Gregor Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 aa chodzi Ci o znaczek skorpiona. i owszem jest, ale żadnego nike tam nie ma. mogę ci podesłać powiększenie. Ta naklejka przyjechała razem z japoni z motocyklem. może jestem członkiem jakuzy? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Może wracajmy do tematu powoli . Z mojej strony mogę tylko powiedzieć, ze po dniu spędzonym przy kompie (google, różne inne kombinacje) chyba znalazłem to co potrzebuję. Albo mi się tak tylko wydaje :-). Co raz bardzij m sie podoba XJR :-) PS. Ma ktoś info odnośnie ramy? W materiałach znalazłem, że jest to nowa rama, zrobiona z grubszych rur niż w 1200. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 jeśli chcesz Paweł mogę Ci podesłać manuala po angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Mam manuala do 1300, przerobiłem od deski do deski :-) Chyba że masz do nowszych roczników, ja mam 99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Mam też 99. ale chyba niewiele się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 oj, było trochę zmian, mam całą listę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Pawel naprawde nie miałem czasu i siąde dzisiaj wieczorem.... :D A teraz co do Bandita.no cóż jest to dla mnie ucieleśnienie wszystiego czego od paru lat szukam w motocyklu:- silnik o idealnej charakterystyce pozwalający na supewr dynamiczną jazdę w górnych rejestrach... odcina dopiero koło 11500, a jednocześńie pozwalający na lajtową jazdę po deptaku na V przy 2000- przyzwoite zużycie paliwa w trasie od 5,5 do 7 l co przy zbiorniku 20 l pozwala na min 250 km od stacji do stacji- wygodna pozycja - nawet komfortowa, pozwala na dzienne przebiegi pow. 1000 km przy prędkosciach w rejonach 140-180- bez problemu można go załadować na 2 tygodnie bez kufrów i bez dużego wpływu na prowadzenie (dalej można dojsc do licznikowych 240)- prowadzenie się w codziennej jezdzie to bajka - idealny kompromis miedzy komfortem a zdolnoscią do szybkiego pokonywanie winkli. Przy ostrej jezdzie wychodzą niedostatki tyłu ale da się to przeżyć. Przód - bez zastrzeżeń, tylko na pewno przyda się oplot hamulców . Również przy bardzo nikłych prędkościach nie ma tendencji do walenia się na boki i np na deptaku można puścic sprzęgło i na wolnych obrotach jechać te 10-15 na godz bez efektow specjalnych omijajac ludzi ;) -jedyny minus ŚWIATŁA - dla mnie tragedia wykluczająca używanie po zmroku - nie pomagają żadne żarówki.- aha nie wiem czy zainwestować w wyzszą szybkę - obecna zmusza do pochylania pow 180 super maszyna i jak miałbym zamienić to tylko na duzego Fazerka :D:):D albo nowego dużego bandita z silnikiem od GSXRa :D:);) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 jedyny minus ŚWIATŁA - dla mnie tragedia wykluczająca używanie po zmroku - nie pomagają żadne żarówki. Marlew a jakim Bandziorem jeździsz? S czy golasem? Jeżeli S to tym z pierwszych (prostokątna lampa) czy nowszym. Pytam bo Bandit marzy mi się od dawna i mam nadzieję, że dojdzie kiedyś do zakupu, a o złych światłach jeszcze nie słyszałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 może znacie tę stronę,ale warto ją przypomnieć. Kupa testów kupy modeli kupy marek po angielskiemu ... czyli powinno się nadać :D) http://www.gmon.com/bike/Leon's%20Motorbik...inks%20Page.htm pozdroJ PS.Tylko mam dziwne wrażenie, że wszystkie testy pisane przez profesjonalistów są sponsorowane. Nie ma nigdy konkluzji "syf, omijać z daleka"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 jedyny minus ŚWIATŁA - dla mnie tragedia wykluczająca używanie po zmroku - nie pomagają żadne żarówki. Marlew a jakim Bandziorem jeździsz? S czy golasem? Jeżeli S to tym z pierwszych (prostokątna lampa) czy nowszym. Pytam bo Bandit marzy mi się od dawna i mam nadzieję' date=' że dojdzie kiedyś do zakupu, a o złych światłach jeszcze nie słyszałem...