Vector Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Janek, czyli lepiej jednak brać od 2005? Takie złe te pierwsze roczniki? Mimo wszystko skoczę obejrzeć sztukę, mam rzut beretem. Przymierzę się :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 999 przed 05 nie sa gorsze, są nieco inne, ale nie gorsze. Pomijamy stylistyczne różnice w owiewkach. Poza wahaczem i głęboką miską olejową przede wszystkim są 20 KM słabsze (nie mówię o S-ce) i mają niezbyt fortunnie rozwiązaną lokalizację "elektryki". Cały zespół przekaźników jest bezpośrednio narażony na wodę z przedniego koła. Jeśli komuś nie zależy na "poliftowym" wahaczu to zadbana 999 pierwszej serii jest bardzo fajnym motocyklem. I fotka potwierdzająca że 999 sprzed 05 nie lubi przechyłów na zakrętach. :) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Potwierdzam, wersja przed liftem to naprawdę dobry motocykl poza kilkoma wadami które można odnaleźć w każdym motocyklu a o których wspomniał wyżej Theo. Jednak szukając sztuki z rocznika 03,04 skupiłbym się na poszukiwaniu S-ki. Na zdjęciu 999S rocznik 04' ta także nie lubi przechyłów na zakrętach dlatego staram się do zakrętu dojeżdżać szybko być w nim jak najkrócej i jak najszybciej go opuścić :wink: [/img]Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Są po lifcie czyli lepsze, nie oznacza, że taki a taki egzemplarz 2005 w górę będzie na 100 % lepszy od 2003 roku, wszystko zależy kto jeździł...i w jakich warunkach ( pomijając jazdę torową weźmy np. klimat angolński, mamy akurat 2 sztuki Gran Canyonów identyczne roczniki, pomijając fakt, że pochodzący z Angoli był serwisowany, a z Włoch klepany młotkiem angolański miał cięższe życie, pordzewiałe i nie do odkręcenia śruby...) Wsio trza brać pod uwagę...dlatego zwróciłem uwagę na tego 999 S... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Oglądałem on-boardy z poznania kolegi jeżdżącego przedliftową S-ką. Lata w podobnym tempie i na takim samym przełożeniu, więc w miarę to jest odniesieniem. Na prostych wyraźnie widać te kilkanaście KM więcej od mojej zwykłej wersji. Po prostu znacząco szybszy motocykl. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 No to koniec spekulacji - 899 Panigale już jest. Troszkę szkoda że nie będzie w supersportach Ducati, ale i tak jest piękne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Bardzo ciekawy motocykl pod wieloma względami, mnie osobiście zaskoczyło Ducati tym, że w przypadku małego Panigale dokonano tak wielu zmian. Teraz należy czekać na cenę ustalona przez naszego importera jeżeli będzie ona w pobliżu ceny 848 motocykl w mojej opinii ma szansę na sukces - w naszym pięknym kraju ludzie lubują się w litrach a to jak by nie patrzyć prawie litr. 150 koni i blisko 100Nm w motocyklu ważącym 169 kg to gwarancja dobrej zabawy. We Włoszech cena jest już znana prawie 16.000eur to sporo - Ducati jak na markę Premium przystało nigdy nie należało do tanich jednak cena jest wysoka jak na motocykl, który mimo pojemności jest sytuowany w klasie SSP.Fakt, że aktualnie żaden produkowany SuperSport nie posiada na pokładzie takiego wyposażenia jak małe Panigale. Tak czy sieak fajny sprzęt szczególnie na tor - po zdjęciu lamp, seryjnych owiewek, Lusterek, oryginalnego układu wydechowego będzie wyjątkowo lekki nie wymagający dalszych modyfikacji sprzęt na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 https://plus.google.com/photos/102635293697224028522/albums/5917197743451678465?banner=pwa Moze ktos zainteresowany ?? :) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 (edytowane) Cześć,ja tak skromnie z pytaniem..: jak poradzić sobie z brakiem ciśnienia oleju w Ducati? - Model ST2 na wtrysku, bez chłodnicy oleju.Silnik stał co najmniej rok suchy. Aktualnie jest u mnie w ramie, zalany został Castrolem 10W50 fullsynt. Przed odpaleniem chciałem go przesmarować kręcąc na sucho z odłączonym wtryskiem itd. - robiłem tak w poprzednim silniku podczas odpalania po zimie, czyli 750SS. Po około 15 sekundowym kręceniu lampka oleju gasła. W wypadku ST2 już nie wiem sam ile go kręciłem, a olej ani nie myśli zgasnąć.Podałem olej przez czujnik ciśnienia, odkręcałem filtr oleju, położyłem moto na prawy bok - nic się nie zmieniło.Zastanawia mnie jeszcze kwestia czujnika. Sprawdzałem go kompresorem i multimetrem - ogółem działa, ale nie wiem od jakiego ciśnienia.Podczas kręcenia rozrusznikiem w okienku kontrolnym obniża się poziom oleju.. :rolleyes: Jeszcze dodatkowo - wiem, że to nie dział handlowy, ale najlepiej myślę pytać o to tutaj - ma ktoś z was tutaj obecnych "brązowy" wtryskiwacz IWP 043 do sprzedania? :) Edytowane 9 Grudnia 2013 przez nicek27 Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Nicek, a może masz zepsuty czujnik ciśnienia oleju( to nie jest część 'wieczna") ??? Przełóż z innego i wtedy sprawdź...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Dzisiaj się udało. Zalałem filtr olejem, bo był pusty. Potem odkręciłem czujnik ciśnienia i dmuchałem powietrze w rurkę odmy do momentu, aż zaczęło pluskać. Zakręciłem czujnik, parę obrotów wału i lampka zgasła. :cool: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekOgonek Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Niektórym to dobrze.. Jadą sobie na testy nowego Monstera 1200 ;p http://www.motogen.pl/Lecimy-na-prezentacje-Ducati-Monster-1200,19939.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Spróbuję, ale z góry wiem, że mnie szlag trafi, no bo jak piszący jedzie suchosprzęgłowym Ducati przez miasto na półsprzęgle, to co o nim świadczy????Że jest motocyklowym tępakiem, czy tylko takiego udaje podczas testowania Ducatów???? P.S. Aha, żeby nie było, że nie chciałem coś z tym zrobić, kiedyś nie pamiętam czy to nie w zeszłym roku, pokusiłem się o wysłanie małych sprostowań do redakcji Motocykla.... jak myślicie, no cóż do dnia dzisiejszego nikt się nie pokwapił o nawet słówko,: dziękuję, spier...aj, na ch...j mi pana texty ect.....Chyba nikt nie lubi być ignorowany...Nawet kiedyś wysłałem do Muzeum Ducati w Bolonii, to dostałem odpowiedź o P. Lodi co prawda pisany pewnie ze sztampy, ale miły gest w postaci jakiegoś znaczka czy naklejki też był i podziękowania.... Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Sprzęt dla pasjonatów i dobrze. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Trzeba to powiedzieć mym kolegom( jeden Polak a drugi Fin Yukki"s ), pewnie ich motocykle ( 1 ma ok.60 tys km, a drugi 150 tys km), że ich motocykli praktycznie nie ma :icon_mrgreen: :icon_razz:, już nie istnieją... Przeczytajcie co napisałem wyżej i na tym możecie sobie opierać opinię... Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.