tomek21 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Gratulacje PtaS4iek :clap: Mam nadzieję że i ja w końcu dołączę do grona Ducatisti :biggrin: Dobrze widzę że masz kominy Arrow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 pytanie: czy ktoś miał do czynienia w dukatach z takim wynalazkiem (programowalne czeskie ustrojstwo, które ma zastąpić moduły zapłonowe)? informację o zakupie tegoż znalazłem na jednym z forów ducatisti, w okolicy komentarza do ceny modułu ("200e? is it made of gold?"); ponoć ma zastępować oba moduły - fotografia z kabelkami (4 wtyczki) potwierdza tę wersję, a faktycznie cena jest w kontekście oryginału mocno kusząca gdyby ktoś był uprzejmy podzielić się wiedzą, byłbym wdzięczny jsz ps. chyba, że ktoś ma na zbyciu moduł... byłoby prościej :icon_mrgreen: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Przepraszam że tak porozbijany jest mój post , gdzie można zamówić uszczelki (orientacyjna cena)? Ps: może podrzuciłby ktoś linka do serwisówki THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam!Stałem się posiadaczem tego Dukata. Serwis u Kędziora to cieknące uszczelki po cylindrem i głowicą.Gdyby nie to 100% szczęścia.Pozdrawiam. Ale czy wiedziałeś o tych wadach kupując go czy zauważyłeś to dopiero po kupnie??? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Słuchajcie ! Dzisiaj oglądałem monsterka s2r z Allergo : http://moto.allegro.pl/item645850631_ducat...est_miasto.html to jest nówka sztuka z przebiegiem symbolicznym. Jakby ktoś szukał czegoś takiego, to daję kontakt , bo na allegro nie ma: 516401370. Monsterek stoi sobie w podziemnym garażu cały zakurzony, aku w stanie martwym, ale ma być kupiony nowy. Ważne jest to, że można negocjować. W każdym razie mogę powiedzieć że ludzie uczciwi. Mówię to dlatego, ponieważ właśnie nabyłem (od tego samego właściciela) monterka S4R z przebiegiem (UWAGAAAAA) 3400 km. LUUDZIE jak to jeździ !!! Dzisiaj wprawdzie nie było karmy na jazdę, ale i tak trochę sobie pojeździłem i mam banana od ucha do ucha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Zbiornik było czuć :) Jak się kupuje o 3 w nocy czasem nie wnika się w szczegóły :) czyt. nie widać. Po prostu uszczelki były posmarowane jakimś badziewiem i stąd zonk. Wojtek ponoć dzwonił do serwisu i wszystko ok.:) Widocznie w czsie transportu Dukat się spocił hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Ptasiek szukaj Workshop Manual Ducati 748 /916/ 996, silnikowo tożsame są...różnica w kompach i tego typu duperelach...ale wszelkie momenty dokręcania, luzy zaworowe paski śmaski wsio dla Cię się znajdzie... ja znalazłem, www.carlshalter.com czy coś takiego znajdziesz w szukajce, dalej ściągnij sobie ze strony www.ducati.com parts manual katalog cześci i ewentualnie owners manual..., katalog częsci przyda się przy porównaniu cen, na przykład na www.ducatiomaha.com u gory z prawej strony będzie Oemparts i potem kliknac here i w pasek wbić nr katalogowy i juz mamy cenę w Stanach( dla porównania), można też spróbować w Polsce na www.ducatiwarszawa, lub w Caferacer Łomianki... Dodam od siebie że uszczelkę podcylindrową można sobie samemu lepszą wyskrobać niż oryginal, ale pod głowicę musi być oryginal i na dodatek sprawdzena głowica i ewentualnie splanowania jeśli odchyłek od normy przekracza podane w workshopie...co do zbiornika- gdzie przecieka? Otóż najlepiej zbiornik zdjąc wypuścić paliwo, wypłukać wysezonować 1-3 miesiące i teraz można zabierać się do spawania, ja zrobiłem z Rychem tak że wrzuciłem swój zbiornik do głębokiej wanny tak że wystawał interesujaca nas cześć- mocowanie zbiornika i grzalim tlenówką i spawalim na mosiądz...trzyma do dzisiaj...bez malowania całości... Jeszua, a czy można takie ustrojstwo bez problema se kupić- bo z tego co wyczytał ja są też zestawy do wtrysków z sondami lambda itp...to by była rewelka dla ludzi z uszkodzomymi komputerami P8 , 1,6 M i może 5,9 M ciekawe, bardzo ciekawe...komputerowcy proszę o odpowiedź...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 thx ! Ja jestem z Białegostoku , myślę że wybiorę się na konsultacje do "Motostodoły",jutro albo w sobotę.Co do klejenia zbiornika, szuwaks ze sklepu zdaje egzamin, przerabiałem to w CBR :) Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Jeszua, a czy można takie ustrojstwo bez problema se kupić- bo z tego co wyczytał ja są też zestawy do wtrysków z sondami lambda itp...to by była rewelka dla ludzi z uszkodzomymi komputerami P8 , 1,6 M i może 5,9 M ciekawe, bardzo ciekawe...komputerowcy proszę o odpowiedź... no właśnie cennik pepika mówi, że sprzedaje po sztuce w detalu. inne znalezione wieści np. takie, mówią że łatwe i skuteczne, a przede wszystkim tańsze niż nowy moduł (zwłaszcza oryginalny) tylko, kurde, żeby jeszcze w kraku ktoś się podjął zamontowania ustrojstwa... