Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Do tej pory myślałem, że tylko wózki z Tesco przetaczane na parkingu grają podobnie. Albo ogrodzenie z siatki na wietrze :icon_mrgreen:

 

Stunt PL- http://bikepics.com/members/tomash/04749/

 

 

1. czy po stronie zachodniej stronie Warszawy (Ursus, Pruszków, Grodzisk itp) jest godny polecenia serwis zajmujący się przeglądami Ducati (nie ASO)? Czy w okolicach Warszawy w ogóle jest ktoś warsztat znający się na Ducati któremu można zaufać?

www.motomaniax.pl

 

2.3. Pytaj j.w.

 

4. gdybyście mieli zakupić 749 to jaka to by była wersja i o jakiej kwocie byście myśleli?

Wersja S -zawiecha Ohlins, kasa min. 20tys.

 

5. Ducati. Robię czasami więcej niż 400km dziennie z tankbagiem i jest bajka

 

 

7. Czy w sterowanych elektronicznie silnikach Ducati (powiedzmy po roku 2005) należy obawiać się komplikacji przy wymianie puszek wydechów na markowe, dedykowane dla modelu? Nie będzie gasł albo się dławił?

Jak zrobisz po bożemu- wydechy+filtry+ ECU- nie będzie. Oczywiście serwis a nie Pan Czesio.

 

8. Czy Ducati 749 nadaje się do codziennych dojazdów do pracy, czy też koszty będą tak astronomiczne, że trzeba od razu myśleć o równoległym zakupie skutera?

Jak ogarniesz dół w korkach to się nadaje. A koszty w przypadku Ducati (oczywiście zadbanego i jeżdżącego) nigdy nie są astronomiczne, to jak z ekskluzywną call girl :icon_mrgreen:

Edytowane przez franekfilm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SS400 ale taka wersja silnikowa była dystrybuowana wyłacznie na rynek japoński.

 

Własciwie każdy motocykl ducati (no może poza MTS) jest motocyklem sportowym. Czy to monster SS czy SBK. Tak więc pytanie lekko nieprecyzyjne.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theodor: ŚlicznoTka jest motocyklem TURYSTYCZNYM. I tego się będę trzymać. I nie pisz takich rzeczy więcej, bo znów będę od ścigawek słuchać!

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theodor: ŚlicznoTka jest motocyklem TURYSTYCZNYM. I tego się będę trzymać. I nie pisz takich rzeczy więcej, bo znów będę od ścigawek słuchać!

 

Ha, czyli jednak ścigawka. Jak ja mówiłem to mi nie wierzono :biggrin:

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SS400 ale taka wersja silnikowa była dystrybuowana wyłacznie na rynek japoński.

Był nawet SS350 nazywany bodajże Junior.

 

O proszę:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/duc..._350ss%2092.htm

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednocylindrowe 250-tki, to co?? :bigrazz:

Theodor poza sportowy nawias wyrzuć też jeszcze mniej sportowe Ducati Indiana - soft chopperową plamę na historii firmy, no i oczywiście Cucciolo i Cruisera.

Edytowane przez Geni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...