Dziekan Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 witam tak jak w temacie odkrecilem pokrywe i okazało sie ze luzy zaworów sa za małe!! maja byc na ssących 0.11-0.20 a ja mam na niektórych nawet 0.05 a jak jezdziłem przez lato to ciezko mi palił jak był cieply i mi go zalewało . i tak sobie mysle ze te luzy moga byc temu winnne bo zawory mogły sie nie domykac i paliwo sie wracało co wy nato !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 co wy nato Jak na lato :) . Oddaj moto do serwisu, chyba że sam wiesz jak się za to zabrać (regulacja na płytkach). Pewnie dłuuuuuuugo tego nikt nie robił. Objawy nie są niespodzianką przy takich ustawieniach. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 To ja jeszcze radzę sprawdzić jak wyglądają grzybki zaworów (szczególnie ssących) i gniazda zaworowe. U mnie zaniedbanie luzów zaworowych w FZR zakończyło się remontem głowicy. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 zaniedbanie luzów zaworowych w FZR zakończyło się remontem głowicy. A jest to wielce prawdopodobne :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 dzieku panowie ale mi sie też rozchodzilo zebyscie napisali czy to ze go zalewało i słabo palił moze byc tego przyczyna!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 ze go zalewało i słabo palił moze byc tego przyczyna Przy podpartych na ciepło zaworach jak najbardziej. Nie ma wtedy kompresji, bo część spier***la przez niedomknięty zawór. Szybko zrób regulację, a następną kontrolę dużo wcześniej niż zaleca serwisówka !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 dzieki PAWEŁ oto mi sie rozchodziło!! :) :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 a jaki ma wplyw zbyt duzy luz zaworowy na prace silnika oprocz denerwujacego klepania zaworow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Zbyt duze luzy zaworowe to nie tylko niemily dzwiak dla ucha lecz takze szybsze zuzycie "klepiacych" po sobie elementow. Po drugie zmieniaja sie nieznacznie momenty otwarcia i zamkniecia zaworow, maxymalne otwarcie (czyli jakby na to nie patrzec fazy rozrzadu). Przez to silniki moga troche tracic na swej sprawnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 a dotego komora spalania nie napelnie sie calkowicie mieszanką,i nie oproznia sie calkowicie ze spalin co powoduje nadmierne gromadzenie sie nagaru na denku tloka ikomorze spalania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Ale ogolnie o wiele bezpieczniejsze sa luzy za duze niz za male. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 za duze w granicach zdrowego rozsadku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Gdzieś widziałem wykresy hamowniane KAWASAKI Z1000 (tej nowej), pierwszy pomiar luzy w górnym zakresie, drugi pomiar, luzy w dolnym zakresie i on wykazywał nieznaczny wzrost mocy w przedziale 0-2 KM. No ale niewiadomy jest wpływ innych czynników w zakresie powtarzalności pomiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.