma ono około 16 mm średnicy a gażnik ma 18.) daje to jakieś efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Jeśli masz gaźnik 18mm a w cylindrze średnica krućca wynosi 16 to powinieneś go rozwiercić do tych 18mm. Napisz jaki masz cylinder, bo jak zwykła 50 to będzie go przylewać. Mocy doda, bo poprostu możliwości gaźnika nie są w pełni wykorzystywane Edytowane 31 Maja 2007 przez busterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Pomyliłem się. Kruciec w cylindrze ma 18mm a gażnik ma 16mm. Cylinder ma pojemność 60ccm. Czy coś da rozwiercenie gażnika? Teraz Simson leci tylko 65 do 70 km/h przy wciśnietym do połowy gazie. Przy mocniejszym wciśnięciu motor lekko zwalnia i silnik zaczyna dzwonić. Słyszałem że gdy gaznik ma mniejszą średnicę od kanału ssącego to silnik nie będzie rozwijał pełnej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jeżeli masz gaźnik 16N3x to możesz rozwiercić go do max 17,5mm, jeżeli 16N1x to max 19mm. A rozwiercasz wiertarką, najlepiej stołową zwracając uwagę, żeby nie przewiercić się do kanałów powietrza. Średnica na gaźniku i cylindrze musi być równa co owocuje płynnym przepływem mieszanki i w efekcie daje więcej mocy, ale po samym rozwierceniu gaźnika nie oczekuj cudów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Czyli nie warto się bawic. Czy założenie Binga 17 coś da? Jak zlikwidować dzwonienie silnika po mocniejszym wciśnięciu gazu? Myślałem że to przez "węższy" gażnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Szczerze, to nie polecam ci Bingów. Jedynie nadają sie one do cylindrów o pojemności 50cm, minimalnie zmniejszają spalanie i simek ciut lepiej wkręca sie na obroty. Jednak nie spełniają swojego zadania w większych cylkach. Dosyć dobre są gaźniki Amal (link: http://www.allegro.pl/item198235980_kniazw...51_rzt_90.html)lub poprostu rozwierć stary gaźnik.A co do dzwonienia w silniku przy wyższych obrotach to praktycznie norma, praktycznie w każdym simku tak jest i są to pierścionki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Szczerze, to nie polecam ci Bingów. Jedynie nadają sie one do cylindrów o pojemności 50cm, minimalnie zmniejszają spalanie i simek ciut lepiej wkręca sie na obroty. Jednak nie spełniają swojego zadania w większych cylkach. Dosyć dobre są gaźniki Amal (link: http://www.allegro.pl/item198235980_kniazw...51_rzt_90.html)lub poprostu rozwierć stary gaźnik.A co do dzwonienia w silniku przy wyższych obrotach to praktycznie norma, praktycznie w każdym simku tak jest i są to pierścionki. NIewiem dlaczego tak mowisz, jezdziles kiedys na tym gazniku??Ja taki mam przy simku cylinder 50cm3, pieknie sprawuje swoja role, cudownie sie wkreca na obroty, wolne obroty tez eleganckie, ja nie narzekam lecz chwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Jeździłem. Przecież napisałem że w 50 ładnie sie sprawują. Gorzej jest w cylindrach o wiekszej pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 No to raczej ze nie bedzie sie sprawowal w cylindrze 60, lub 70cm3, bo trzeba zalozyc wieksza dysze, zeby wiecej paliwa dostal i bedzie gadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajewa777 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Szczerze, to nie polecam ci Bingów. Jedynie nadają sie one do cylindrów o pojemności 50cm, minimalnie zmniejszają spalanie i simek ciut lepiej wkręca sie na obroty. Jednak nie spełniają swojego zadania w większych cylkach. Dosyć dobre są gaźniki Amal (link: http://www.allegro.pl/item198235980_kniazw...51_rzt_90.html)lub poprostu rozwierć stary gaźnik.A co do dzwonienia w silniku przy wyższych obrotach to praktycznie norma, praktycznie w każdym simku tak jest i są to pierścionki. No u mnie też pierścienie dzwoniły jak czort hehe i to po wymianie tłoka na nowy było wraz to samo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Pierscieniami niema sie co przejmowac ze dzwonia bo i tak beda, bo nigdzie nie dostanie oryginalnych czesci do simsona takiech jakie byly kiedys produkowane.Docieram wlasnie simka i tez juz dzwonia, :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Może mi ktoś powiedzieć, jak sobie poradzić z przednimi hamulcami, konkretnie z regulacją/dopasowaniem przedniego hamulca. Ja już kurde nie mogę :D Niecały rok temu polerowałem przednie koło (piasta, obręcz + nowe szprychy). Poskładałem wszystko do kupy, przełożyłem szczęki z innego koła, które miałem (szczęki minimalnie grubsze, lecz z przekładkami), ustawiłem, z tym że skuteczność hamowania była odpowiednia dopiero jak podczas jazdy szczęki tarły trochę o bęben (ale i tak mniejsza niż na starych szczekach, które były mniejsze i bez przekładek). Dzisiaj założyłem z powrotem te stare to ociera się niemiłosiernie, do tego prawie wcale nie hamuje i nie odbija hamulec :banghead: Sprężyna na pewno mi nie spadła, dopiero odbije jak się ręką tą dźwignie przy kole poruszy. Czy to może być wina linki, bo na pewno mam ze skutera (za krótka, bo nie idzie jej poprowadzić przez otwór w ramie, tak jakby w środku łożysk - wiadomo o co chodzi), a do S51 na pewno jest dłuższa. Jesli to nie linka, to co mogę z tym zrobić? Kupić nowe szczęki, rozpierak? Męczy mnie to, bo koło ładnie zrobione, nowe łożyska, jak się je zakręci to nie chce przestać się kręcić, a tu taki zonk. Jeszcze jedno pytanie - czy ktoś z Was wymieniał już sprężyny z przodu - nie chodzi mi o to, jak to zrobić, ale o to czy to coś da - moje zawieszenie jest tragicznie miękkie - lekki ruch i już dobija, normalnie jechać nie idzie, a hamować przednim to już w ogóle, bo cały czas stuka... 2 lata temu jak go kupiłem to tak nie było, bo jeździłem po różnych łąkach i się dało. Myślę, ze są wypracowane te sprężyny, 5 zł za jedną, to można zaryzykować - gorszych niz te co mam, to mi raczej nie sprzedaja :buttrock: Tak w ogóle to już mam dośc tego Simsona - cały czas mam z nim problemy, z niektórymi próbuję się uporać już naprawdę długo i nic z tego. Nigdy więcej już nie kupie niczego "do remontu" lub w "średnim stanie" - część rzeczy idzie faktycznie naprawić, ale po drodze wyskoczy tyle innych, które serio są bardzo cięzkie do usunięcia, albo mimo kombinowania nie widać efektów - nawet [p wymianie wielu części na nowe, niektóre problemy nie ustąpiły... To tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Co do linki od chamulca przedniego to wymien na taka jak ma byc i ja nasmaruj,Sprezyny w amortyzatorac owszema da sie wymienic, i zalac olej do srodka i zawiecha maselko, tylko zebys to pozniej dobrze zlozyl, bo mozesz przod zgubic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jaki jest stosunek oleju do paliwa w simsonie podczas docierania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.