gajoss Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 o tłumiku tez pomyslem napoczatku ale ja nie mam tego podstawowego tłumika tylko ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112851071 i nie mam pojecia jak go przeczyścic a w najgorszym przypadku moze byc tak ze zatkała sie sadza w najcienszej jego czesci czyli miedzy komorami na tym cienkim przejsciu. macie jakies pomysły?? a mam jeszcze jedno pytanko, prawdopodobnie mam nieszczelny simering bo na kolnaku po jakims czasie jeżdzenia dosłownie spływa mi olej czarny jak smoła, a wracajac do mojego pytania czy ten nieszczelny simering moze powodowac łapanie "lewego" powietrza, bo jak jade i dam szybko gaz do konca to przygasa zamiast przyśpieszac, jak myślicie?? wykręć świecę weź szmatę jakąś i przez szmatę zatkaj placem otwór od świecy po czym niech ktoś stara się uruchomić silnik...po tym odejmij rękę ze szmatą i zobacz czy jest czysta...jeżeli bierze olej to powinna być w oleju...ja tak miałem w romecie że jak robiło się podciśnienie a potem odetkałem to aż olej wywalało na zwenątrz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Co może powodować spalenie się przerywacza zapłonu? Wstawiłem już 2-gi i po kilkudziesięciu km zaczyna gorzej palić, przerywać podczas jazdy. Oryginalny przerywacz z zewnątrz był prawie nie zużyty i wszystko było ok, ale simek słabo palił i przerywał, wymieniłem przerywacz i jak ręką odjął przez jakieś 60 km. Dalej coraz gorzej odpalał, przerywał, wymieniłem jeszcze raz i znowu tak samo. Dlaczego przerywacze mi siadają? A może one są lipne, bo w dziadowskim sklepie kupowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Może to wina czegoś innego ,a zmiana pomaga tylko doraźnie :icon_biggrin: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 W takim razie co innego może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakub PL Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ja mam problem z simsonem s51 przerobionym na enduro a chodzi o to że jak jade na niższych obrotach to mi simek rwie (szarpie). Jak daje mu większe obroty lub jade z pasażerem to szarpanie ustaje a przynajmniej przestaje je czuć. Przegląd deneralny był robiony 3 miechy temu. Gaźnik jest czysty (czyściłem 3 razy i dalej dupa) a olej w skrzyni też jest. Co mu jest że tak szarpie??On nie przygasa tylko "szarpie". Naprawde nie wiem co mu może być. Proszę o rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Moze masz cos ze sprzęgłem Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 a ja mam dalej ten sam problem jak jade i chce szybko przyspieszyc i dam mu full gazu to simek przygasa zamiast przyspiesza mówiac dokładniej "dusi go" i co z tym mam zrobic?? moze dysze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 albo zaniski pozom paliwa w gazniku albo zamala dysza główna ja tak mialem na 70 a na 72 jest ok. (16n1 11) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 a jak mierzy sie poziom paliwa w gazniku?? i co to wogule jest !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 no pozom w komorze plywakowej. ustawia sie go odginajac blaszke plywaka. pozom paliwa powinien byc do takiej kreski w komorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ale wątpie zeby było to spowodowane niskim poziomem paliwa w gazniku bo mam praktycznie nowy gaznik ustawiany fabrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 wiesz czesto nowe plywaki nie sa wyregulowane, a oni wkladaja nowe do nowego gaznika.(watpie zeby ustawiali pozom.) sam zamawiam gaznik i sie dowiem o tym osobiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 ale zapewne jak zmienie ustawienie na pływaku na wieksze to bedzie ciekło z gaźnika. chyba ze jest jakis sposób na ustawienie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 w tym trzeba byc delikatny i w miare dokladny. ja robie tak nalewem paliwa do skreconego gaznika (chodzi mi ze zlozony, ale ja nie zakrecam srob tylko sciskam go) sprawdzam czy jeszcczze cos doniego wlatuje dmuchajac przez rurke. otwieram i patrze ile jest paliwa jak zamalo to odginam ta blaszke na srodku plywaka, i znow sprawdzam, jak jest cos nie tak to koryguje ustawienie. pozdr. jak czegos niewiesz to wal na gg :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkula Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 mam taki problem.kiedy przerzucam z 2 na 3 to czasem wskakuje mi jakiś dziwny luz. zupełnie jak by moto był na luzie.czy ktoś już miał takie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.