Adik Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Witam. Dzis po krotkiej rozmowie z kolega Ciowcem doszlismy do wniosku abym pokazal jaki mam cylinder. Nigdzie nie pisze o 6 kanalowym cylindrze.. Moj ma wlasnie 6 w tym 4 pluki.. nie wiem czy to jest seria czy jakis inny cylinder.. Pomozcie Link cylindra: http://www.bikepics.com/pictures/516393/ i jeszcze dziwny grzebien/płetwa na dolocie http://www.bikepics.com/pictures/516394/ Nie zdziwcie sie ale to jest cylinder juz do szlifa.. A tu jest wyglad mojego tloka.. ta dziura jest na wprost kanalu wylotowego.. Ostrzegam!! Drastyczny widok!! :banghead: http://www.bikepics.com/pictures/516395/ Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nie wiem jak można tak zmasakrować tłoka . A co do gara, jeśli dobrze pamiętam to w niemieckich sklepach internetowych mają podobne cylindry ale mogę się mylić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ja tam widze 4 kanały płuczące 1 wydechowy i 1 ssacy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 wueska no właśnie o to chodzi :banghead: Też pierwszy raz słysze o 4 płukach w ETZ 8O Coś jest z tym kombinowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Tlok jest nominalny.. w wielu przypadkach sie to zdaza tak jak u mnie ze rozwala tloka na wprost kanalu wylotowego.. pzdr. PS. Moja MZ jest z 84 roku i przy tak duzym przebiegu rozbujalem sie do 140 km/h. Czy to normalne?? PS2. moja MZ stala ponad 10 lat w garazu i wtedy nie bylo jeszcze sklepow internetowych.. :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 i jeszcze dziwny grzebien/płetwa na dolocie Sam do nie dawna wiedziałem co to jest wlasnie. Ten cycek zwany języczkiem jest po to żeby pierścień dolny na tłoku nie zahaczył o krawędź okna ssącego po tym jak tłok schodzi w dół a potem zmierza w kierunku GMP. Okno ssące jest szerokie dlatego na jego środku jest ten język „trzymający pierścień” Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Mój kolega miał w ETZ gar z czterema płukami :D Taką ją kupił .Musiały być takie fabrycznie 8)Jemu dochodziła do 150km/h wg wskazań licznika-który i tak kłamie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 To nie jest oryginalny cylinder..Jest kombinowany i to źle;]Jak myślicie dlaczego tak roz**balo tlok??;] I to od strony kanalu wylotowego??;]Ktoś na pałe dorobil 2 dodakowe plukajace;]Zapominając ze istnieje cos takiego jak zamki;]Gdy tlok i pierscienie byly jeszcze spasowane to moglo chodzic bo zamki sie nie rozsowaly:P Gdy juz tlok i pierscienie troche sie zuzyly zrobil sie luz zameczki zachaczyly o okienko ktores i stalo sie to co sie stalo;]Ale polecam i tak zostawic ten cylinder:DZrobic mu szlif i dorobic sobie tlok zeby mial w takim miejscu zamki zeby ich nie rozwalilo:PJezeli kanaly są na dobrej wysokosci rozząd zagra :Pto mozesz miec mile wrazenie :D:PPOzdrawiam...Dibo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 co wy qrwa pieprzycie? lapy opadaja... ta fota to oryginalny nie grzebany cylinder od etz, gdzie sa: 1 ssacy, 1 wydechowy i 2 pluczace kanaly. pluczace sa podzielone po 2 okna na strone, bo sa za szerokie i pierscien by wypadal... tak samo dlatego ssacy posiada "pletwe", bo podtrzymuje pierscienie... "mechanicy", zdejmijcie kiedys gaznik w etz, pokreccie walem i zobaczcie jak pracuje tlok... jak macie watpliwosci o ilosci pluczacych kanalow, to odwroccie cylinder i spojrzcie z drugiej strony. kanaly sa 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Popieram MłodVFR w etz są cztery płuki z wiadomych względów.Cylinder Adika jest jak nabardziej oryginalny.To w TS/1 były na bank dwa płuki :!: .A jak myślicie m.in. dlaczebo etz ma 21 koników a ts 19?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 To nie jest oryginalny cylinder..Jest kombinowany i to źle;]... Widziałeś kiedyś na oczy oryginalny cylinder z ETZ 250?? Ten który jest na zdjęciach jest 100% oryginalny, mój od środka wygląda tak samo, 2 inne cylindry od 250 które widziałem też. A tłok rowaliło konkretnie... musiał pęknąć pierścionek w miejscu któregoś okna, zachaczył i narobił bigosu... tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Dobra Dobra niewidzialem od etz 250:P od 150 tak i od tej starej ts;]No to badzo milo wieedziec o tym :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nie wiem jak można tak zmasakrować tłoka . A co do gara' date=' jeśli dobrze pamiętam to w niemieckich sklepach internetowych mają podobne cylindry ale mogę się mylić .[/quote'] A jak myslisz jak mozna tak urzadzic tloka :> http://www.bikepics.com/pictures/517022/http://www.bikepics.com/pictures/517023/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nie wiem jak można tak zmasakrować tłoka . A co do gara' date=' jeśli dobrze pamiętam to w niemieckich sklepach internetowych mają podobne cylindry ale mogę się mylić .[/quote'] A jak myslisz jak mozna tak urzadzic tloka :> http://www.bikepics.com/pictures/517022/http://www.bikepics.com/pictures/517023/U kumpla widziałem coś podobnego tyle że jeszcze bardziej zmasakrowany. Cylinder odzwierciedlał stan tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Wszystko sie może zdażyć.. a moze poprostu ktoś niezałożyłfiltra powietrza lub założył odwrotnie tłok;] Dibo ... czasami sie powstrzymaj od wypowiedzi;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.