jannikiel Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Wycieki spod cylindra - to ogolna przypadlosc chodzonych powietrzem silnikow- szczegolnie po dluzszym przebiegu...zbyt wielki problem to nie jest - trzeba tylko pilnowac poziomu oleju. Mozna zreszta to "naprawic" ale pare rzeczy trzeba dokupic, poniesc koszty serwisu, a po 5000 km i tak bedzie dalej sie pocilo- taki juz urok powietrznoolejowcow....Jesli chodzi o sprzeglo to i 620 i 750 ma mokre sprzeglo, dopiero 900 ma suche, ja tam nigdy nie narzekalem na twarde sprzeglo - kiedys u mnie w Junaku to bylo sprzeglo- slabsi dopiero 2 "rencami" mogli wycisnac :) :biggrin:, jesli chodzi o poprawienie pozycji to widzialem w katalogu chyba Tuckerrocky ( www.tuckerrocky.com) opcjonalne clip-onsy z podwyzszeniem, ale jak sie jezdzi powyzej 120-140 to i tak napor powietrza odciaza nadgarstki...Dziwi troche duze spalanie - 7/100 - to ja na 748 tyle spalalem lojac 180-220- jesli moto gaznikowe- znaczy ze gazniki nie halo- zreszta trza obserwowac swiece- jak czarne znaczy nie ma prawidlowego spalania - mieszanka za bogata, gazniki zaklejone, lub filter powietrza, paliwa itp...To chyba tyle. Pozdr. Janek klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ja jeszcze wtrącę swoje trzy grosze.600 można fajnie i komfortowo śmigać do 120 km/h później już ma nieco za duże obroty. Za to na stacji jest super :) Mi nigdy zużycie benzyny nie przekroczyło 5 litrów na setkę.Natomiast 900 na trasie przy jeździe 100-140 km/h potrafi łyknąć 6,5 litra. Nie polecam 600-ki do jazdy w dwie osoby, silnik już czuje ciężar, szczególnie po górkach, a o pomysle jazdy w dwie osoby z jedną tarczą hamulcową radzę od razu zapomnieć, bo można zaparkować w bagażniku poprzedzającego samochodu....PozdrSeb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) Jak miałem ss 750 to w mieście mi palił 6 litrów a na trasie 5/100km i to była stała wartość. Jak założyłem DynoJety to wartości podskoczyły odpowiednio o 1 litr. ss900 spalał mi minimalnie 5.5 litra na trasie przy spokojnej jeździe a przy maksymalnym obciążeniu w dwie osoby i przy prędkościach 160-180 do 6.6-7 litrów. W mieście 7.5 litra. SS 1000 narazie w trasie przy dwóch osobach pali 5.5-5.8/ 100.SS 750 można w miarę tanio kupić szczególnie model sport czyli wersje zubożoną (czarny mat., jedna tarcza, tańsze podzespoły). Popatrz na włoskich stronach internetowych www.motonline.it , www.secondamano.it , www.motousate.it Jeśli coś znajdziesz pomogę Ci w kontakcie ze sprzedającym. Ja kupiłem dwie duki we Włoszech i byłem zadowolony. Jest taniej niż w Niemczech a o Duki włosi dbają. Edytowane 6 Maja 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 podobno to kobieta zmienną jest... ale tak mi przyszło do głowy że może jednak pomyśleć jeszcze nad st2? miałbym mocny silnik, myślę że wygodną pozycję za kierownicą, z pasażerem też byłoby chyba ok, tylko jak się nim jeździ w porównaniu do sportów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 podobno to kobieta zmienną jest... ale tak mi przyszło do głowy że może jednak pomyśleć jeszcze nad st2? miałbym mocny silnik, myślę że wygodną pozycję za kierownicą, z pasażerem też byłoby chyba ok, tylko jak się nim jeździ w porównaniu do sportów?Nom :) ST2 jest fajny. Przejechałem nim co prawda dopiero 2500 km, ale motocykl od razu przypadł mi do gustu. Wygodny (dla mnie oczywiście, kwestia warunkow fizycznych), zabrałem żonę na 500 km trasę, mimo że pierwszy raz w życiu siedziała na motocyklu nie narzekała na jakieś szczególne niewygody. Silniczek ciągnie równo. Na razie go poznaję, bo przyznać trzeba że te ducatowskie silniki są inne niż wszystko. Z ekonomią też ok. Przy spokojnej jeździe 100 - 120 nie pali mi więcej niż 5 litrow na 100 (dzis rano po przejechaniu 300km wlalem 13 litrow paliwa co mnie zaskoczylo)Generalnie jestem zadowolony. