Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Temat jest drażliwy dlatego proponowałbym go nie rozwijać. Poza tym nie wiem jaki sens miałoby zatrudnianie byłego mistrza świata i nie oferowanie mu potem najlepszego możliwego sprzętu? Żeby go skompromitować? To że tylko Stoner jest naprawdę szybki to mimo wszystko nie jest dobra reklama dla Ducati bo ktoś może zawsze powiedzieć, że to nie Dukat jest szybki a tylko Stoner taki dobry. Co powiesz na to że Honda rozwijała swoją wyścigówkę pod kątem Pedrosy a Hayden miał niewiele do powiedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

O co kaman z tym importerem? Właśnie mieliśmy wziąć oficjalnie do Poznania Ducati., bo mi na tym osobiście zależy bardzo, nawet z Maciejem już pewne rozmowy odbyłem, całkiem interesująca, a tu takie informacje zewsząd spływają, że się odechciewa... Aprilię dostaniemy, ale to nie to samo, chciałoby się mieć Ducata... Kuźwa co za ludzie, zabijać rynek z własnej woli????

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoner pierwszy :)

Rossi trzeci..

 

niestety tylko końcówkę obejrzałem (6 kółek)

 

pozdrawiam

Robert

 

ps. patrzcie jak spuścili z ceny, 2K pln. chyba nawet za takie pieniądze go nie sprzedadzą.. http://www.moto.allegro.pl/item641224949_z..._film_foto.html

 

ps2. zna ktoś tego ducata? wygląda całkiem interesująco http://www.moto.allegro.pl/item647164503_d...zer_suzuki.html

Edytowane przez Mikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że tak porozbijany jest mój post , gdzie można zamówić uszczelki (orientacyjna cena)? Ps: może podrzuciłby ktoś linka do serwisówki THX

mam serwisówki do S4 w PDF-e po angielsku i po niemiecku. gdybyś potrzebował dawaj znać.

Pozdr. Th

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze temat drazliwy, ale jakos nie uwierze ze byl za cienki na Ducati Hayden tez sie meczy... Moja teoria spiskowa jest taka ze wlosi zajmuja sie tylko rozwojem jednego motocykla (pod Stonera) a team partner nie ma wiele do powiedzenia...

Moim zdaniem Hayden jest cienki a jak zdobył tytuł mistrza to tez rewelacyjny nie był bo Rossi się lał z Capirossim a on zwykle zbierał punkty i jakos się uzbierało na mistrza. Jak rozmawiałem wtedy z Yankesami to też mówili,że się cieszą ale mistrzosko to on nie jeździ.

Melandri to się opier... cały tamten sezon ale przyczyny nie znam. Wiem, że teraz musiał sporo, naprawde sporo prywatnej kasy włożyć,żeby wystartować w motoGP i to już go mobilizuje bo utalentowany jest i to trzeba przyznać.

A teorii,że Ducati faworyzuje pierwszego z kierowców przeczy chyba postawa Fabrizio, który w SBK jeździ ostanio lepiej od Hagi.

 

O importerze skończyłem temat, szkoda słów...wróce jak się zmieni.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Desmosedici lubi chodzić bokami i jest nafaszerowane elektroniką. Trzeba lubić tym jeździć i ogarniać ustawienia. To potrafi Stoner on nawet po worm up'owym treningu poprawia ustawienia. Do tego wywodzi się z DirtTracku dzięki czemu lubi maszyny chodzące bokami w zakrętach.

Melandri jest dobry driver ale nie ogarnął Ducata może w kolejnym sezonie było by lepiej. Teraz Hayden musi się go nauczyć. Hayden na szczęście też ganiał w DirtTracku ale głównie chodziło o marketing na największym rynku dla Ducati.

