Ciowiec Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Choć nie posiadam 250tki, to sam jestem bardzo ciekawy czy rzeczywiście fabrycznie montowali takie cylindry do etzetek....... :?: :?: :?: :?: :?: a jeśli tak, to czy na dużą skalę................hmmm może w tskach też się coś podobnego znajdzie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Wszystko sie może zdażyć.. a moze poprostu ktoś niezałożyłfiltra powietrza lub założył odwrotnie tłok;] Jak moze od niezalozenia filtra roz.ebac tlok od strony okna wydechowego;] Wueska moze tez sie czasami powstrzymaj ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 tak ... Jeśli nie założysz filtra ... to jak myślisz gdzie końcyz pył;> Ja wiem ze najczesciej nasamym poczatku okna wydechowego;) tam tworzy coś w rodzaju pasty ściernej(pył + niedopalony olej). tak ETZ 250 byłą seryjnie wyposarzona w taki cylider;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Napewno nie polamalo by od tego pierscieni od strony okna wydechowego ze nie ma filtra powietrza...Jak nie ma filtra pierscienie szybko sie konczą zuzywają;]Na oknie wydechowym jedyne co powstawac mzoe to nagar;]W simsonie mi zatkalo okno wydechowe na 14 okna i jakos pierscieni nie polamalo:P Fakt faktem ze mocą moto nie grzeszyl:P [ Dopisane: 07-02-2006, 15:33 ]a o tej pascie to slyszalem tlyko w czasie docirania sie cylindra:P:P;]Ale nie mowie ze nie bo pewny nie jestem ze puzniej cos takiego rowniez nie powstaje;]W kazdym bądz razie przez to napewno mu nie rozwalilo pierscieni:P [ Dopisane: 07-02-2006, 15:36 ]zresztą juz sie nie sprzeczam bo znowu mi sotrzezenie dowalą :mrgreen: :mrgreen: [ Dopisane: 07-02-2006, 15:36 ]ostrzezenie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 mogło mu je rozwalić w skrajnym przypadku;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Napewno nie polamalo by od tego pierscieni od strony okna wydechowego ze nie ma filtra powietrza...Jak nie ma filtra pierscienie szybko sie konczą zuzywają;]Na oknie wydechowym jedyne co powstawac mzoe to nagar;]W simsonie mi zatkalo okno wydechowe na 14 okna i jakos pierscieni nie polamalo:P Fakt faktem ze mocą moto nie grzeszyl:P Oczywiscie ze moze rozwalac tłok czy tam pierscien od strony okna wydechowego. Miałem taki przypadek 2 razy- raz po jezdzie bez filtra, drugi raz jak mialem piasek w filtrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja Jawką jeździłem rok bez filtra :) i nic jej nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja Jawką jeździłem rok bez filtra i nic jej nie było To trzeba bylo jezdzic dalej :mrgreen: :) ile ta mz z tym cylindrem palila, i jakie obroty krecila?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Oczywiscie ze moze rozwalac tłok czy tam pierscien od strony okna wydechowego. Miałem taki przypadek 2 razy- raz po jezdzie bez filtra, drugi raz jak mialem piasek w filtrze Wink Mialem piasek w filtrze.. No poatrz i jak sie stalo ze rozwalilo od okna wydechowego..Zresztą nie wiem czym jezdziles...Jezeli japoncem to mozliwe i jak jakims nowym bo mieszanka jest dostarczana do skrzyni korbowej bez posrednio...wiec moglo tlyko pujsc do gory nastopilo spalanie potem gdy tlok suno moglo cos zachaczyc i rozwalic...A w mz jest do cylindra wiec ciezko zeby przeszlo tak ze nie zachaczy od strony ssacej przejdzie przez skrzynie korbowa do gory i tam dopiero przy wydechu zachaczy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Eee... w d**ie byliscie i g**no widzieliscie.. Radze popatrzec na 1 foto i zobaczyc jaki karb zrobil sie.. az razi!! Przebieg jest glowna przyczyna polamania pierscieni i rozj***nia tloka.. Zwyczajne zuzycie i nadmierne luzy.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 No i to jest rozwiązanie :lol: Filtr nie ma aż TAKIEGO wpływu, no chyba że kamienie tamtędy powciąga :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Dawałem tylko przykłady:P Co do tego co mówi dibo... łąmie sie od strony ojkna wydechowego. Kiedys może zrozumiesz, ja nie jestem dobrym nauczycielem;) Najprawdopodobniej adik ma racje. Duży przebieg wiec pieścienie sie nie domykaja dokłądnie na zamku;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Najprawdopodobniej adik ma racje. Duży przebieg wiec pieścienie sie nie domykaja dokłądnie na zamku;/ poczytaj dobrze a zobaczysz ze juz o tym pisalem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Co do jazdy bez filtra to jakbym mial skaner to bym wrzucil skan pierscienia z samochodu ktory pojezdzil troche po takim terenie wykarczowanego lasu (niezla zadyma). Gosciu nie zauwazyl ze ma peknieta gume laczaca filtr powietrza z kolektorami ssacymi no i zalatwil silnik. Z piescieni zostaly normalnie listki a w kolektorach full pylu. Po remoncie silnika (znaczy sie dosc duzym wydatku) pilnuje tego jak oka w glowie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 zgadza się taka jazda działała jak papier ścierny dla silnika :cry: Żywotnoiść została drastycznie skrócona-może być to pośrednią przyczyną pękniecia pierścienia.Bo bespośrednią ,to by było w tym przypadku nadmierne zużycie.Pozdro :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.