piotrass Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 PS. Nie wszystko złoto co się świeci - znajomy w Hondzie VFR maiał crashpady i podczas szlifa (fakt, ze na torze, duża prędkość_ element ten odpadł z kawałkiem ramy :| . Ostatnio walczyłem z crashpadami. Wyjściem na to, oczywiście nie w każdym moto da sie tak zrobić ale najlepiej jak pady są mocowane obustronnie do szpilki silnika, tzn. w całym mocowaniu są najsłabszym elementem. ja mam fałe i tak to u mnie jest. nie uchroniło to mnie przed wywierceniem dziur fi 50 w owiewkach ale i tak wyszło nieźle. dodatkowo można założyć pady na wahaczu i na upartego na przedniej ośce. tylko wtedy wyglada moto tak jakoś ASEKURACYJNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomek187 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 SiemkaMam Honde CBR 600 (zdjęcie na moim avatarze) i nie mam do niej bocznych owiewek i zastanawiam się nad gmolami bo jest to mój pierwszy sezon i wolę być ubezpieczony na ewentualne szlify ( choć mam nadzieję że do takich nie dojdzie). I tu się pojawia moje pytanie: czy idzie kupić gmole do mojej cebry czy trzebabyło by to samemu zrobić, a jeżeli tak to czy ma ktoś jakież plany takiego gmole i gdzie najlepiej to przymocować, żeby najlepiej spełniały swoją rolę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreetFighter Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 thomek187 gmole w CBR????Za ch** nie dostaniesz czegoś takiego. Jedyne co możesz dać to crash pady, albo crash cage (klatke). Mocowania w strategicznych miejscach ramy zobacz jak na zdjęciach powyżej Ja mam założoną musisz usiaść przed maszyną na krzesełku wypić piwko i rozrysować schemat klatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Od biedy można by to zrobić w ten sposób: To jest duuuza bieda musze przyznac bo ten Crash Pad trzyma sie na filigranowym stelazyku owiewki i watpie zeby byl w stanie ochronic ja przed upadkiem nawet na postoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 To jest duuuza bieda musze przyznac bo ten Crash Pad trzyma sie na filigranowym stelazyku owiewki i watpie zeby byl w stanie ochronic ja przed upadkiem nawet na postoju...No dokładnie :? A ten, jak rozwiązaliście sprawę zbiorniczka płynu chłodniczego w tej Kawie? Wiercenie, przełożenie w inne miejsce czy został bez zmian? Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrzek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Problem nad którym chyba każdy się zastanawiał...Osobiście estetyką nie przejmuję się za bardzo. W tym roku przesiadam się na FZ 6 i zamierzam dorobić gmole. Oryginalne crashpady za 630 zeta może i nie są złe, ale jak by nie było mocowane są tylko w 1 punkcie. Za to solidne gmole opierają się na ramie w conajmniej 3-4 miejscach i rozłożenie sił przy upadku moto jest znacznie korzystniejsze (swoją drogą przy dobrym dzwonie strat nie da się uniknąć). Problemem jest tylko dostępność takowych rzeczy. Dobrze jeśli ktoś ma smykałkę i warsztat, w przeciwnym wypadku pozostają znajomi - złote rączki :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Do CB450 oczywiście gmole. Ja mam gmole przy xj550 a to podobne motocykle. Chronią a w dodatku nieźle wyglądają. Zobacz w mojej galerii. Swoje zamawiałem u Hartmanna http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm Nie wiem czy gmole do hondy ma w swoim asortymencie. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 To jest duuuza bieda musze przyznac bo ten Crash Pad trzyma sie na filigranowym stelazyku owiewki i watpie zeby byl w stanie ochronic ja przed upadkiem nawet na postoju... No dokładnie :? A ten, jak rozwiązaliście sprawę zbiorniczka płynu chłodniczego w tej Kawie? Wiercenie, przełożenie w inne miejsce czy został bez zmian? AD1 8O Przecież owiewka jest przewiercona i crash wchodzi w mocowanie silnika... :? AD2 Trzeba go po 1wsze wywalić, po 2gie wymienić na mniejszy (np. jakiś samochodowy od jakiegoś serwa na przykład), a po trzecie inaczej zamontować (umieścić ZA lewym crashem). 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 AD1 8O Przecież owiewka jest przewiercona i crash wchodzi w mocowanie silnika... :? No właśnie nie. To jest oryginalny otwór na śrubę mocującą owiewkę (M6), a nie przewierceona owiewka. Mocowanie silnika jest ciut niżej. Mniej więcej tu widać jak powinny być zamontowane slidery w szóstce: http://zx6r.atspace.com/html/crashpads.html Fajnie też sobie poradzili ze zbiorniczkiem. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 No to nie wiem. Looknij tutaj:Crash'e zamontowane w ZX9R - wycięta owiewka, mocowane do mocowań silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Bo sa 2 typy Crashów - jedne montowane do mocowan silnika i drugie do owiewki co wlasnie wg mnie jest bzdurą. Jesli chodzi o zbiorniczek to ZX-6R trzeba bylo go calkiem wywalic i zamontowac lekko dosztukowując taką buteleczke ktora byla w zestawie. Generalnie dla osob ktore lubia miec wszystko cacy-fabryka nie jest to zbyt fajne ale i tak uwazam ze lepsze to niz potem kleic owiewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 gmole w CBR???? Za ch** nie dostaniesz czegoś takiego A ja ci gwarantuje jakbys sie uparl to by ci Roni na zamowienie zrobil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 W moje XJRze zamontowane mam gmole' date=' jest fajnie. Kolega ma w takiej samej ma zamontowane crash pady i ... też jest fajnie.[/quote'] Ja mam crash-pady od Louisa, niebieskie, zeby pasowały do moto bo jakoś gmole mi się nie podobały. Mam nadzieję że nie będą nigdy musiały udowodnić swojej przydatności ale tak na wszelki wypadek wolałem się zaopatrzyć. Ale oczywiście jak mówią poprzednicy wybór należy do ciebie - masz na tyle uniwersalny motocykl że pewnie pasować może i to i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 a czy ktos probowal sprawdzic crash pady? nie szlifem, ale kladac maszyne przy pomocy kogos? mi sie jakos nie wierzy, ze np. modne crashe lsl nie beda za krotkie. szwagier jak dorobil crashe do cbr 600 to zesmy kladli na obie strony i byl jeszcz zapas do najblizszego elementu okolo 5 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreetFighter Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 A ja ci gwarantuje jakbys sie uparl to by ci Roni na zamowienie zrobil. Była mowa o sklepach i o czymś takim seryjnie produkowanym Na zamowienie to moge ci zrobic do hulajnogi crash pady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.