 

PS

Dominik Ducati możesz wziąć tylko nie wiem czy wyżyjesz z marży 3 do 5 %

Edytowane przez rafi-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co sie dzieje z moim silnikiem, ale ostatnio nie osiagam pelnej mocy i obrotow. W gornym zakresie obrotow silnik slabnie, na przyklad na jedynce wyciagam jakies 80 kmh. Na niskich i srednich obrotach jest normalnie. Za to na postoju na luzie silnik wykreca maksymalne obroty, kiedy sa elektronicznie odcinane. Pali zawsze bez problemu od pierwszego "kopa".

Sprawdzilem swiece, wygladaja normalnie, ale sa to NGK DCPR 8E a nie Championy. Filtr powietrza w normie, ale paliwa nie wymieniany nigdy tzn przebieg ok 16 tkm. Przy 10 tkm byl robiony serwis i wszystko bylo ok. Mial ktos moze podobne przygody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co sie dzieje z moim silnikiem, ale ostatnio nie osiagam pelnej mocy i obrotow. W gornym zakresie obrotow silnik slabnie, na przyklad na jedynce wyciagam jakies 80 kmh. Na niskich i srednich obrotach jest normalnie. Za to na postoju na luzie silnik wykreca maksymalne obroty, kiedy sa elektronicznie odcinane. Pali zawsze bez problemu od pierwszego "kopa".

Sprawdzilem swiece, wygladaja normalnie, ale sa to NGK DCPR 8E a nie Championy. Filtr powietrza w normie, ale paliwa nie wymieniany nigdy tzn przebieg ok 16 tkm. Przy 10 tkm byl robiony serwis i wszystko bylo ok. Mial ktos moze podobne przygody?

Może sprawdź czy cylindry równomiernie się nagrzewają. A sprawdzałeś czy świece mają iskrę? Całkiem niedawno nasz Monster 620 z 03' nie osiągał pełnej mocy, a nawet gorzej max 140 km/h. Okazało się, że nie chodził na jeden cylinder. Po weryfikacji i usunięciu usterki Monster chodzi jak prawdziwy potwór ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co sie dzieje z moim silnikiem, ale ostatnio nie osiagam pelnej mocy i obrotow. W gornym zakresie obrotow silnik slabnie, na przyklad na jedynce wyciagam jakies 80 kmh. Na niskich i srednich obrotach jest normalnie. Za to na postoju na luzie silnik wykreca maksymalne obroty, kiedy sa elektronicznie odcinane. Pali zawsze bez problemu od pierwszego "kopa".

Sprawdzilem swiece, wygladaja normalnie, ale sa to NGK DCPR 8E a nie Championy. Filtr powietrza w normie, ale paliwa nie wymieniany nigdy tzn przebieg ok 16 tkm. Przy 10 tkm byl robiony serwis i wszystko bylo ok. Mial ktos moze podobne przygody?

Filtr paliwa na pewno masz zasyfiony nieco - warto zajrzec. Ale z ciekawostek przyrodniczych sprawdz czy kable ZA regulatorem napiecia Ci nie pognily. Ja z moja ST2 mialem problem braku mocy. W serwisie powiedziano mi ze to wtryskiwacze lub cewka (tak pokazywal komputer) jednak nie potwierdzili na 100% tej teorii. W kazdym razie pojechalem takim "oslabionym" sprzetem w 4000 km trase, bo i tak szybko nie latam a jeszcze bagaze, skawy itp...

W Niemczech w ulewie zapalila sie kontrolka ladowania. Zjechalem do jakiejs mega wiochy i tam jakims cudem okazalo sie ze jest ASO Kawasaki. Koles w 10 minut znalazl usterke - stopiona kostke i zezarte siniedzia kable; wymienil roboczo wadliwe odcinki. Efekt byl taki, ze moto zaczelo zapie***lac tak, jak nigdy. Z łatwością pogoniłem go pod 2 paki, co nigdy nie było w ogóle możliwe. Teraz musze tylko wyregulowac przepustnice i mieszanke.

Tak wiec wyglada na to, ze za brak mocy nie odpowiadala cewka ani wtrysk tylko zbyt maly prąd ładowania...

 

pozdr

Edytowane przez jurjuszi

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...