marcin ze śląska Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 a ty ile jezdzisz w tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 a czemu 250 jak ktoś wie Jest trwalsza bo mniej kręci a do tego jej nie bedziesz tak cisnoł jak sety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LesniK Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 a czemu 250 jak ktoś wie Bo po pierwszym odkreceniu za rehabilitacje bedzie placil ZUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 ZUS tak łatwo kasy nie wypłaci, dadzą Ci najpierw skierowanie do lekarza który będzie kazał czekać około 1 roku na wizytę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 marcin ze śląska załóż jeden temat i zadaj tam wszystkie pytania a nie 5 tematów nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 E tam nie przesadzajcie tak, jak ma sie dobre zniżki i dojścia i robi się wszystko z głową to nie jest aż tak źle. Jak ma sie np. ojca który przynajmniej benzyne wam finansuje i raz na jakiś czas sie dostanie w prezencie jakieś ciuchy. Póki w zawodach sie nie startuje, to można utrzymać crossa nie wydając jakichś kosmicznych sum. [ Dopisane: 12-02-2006, 19:11 ]A na swoją WRE ile wydawałeś na utrzymanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Utrzymanie zalezy od tego jak i ile bedziesz jezdzil. qmpel co ma yz125 zamyka się w 10tys złto mnie zagiołeś tym,straSZNIE duzo kasy... :roll: - Zawodnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 amator niestety, ale zdaża mu się objechać zawodników np. Bukrzyńskiego Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 amator niestety' date=' ale zdaża mu się objechać zawodników np. Bukrzyńskiego[/quote']to jak mu tyle kasy idzie, ok. 10 tyś na utrzymanie?? chyba musi duzo ganiac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Przy ostrej jezdzie powiedzmy tłoczek co 20 godzin - 350zł' date=' do tego paliowo, oleje, smary , co 2 wymiany tłoka nowy korbowód. Opony, zebatki - wszytko idzie w zastraszjącym tempie. To jest wyczyn, a utrzymanie wyczyna kosztuje.[/quote']Tak,tak wszystko prawda :D Może nie jestem zawodnikiem ale jest odczucie większych kosztów.Wcześniej miałem Dt 80 to utrzymanie poprostu grosze,a teraz taka Crka to portfel staje się cieńszy :D ALE JAKA FRAJDA POJEŻDŻENIE TAKIM CROSSEM :!: :!: :!: :twisted: .Pzdr Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin ze śląska Opublikowano 12 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 dzięki za informacie jak kupie setke to jakoś rade dam najwyżej sie pujdzie do pracy to zarobie na to wszystko a na wre to duzo nie trzeba kasy dawać ale co tu gadac to nie full cross heheh :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 No troszke kasy wywalisz na utrzymanie wiem bo znajomy ma cr 125dlugo na czesci sie czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 dlugo na czesci sie czekaco do Cr??Mi powiedzieli komplet łożysk do przegubu wachacza (cały zestaw) 2 dni i mam,to tak długo :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Kasy idzie mnóstwo, a jak masz pecha i coś się posypie (u mnie np piasta) to idzie jeszcze więcej. Jeśli przyjmiesz wariant że nic się nie sypie to odlicz od tych kosztów 900zł. Ja jak narazie 20h przejeździłem i wyszło mnie tyle: Eksploatacja: olej motul 800 -47złolej castrol do filtra-42zł (starczy na długo)olej catrol fork-20złolej do łańcucha-39złolej castrol do silnika-30złolej motul 600-39złolej mobil fork x2 -40zł zębatka tył-100złzębatka przód-45złśruby do zębatki-18,50simmeringi przód-30zł+70zł wymianapierścienie uszczelniające-160złprędkościomierz-53zł=734zł Pęknięta piasta i jej skutki: koło tylne, opony (Mitas, Kenda)-750złcylinderek ukł. hydr. sprzęgła-130zł=880zł Remont zimowy: tłok-340złprzekładki sprzęgłowe-72złłożysko sworznia-44złuszczelka pod cylinder-15złświeca-52złszprychy przód x2-24złszprychy tył x2-14złsimmering nóżki biegów-12złpłyn hamulcowy-10zł=573zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 ja mam ktm exc125 niecaly rok i nie nazekam na niego.Prawie wogole sie nie psuje tylko od czasu do czasu jakies drobne usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.