[/quote'] Nowa s z soczewkami. Próbowałem wszystkiego - żarówki +30% +50%... nic nie pomaga - jezdzę nonstop na długich i nawet w nocy nikt nie mrugnie. Ale to tylko 1 minus :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Nowa s z soczewkami. Próbowałem wszystkiego - żarówki +30% +50%... nic nie pomaga - jezdzę nonstop na długich i nawet w nocy nikt nie mrugnie. Ale to tylko 1 minus W mordeczke...o tym nie wiedziałem 8O B1200S to będzie następca mojego golasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 - bez problemu można go załadować na 2 tygodnie bez kufrów i bez dużego wpływu na prowadzenie (dalej można dojsc do licznikowych 240) z 3 pełnymi kuframi i pasażerem także :banghead: prowadzenie się w codziennej jezdzie to bajka - idealny kompromis miedzy komfortem a zdolnoscią do szybkiego pokonywanie winkli. Przy ostrej jezdzie wychodzą niedostatki tyłu cholera' date=' tyle niepochlebnych opinii o tylnym zawieszeniu, a mnie sie ono mocno spodobało :arrow: byćmoże poprzedni własciciel wymienil amortyzator, po ustawieniu w pozycji najtwardszej dało rade w 5500km do Chorwacji i na torze :!: aż z ciekawości poszperam w niemieckich papierach... -jedyny minus ŚWIATŁA - dla mnie tragedia wykluczająca używanie po zmroku - nie pomagają żadne żarówkiświatła mijania w wersji "S" (WVA9) to niewatpliwa porażka stajni z Hammatsu; żarówka phillipsa (siakaś w hurtowni za 50pln) zmnieniła barwę światła, prawie nie poprawiajac skuteczności. poza tym naprawdę extra sprzęt!! nadaje się do turystyki, niedzielnych wyjazdów za miasto, dla wprawniejszych-do lekkiego stuntu (kolo da się unieść od ~3tys obr), amatorsko na torze tez sobie poradzi :mrgreen: B1200S to będzie następca mojego golasa.widze kolega obrał podobną drogę do mojej :) stara "N" ma światła lepsze. i kropka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 widze kolega obrał podobną drogę do mojej Naturalna kolej ewolucji :mrgreen: To fakt teraz na światełka nie nażekam.Ale z B1200S mam zamiar zwiedzić troszkę "świata" ( wygodniej i bardziej komfortowo) a kiepskie światła ( o ile to naprawdę jest problem ) mi w tym nie pomogą. Paweł idź za radą jaką dałeś swojego czasu jednemu z 4rumowiczów (sorki teraz nie pamiętam kto to był ale Ty wiesz o kogo mi chodzi) aby kupił właśnie B1200S.Wybór był jak najbardziej trafny. :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Dobra, odgrzewam temat, tym razem z naciskiem właśnie na B12. Szczególnie mnie interesują zmiany pomiędzy 2000 a 2001 rokiem. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 (edytowane) Mogę ci pożyczyć mojego B12 :) I sam sobie wyrobisz opinię, bo ta jest podobno jak dupa - każdy ma własną. :flesje: Z mojego niewielkiego jeszcze doświadczenia wynika niezbicie, że B12 to jest to, co tygrysy lubią najbardziej. Potężny odjazd przy KAŻDYCH obrotach. Odwijasz na V prz 2000 obr/min i zaczynasz nieuchronnie przesuwać się w kierunku tyłu siodła. Od mniej więcej 6 tys obr rozpętuje się piekło. Nie bez powodu ktoś kiedyś napisał o B12, że na drugim biegu wyrywa płyty chodnikowe. Ja od siebie moge dodać, że właściwie robi to tak samo dobrze na drugim jak i na każdym pozostałym.Masy praktycznie nie czuć. W/g mnie jeździ się tym potworem równie łatwiej niż wieloma innymi, lżejszymi motocyklami. Spalanie - od 5 do 7 litrów. Więcej niż 7 jeszcze mi się nie udało - to chyba zasługa Twoich regulacji :flesje: Zawieszenie - chyba ktoś je zaprojektował z myślą o polskich "drogach". Koleiny - żaden problem. Łaty w asfalcie - zauważasz je, ale nie odczuwasz. B12 w żadnej "konkurencji" nie jest mistrzem. Są motocykle szybsze, są wygodniejsze, są lepiej prowadzące się, są też lżejsze. Ale mało jest takich motocykli, które we wszystkich tych kategoriach trzymają równy, bardzo wysoki poziom. A Bandit 1200 taki właśnie jest. PS - mój B12 jest z marca 2000r. Czyli jeszcze przed 6-scio tloczkowymi zaciskami i inną deską. Edytowane 4 Czerwca 2006 przez M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.