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Wyniknely jeszcze jakies komplikacje z Goska 'Koralikowa'. Małgosia jest w szpitalu na Wołoskiej (Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWIA- ulica Wołowska) i tam nalezy się zgłaszać. Oddawajcie krew na Małgorzatę Czyżewską. J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Tez slyszalem, ze niestety wyszly dodatkowe problemy. Rozeslalem wici wsrod swoich znajomych nie forumowych i 1 osoba sie na pewno zglosi do stacji. Ja moge dopiero w piątek. Strasznie mnie ta sprawa zmartwila... Cholera... pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Przepraszam za pytanie ale czy Koralik to właściciel DucatiStore? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desmojaro Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Przepraszam za pytanie ale czy Koralik to właściciel DucatiStore? Tak, jeden ze właścicieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ktos ostatnio pisał o stelażu z kufrem Givi do SS`a w nowej budzie (Terblanche`a). Nie mogę znaleźc tego postu. Pomożecie? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ja mam stelaż pod kufer centralny firmy GIVI. Kupiłem go wraz z moją Duką 750 Sport także nie powiem Ci gdzie go można dostać, ale coś takiego istnieje. Co do spalania to mój 750 potrafi przy ostrzejszej jeździe spalić 7 l/100 km, więc to chyba nie jest tak mało. Generalnie jestem zadowolony ze sprzętu. Bartek pamiętaj o sprawdzeniu pionowego cylindra pod kątem wycieków oleju spod uszczelki. Moja trochę przepuszcza, słyszałem, że to przypadłość tego silnika. A tak na marginesie gratuluję wyboru, na pewno będziesz zadowolony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Znalazłem stelaż na kanadyjskiej stronie GIVI ale nie ma go ofercie na oficjalnej stronie firmy. Dziwne! Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lecho Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Znalazłem stelaż na kanadyjskiej stronie GIVI ale nie ma go ofercie na oficjalnej stronie firmy. Dziwne! Może już go nie produkują. Supersporty już nie powstają, może było małe zainteresowanie akcesoriami do turystyki. Chociaż to dziwne, bo wg mnie te motocykle świetnie nadają się na krótkie i średnie wycieczki. Jest jeszcze inna opcja. Może ja mam dopasowany z innego modelu (znaczy w katalogach figuruje jako stelaż, np do jakiejś hondy :smile: Fakt, że jedno z mocowań wciska się trochę na jedną z wtyczek, bodajże do tylnych świateł. Jak Ci to pomoże, mogę porobić zdjęcia, coś pomierzyć... Pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2008 przez Lecho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mam stelaż z kufrem Givi do starego SS 750/900 ale nie chce go przerabiać bo wolałbym kupić "orginalny".Ten na kanadyjskiej stronie jest ładnie dopasowany i kosztuje 150 kanadyjskich dolarów+ koszt przesyłki to chyba tanio nie jest. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lecho Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mam stelaż z kufrem Givi do starego SS 750/900 ale nie chce go przerabiać bo wolałbym kupić "orginalny".Ten na kanadyjskiej stronie jest ładnie dopasowany i kosztuje 150 kanadyjskich dolarów+ koszt przesyłki to chyba tanio nie jest. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Mój nie jest przerabiany, podejrzewam, że projektant popełnił drobne niedopatrzenie lub ta wtyczka u mnie jest w innym miejscu. Z resztą to szczegół, nie wpływa znacząco na użytkowanie kufra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.