Skocz do zawartości

piotrass

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zielona Góra

Osiągnięcia piotrass

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Własnie wybuliłem się do grupy C. Czy będzie jechał ktoś z Zielonej Góry lub okolic na termin majowy? Z chęcią bym sie zabrał. pzdr
  2. Witam. Zielona Góra dojechała w komplecie. coprawda po rozbite moto wracaliśmy do austrii dopiero we wtorek ponieważ kolega od busa zmienił w ostatniej chwili zdanie ale wszystko dobrze sie skończyło. Pozdrowienia dla całej polskiej ekipy na Faaku. za rok meldujemy sie trochę wcześniej, Hochtor i grossglockner wciąż czeka. pozdrowienia dla dakoty.
  3. Witam. Jaki jest "odbiór społeczny" na Faak motocykli sportowych ( cbr, vtr ). Czy organizator wprowadza jakieś utajone podziały? Pozdrawiam
  4. witam. podajcie jakieś opinię zanim coś popsuję. jesienią kupiłem moto 2003 rok, 9600 km przebiegu, sprzęgło hydrauliczne miało mocno ciemny płyn, biegi wbijały się podczas jazdy całkiem normalnie, bez oporów. przy ruszaniu jednak trzeba było moto rozgrzać, bo na zimnym wbicie jedynki dusiło silnik. Minęły miesiące, zlałem olej, postał dwa dni bez i zalałem nowy olej. zmieniłem płyn hamulcowy bez zapowietrzenia ( tak myślę ). no i zacząłem się zastanawiać - dlaczego podczas przemieszczania moto na wyłączonym silniku, wbitym biegu i wciśnietym sprzęgle tak wszystko opornie idzie? dlaczego na zimnym silniku wbicie jedynki gasi silnik przy szarpnięciu? regulacja klamki na maxa. SPALONE SPRZĘGŁO czy COŚ Z POMPĄ? pytanie troche naiwne bo sprzęt bardzo świeży a zużycie sprzęgła raczej powodowałoby jego ślizganie się.
  5. coprawda o samochodach ale taka pora roku. nie ma dnia żeby nie znalazł się debil, ofiara losu, sk***ysyn w postaci obojga płci, który ma wyłączony mózg, myślałem że może jestem nadpobudliwy ale moja żona też się wkurza. SYTUACJA 1 Ulica czteropasmowa, po dwa pasy ruchu zapchane na maksa z racji godziny 16. Idiota zauważa starą dupę, być może sąsiadkę, zatrzymuje się bez kierunku przy krawęzniku i czeka na nią. dostaje sygnały i zjeby. ale to nic. za 150 m skręca na osiedle. DEBIL SYTUACJA 2 Wjeżdżam na rondo miejskie, tzn. małe. gość w toyocie corrolli na czarnych blachach wpierdala się centralnie na mnie z prawej mańki wymuszając pierszeństwo. na moje sygnały i zjeby macha łapami że nie wie o co chodzi - sk***ysyn SYTUACJA 3 godz. 15 jadymy w sznurku aut. we wstecznym karetka na sygnale, uciekam do zatoki autobusowej, inni na chodnik, przejeżdża karetka i wszyscy włączają się do ruchu, wszyscy tylko nie ja bo typ za mną postanowił byc szybszy i wpie**olił sie zaraz za karetką, mrugam i sie wkurzam, na następnych światłach udaje że nie widzi, po prostu pomnik - sk***ysyn SYTUACJA 4, SYTUACJA 5. SYTUACJA szlg mnie trafia jak se pomyślę że coraz więcej takich ludzi mają auta, robią na prędce prawo jazy i heja na drogi. A PRZECIEZ NIE JECHAŁEM MOTOCYKLEM!
  6. to może: - Motul 300V 4T factory line 5W40 fullsyn 64 zł/l - Motul 300V 4T sport 10W40 fullsyn 51 zł/l - Motul 300V-4t Competition fullsyn 51 zł/l opisy mgliste i podobne tylko ceny ine, co Wy na to? [ Dopisane: 08-02-2006, 13:38 ] DZIĘKI za odpowiedź, coprawda jedna ale własciwa. wziełem motula 300V4T sport. i filterki K&N 8)