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Po prostu uszczelki były posmarowane jakimś badziewiem i stąd zonk. Wojtek ponoć dzwonił do serwisu i wszystko ok. Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil: Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Myślę, że jeśli Maciek otwarł by coś swojego, to nie nadążał by z terminami :bigrazz: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_ITR Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 (edytowane) Witam!Stałem się posiadaczem tego Dukata. Serwis u Kędziora to cieknące uszczelki po cylindrem i głowicą.Gdyby nie to 100% szczęścia.Pozdrawiam. gratuluje sprzeta , szkoda ze nie zdazylem go nawet obejrzec... :) wlasciciel wspominal mi o cieknacym zbiorniku, mowil ze reszta jest igla. teraz mam noweg monsterka na oku i chyba musze sie pospieszyc bo zaczal sie sezon i wszyscy szukaja. no nic monster na 2 sezony , potem odkladam na streetfightera :icon_mrgreen: Edytowane 29 Maja 2009 przez Daniel_ITR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil: Przewaznie zgadzam sie z Toba. Jest i tak tym razem. Importer zachowuje sie skandalicznie. Ich warunki, marze a przede wszystkim niejasne zasady powoduja, ze kolejne miejsca i ludzie znikaja z mapy Polski. Slyszalem o propozycjach zamowienia nowych modeli po uprzednim ich sfinansowaniu w calosci... Nie wiem czy jedna z zasad dzialalnosci przedstawicielstw w danych krajach nie jest stymulowanie/wspieranie ruchow Ducati- u nas nic- a moze duzymi N I C sie nie dzieje! Mam zle wspomnienia ze wspolpracy z Panem AD i nie chce kolejnych. Zauwazylem, ze klubowy ruch Ducati mial sluzyc jedynie wypromowaniu importera, niczemu wiecej. Zapalmy znicze i liczmy,ze sie cos zmieni :( Marcin- nie ma juz Ducati Store w stolicy, nie ma Ducati jest jedynie Bimota i Aprilia :lapad: . Kto by wytrzymal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil: Pierwsze Primo dawne DSW, a obecne CorseItalia nie serwisuje motocykli u Kędziora bo ma od tego roku swój serwis. Drugie Primo mają świetnego serwisanta wyszkolonego w fabryce. Przewaznie zgadzam sie z Toba. Jest i tak tym razem. Importer zachowuje sie skandalicznie. Ich warunki, marze a przede wszystkim niejasne zasady powoduja, ze kolejne miejsca i ludzie znikaja z mapy Polski. Slyszalem o propozycjach zamowienia nowych modeli po uprzednim ich sfinansowaniu w calosci... Nie wiem czy jedna z zasad dzialalnosci przedstawicielstw w danych krajach nie jest stymulowanie/wspieranie ruchow Ducati- u nas nic- a moze duzymi N I C sie nie dzieje! Mam zle wspomnienia ze wspolpracy z Panem AD i nie chce kolejnych. Zauwazylem, ze klubowy ruch Ducati mial sluzyc jedynie wypromowaniu importera, niczemu wiecej. Zapalmy znicze i liczmy,ze sie cos zmieni :( Marcin- nie ma juz Ducati Store w stolicy, nie ma Ducati jest jedynie Bimota i Aprilia :lapad: . Kto by wytrzymal? Trzecie Primo o naszym "kochanym" importerze dość dużo zostało już powiedziane i napisane i absolutnie nic to nie zmieniło. Czwarte Primo Ducaty i graty do nich można zamówić w CorseItalia i będa znacznie szybciej i chyba taniej niż zamówione w Probike S.A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam! Co do serwisu to ostatnie dwa przeglady (748S 20000km, oraz 999S 10000km) zrobilem w Motofunie - i jestem bardzo zadowolony. Moto chodza jak nowe, jak trzeba bylo cos dolozyc do zlecenia - najpierw telefon do mnie. Moto dokladnie obejrzalem po serwisie (wyciagalem Termignoni i wkladalem oryginal - wiec musialem mocno rozebrac 999S, i nic niepokojacego). Co do czesci - ja sie posilkuje Tornem - co prawda Lucowi przyslali inna lampe do Monstera, ale inne graty, w moje zamowienie (drobne detale jak np guma zadupka do wersji mono) mialy dobra cene i przyszly pod wskazany adres w 2 tygodnie. Teraz czekam na listki do setow - zobaczymy jaki bedzie termin realizacji. Aha - wrzucilem ogloszenia przystosowane do polskich realiow- oto linki :-) http://www.allegro.pl/item650294170_ducati..._do_sezonu.html http://www.allegro.pl/item650324689_ducati...model_2006.html Dobra - ide popatrzec na SBK i MotoGP. A wlasnie - Janek, jak uzasadnisz, ze Melandri w 2008 roku przyjezdzal fabrycznym Ducatem w drugiej dziesiatce, a w 2007 i 2009, na niefabrycznych sprzetach dojezdza w czolowce :clap: . Zwlaszcza na Kawasaki, na ktore nie miali nawet kasy zeby pomalowac carbonow :biggrin: Wiem, ze temat drazliwy, ale jakos nie uwierze ze byl za cienki na Ducati :bigrazz: Hayden tez sie meczy... Moja teoria spiskowa jest taka ze wlosi zajmuja sie tylko rozwojem jednego motocykla (pod Stonera) a team partner nie ma wiele do powiedzenia... Pozdro! M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.