pazoo Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 witam .mam zamiar zmienic 2t na 4t i po głowie chodzi mi ktm exc 520 .tylko nie wiem czy to dobra decyzja .moze ktos powie troche o tym sprzecie ?i na co zwrucic uwage podczas zakupu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 jak widze jezdziłes wczesniej kx250 mysle ze to dobra decyzja tylko pytanie czy chcesz kupic nowke z salonu czy uzywke bo uzywki raczej sa juz troszke dojechane bo nikt nie kupuje exc do jazdy turystycznej :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazoo Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 jeszcze coś bo zapomnialem .5000 km przebiegu to duzo dla exc 520 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 wiesz nie powiem ci ale podejrzewam ze to 5 zmian oleju w silniku i przynajmniej 1 zmiana łancuszka rozrzadu czytałem ze te slimikiserwisowane wytrzymuja duzo ale np po 18tys ktos pisał ze zaczyna brac olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LesniK Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ....dojechane bo nikt nie kupuje exc do jazdy turystycznej :evil: 5000 km przebiegu to duzo dla exc 520Mozna trafic egzemplarze zaniedbane nieodpowiednim serwisem lub zepsute przez "majsterkowiczow", ale trafic na "zajezdzona" raczej bedzie ciezko (ilu ludzi w Polsce jest w stanie"dojechac" 520???) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 dojechac mozna wszystko !! kwestia w jakim czasie:):evil: chyba tak jak ja 17 lat miłes wieki w stecz--brak Ci wiary w młodzierz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Miałem już i 400 i 450 i 520 EXC i muszę przyznać, że nadmiar mocy w 520 jest naprawdę wyczuwalny. Z jednej strony to dobrze, gdy ma się tę moc zawsze pod ręką, bez względu na zapięty bieg. Z drugiej strony trzeba mieć naprawdę silne ręce, żeby ten motocykl opanować. Ja mam z tym pewne problemy i przyznaję, że są sytuacje, w których 520 po prostu mnie poniewiera. Zdarza się na przykład, gdy po długiej jeździe w bardzo skomplikowanym terenie, gdy praktycznie cały czas trzeba operować sprzęgłem, i przeramiona zaczynają już twardnieć ze zmęczenia, wówczas 520-tka potrafi ze mna wyczyniać naprawdę dziwne rzeczy. Najczęściej objawia się to niekontrolowaną jazdą na kole :evil:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogas72 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 nie jestem w stanie może obiektywnie wypowiedzieć się na temat exc 520 ale z racji tego iz niedawno kupiłem exc 400 (pażdziernik/listopad 2005) kilka moich uwag:zaznaczam że przedtem nie miałem nigdy do czynienia z enduro ba z motocyklami w ogóle- warto zabrać ze sobą przynajmniej kogoś kto jeżdzi na 4T samo "słuchanie" pracy silnika pozwoli na wychwycenie ewentualnych wad- sprawdzenie napędu i stanu łożysk jesteś w stanie sam zrobić tym bardziej jeśli jeżdzisz 2T w praktyce te same "oględziny"- stan plastików, jak wielu twierdzi to enduro, a więc nie możesz się spodziewać zero rys i zadrapań hehe ale w kilkuletnim enduro nówki sztuki raczej świadczą o wymianach po poważnych upadkach, raczej nikt dla celów esetyki nie wymienia dobrych plastików na lepsze no może okleiny- mój ktm miał komlet dokumentów, karton z zużytymi cześciami (stary napęd, klocki, jakiś złamany plastik itd. fakt że kwalifikowało się to do wyrzucenia ale z drugiej strony masz dowód, że poprzedni właściciel dbał o serwis) , rachunki za wymieniony rozrząd (stary w kartonie)- wnioski dla nawet takiego laika jak ja były oczywiste tzn. potrzeba wymiany rozrządu to fakt przebiegu kilku tys. itd.- trudno wychwycić jak nie jeżdziłeś poprzednio 4T czy moc 520 jest bardziej wyczuwalna niż 400 itd zob. ww. wypowiedź dominika, ale myślę że po prostu musisz posiłkować się radą kogoś kto jeździ innego wyjścia niemapodsumowując mi się udało kupiłem to co chciałem i jestem zadowolonyczego i ci życzę !!!pytaj pytaj jeszcze raz pytaj, myślę że jak znajdziesz konkreta to na forumowicze mają spore doświadczenie i napewno pomogą w ocenie przynajmniej na odległość na ile się dapozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 90% właścicieli 520tek w polsce to poczatkujący amatorzy 8) więc zazwyczaj sztuki są jak nowe.A ciekawe ile osób wykorzystuje ktm chociaż w 50%.Ja widziałem narazie tylko jedną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 90% właścicieli 520tek w polsce to poczatkujący amatorzy więc zazwyczaj sztuki są jak nowe. U nas teraz ktoś kupił EXC 520 na pierszy motocykl. facet nie ma zabardzo pojecia o jeździe. Do tego kazał założyć sobie kierunki i nowe plasticzki z okleinami oraz lusterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Do tego kazał założyć sobie kierunki i nowe plasticzki. kierunki szybko odpadna, a plastiki poobdzieraja... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszmi Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 kierunki szybko odpadna, a plastiki poobdzieraja... :biggrin:WŁAŚNIE NABYŁEM 520 EXC Z 2000R.MAM NADZIEJE ZE BĘDZIE MI SŁUZYŁA DŁUGO I BEZ AWARYJNIE PONIEWAŻ MAM DOSYĆ POSZUKIWANIA MOTORKU.ZAWIESZENIE WP STANDART REWELACYJNE JAK NA ENDURO,MOC NIE DO WYKORZYSTANIA.POZDRAWIAM WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI SZLACHETNEJ MARKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Gratuluje moto i życze bezawaryjnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Dziekuje za pozdrowienia - szlachcic ps. no i powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 GRATKI potworka!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.