  7. Witam. pomóżcie w wyborze oleju do hondy VTR1000 SP: - castrol Grand Prix Prot. SAE 10W40 - 230 zł/4l - castrol RS4T półsyntetyk SAE 10W60 - 99 zł/4l, - castrol R4 Superbike pełny syntetyk SAE 10W50 - 170 zł/4l ceny wzięte z www.moto-akcesoria.pl czy ma znaczenie układ silnika V2 w doborze oleju? ile dokładnie tam wlewać litrów po wymianie filtra - 3,8 czy 4,3?
  8. A co to ta polska ??? Bo w Polsce to moze by i kto widzial. czepiasz się
  9. szkoda ckłopaka. umarł metodą wymysloną przez hitlerowców kiedy brali dzieci na "wycieczki" w szczelnych cięzarówkach ze spalinami wyprowadzonymi do wewnątrz
  10. Ostatnio walczyłem z crashpadami. Wyjściem na to, oczywiście nie w każdym moto da sie tak zrobić ale najlepiej jak pady są mocowane obustronnie do szpilki silnika, tzn. w całym mocowaniu są najsłabszym elementem. ja mam fałe i tak to u mnie jest. nie uchroniło to mnie przed wywierceniem dziur fi 50 w owiewkach ale i tak wyszło nieźle. dodatkowo można założyć pady na wahaczu i na upartego na przedniej ośce. tylko wtedy wyglada moto tak jakoś ASEKURACYJNIE
  11. LSL nie jest lichym towarem, weż tylko pod uwagę że to co na zdjeciu to nie musi byc naprawdę. np pytałem ich i pomimo że na foto jest mocowanie górne to doVTR mają tylko boczne, do lagi, a takie akurat mi sie nie podoba. ja dołożyłem 200 zł i wziąłem scotta z ebaja,
  12. właśnie znalazłem 30$za ubezp. przesyłkę, z ebaja
  13. do podpierania sie na ostrych zakrętach :idea: , właściwie to dlaczego nie nazywa się amortyzator zakrętu ? [ Dopisane: 01-02-2006, 17:51 ] szukałem w necie i nie znalazłem tego w polsce, ani w germanii, ani w uk. chcąc kupić go w usa musisz doliczyć około 100 baksów na przesyłkę. znalazłem matołków co chcą 48 zielonych za shipping ale dodatkowo 36 $ za obsługe ich przelewu, czyli tak czy owak 300 zł dokładasz do in teresu
  14. każdy kupuje co chce i na ile go stać. miałem amorek bitubo za 1500 zł i podróbe za 300 zł. oprócz ceny róziła je zasadniczo jakość wykonania, estetyka kształtu i zakres regulacji. O dziwo bitubo po 20 tkm nie wytrzymał i sie zlał ( przy zakupie moto z takim przebiegiem okazało się że stawiał bardzo słaby opór i syczał przy użytkowaniu - po rozkręceniu BYŁ PRAWIE PUSTY, zalałem castrola, ( ten do zawiechy), wymieniłem simery i chodził jak nowy. ten za 300 zł kupiłem nowy na łodzi i po 10 tkm chodził w miarę dobrze, tzn. po zdjęciu były wyczuwalne małe szarpnięcia ale po założeniu na moto już nie było to do wychwycenia. myślę że jego nowy właściciel - moto i amorka - zrobi jeszcze na nim wiele km, jeżeli będzie miał w dupie jak wygląda ( trochę oblazł od słońca, wody itp, i tak był mocowany pod dolną półką ). nie uznaję też skrajności, tzn. że do moto za 5000 zyla nie warto kupowac amorka za 1600 zł a do moto za 30000 amorka za 200 zł ( bo tańszych nie widziałem, chyba że używka) Teraz czaję się na to cudo: http://www.hardracing.com/Shocks%20&%20Ste...Damp/Scotts.htm Podsumuję temat w ten sposób: Zawsze jeżdziłem z amorkiem skrętu i nigdy mi się nie przydał. FUCK :lol: Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...