Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

pytanie: czy ktoś miał do czynienia w dukatach z takim wynalazkiem (programowalne czeskie ustrojstwo, które ma zastąpić moduły zapłonowe)? informację o zakupie tegoż znalazłem na jednym z forów ducatisti, w okolicy komentarza do ceny modułu ("200e? is it made of gold?"); ponoć ma zastępować oba moduły - fotografia z kabelkami (4 wtyczki) potwierdza tę wersję, a faktycznie cena jest w kontekście oryginału mocno kusząca

gdyby ktoś był uprzejmy podzielić się wiedzą, byłbym wdzięczny

jsz

 

ps. chyba, że ktoś ma na zbyciu moduł... byłoby prościej :icon_mrgreen:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Stałem się posiadaczem tego Dukata. Serwis u Kędziora to cieknące uszczelki po cylindrem i głowicą.Gdyby nie to 100% szczęścia.Pozdrawiam.

Ale czy wiedziałeś o tych wadach kupując go czy zauważyłeś to dopiero po kupnie???

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ! Dzisiaj oglądałem monsterka s2r z Allergo : http://moto.allegro.pl/item645850631_ducat...est_miasto.html to jest nówka sztuka z przebiegiem symbolicznym. Jakby ktoś szukał czegoś takiego, to daję kontakt , bo na allegro nie ma: 516401370. Monsterek stoi sobie w podziemnym garażu cały zakurzony, aku w stanie martwym, ale ma być kupiony nowy. Ważne jest to, że można negocjować. W każdym razie mogę powiedzieć że ludzie uczciwi. Mówię to dlatego, ponieważ właśnie nabyłem (od tego samego właściciela) monterka S4R z przebiegiem (UWAGAAAAA) 3400 km. LUUDZIE jak to jeździ !!! Dzisiaj wprawdzie nie było karmy na jazdę, ale i tak trochę sobie pojeździłem i mam banana od ucha do ucha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik było czuć :) Jak się kupuje o 3 w nocy czasem nie wnika się w szczegóły :) czyt. nie widać. Po prostu uszczelki były posmarowane jakimś badziewiem i stąd zonk. Wojtek ponoć dzwonił do serwisu i wszystko ok.:) Widocznie w czsie transportu Dukat się spocił hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptasiek szukaj Workshop Manual Ducati 748 /916/ 996, silnikowo tożsame są...różnica w kompach i tego typu duperelach...ale wszelkie momenty dokręcania, luzy zaworowe paski śmaski wsio dla Cię się znajdzie...

ja znalazłem, www.carlshalter.com czy coś takiego znajdziesz w szukajce, dalej ściągnij sobie ze strony www.ducati.com parts manual katalog cześci i ewentualnie owners manual..., katalog częsci przyda się przy porównaniu cen, na przykład na www.ducatiomaha.com u gory z prawej strony będzie Oemparts i potem kliknac here i w pasek wbić nr katalogowy i juz mamy cenę w Stanach( dla porównania), można też spróbować w Polsce na www.ducatiwarszawa, lub w Caferacer Łomianki...

Dodam od siebie że uszczelkę podcylindrową można sobie samemu lepszą wyskrobać niż oryginal, ale pod głowicę musi być oryginal i na dodatek sprawdzena głowica i ewentualnie splanowania jeśli odchyłek od normy przekracza podane w workshopie...co do zbiornika- gdzie przecieka? Otóż najlepiej zbiornik zdjąc wypuścić paliwo, wypłukać wysezonować 1-3 miesiące i teraz można zabierać się do spawania, ja zrobiłem z Rychem tak że wrzuciłem swój zbiornik do głębokiej wanny tak że wystawał interesujaca nas cześć- mocowanie zbiornika i grzalim tlenówką i spawalim na mosiądz...trzyma do dzisiaj...bez malowania całości...

Jeszua, a czy można takie ustrojstwo bez problema se kupić- bo z tego co wyczytał ja są też zestawy do wtrysków z sondami lambda itp...to by była rewelka dla ludzi z uszkodzomymi komputerami P8 , 1,6 M i może 5,9 M ciekawe, bardzo ciekawe...komputerowcy proszę o odpowiedź...Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx ! Ja jestem z Białegostoku , myślę że wybiorę się na konsultacje do "Motostodoły",jutro albo w sobotę.Co do klejenia zbiornika, szuwaks ze sklepu zdaje egzamin, przerabiałem to w CBR :) Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszua, a czy można takie ustrojstwo bez problema se kupić- bo z tego co wyczytał ja są też zestawy do wtrysków z sondami lambda itp...to by była rewelka dla ludzi z uszkodzomymi komputerami P8 , 1,6 M i może 5,9 M ciekawe, bardzo ciekawe...komputerowcy proszę o odpowiedź...

 

no właśnie cennik pepika mówi, że sprzedaje po sztuce w detalu. inne znalezione wieści np. takie, mówią że łatwe i skuteczne, a przede wszystkim tańsze niż nowy moduł (zwłaszcza oryginalny)

 

tylko, kurde, żeby jeszcze w kraku ktoś się podjął zamontowania ustrojstwa...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu uszczelki były posmarowane jakimś badziewiem i stąd zonk. Wojtek ponoć dzwonił do serwisu i wszystko ok.

 

Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil:

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu.

Myślę, że jeśli Maciek otwarł by coś swojego, to nie nadążał by z terminami :bigrazz:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Stałem się posiadaczem tego Dukata. Serwis u Kędziora to cieknące uszczelki po cylindrem i głowicą.Gdyby nie to 100% szczęścia.Pozdrawiam.

 

 

gratuluje sprzeta , szkoda ze nie zdazylem go nawet obejrzec... :)

 

wlasciciel wspominal mi o cieknacym zbiorniku, mowil ze reszta jest igla. teraz mam noweg monsterka na oku i chyba musze sie pospieszyc bo zaczal sie sezon i wszyscy szukaja.

 

no nic monster na 2 sezony , potem odkladam na streetfightera :icon_mrgreen:

Edytowane przez Daniel_ITR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil:

 

 

 

Przewaznie zgadzam sie z Toba. Jest i tak tym razem. Importer zachowuje sie skandalicznie. Ich warunki, marze a przede wszystkim niejasne zasady powoduja, ze kolejne miejsca i ludzie znikaja z mapy Polski. Slyszalem o propozycjach zamowienia nowych modeli po uprzednim ich sfinansowaniu w calosci... Nie wiem czy jedna z zasad dzialalnosci przedstawicielstw w danych krajach nie jest stymulowanie/wspieranie ruchow Ducati- u nas nic- a moze duzymi N I C sie nie dzieje! Mam zle wspomnienia ze wspolpracy z Panem AD i nie chce kolejnych. Zauwazylem, ze klubowy ruch Ducati mial sluzyc jedynie wypromowaniu importera, niczemu wiecej. Zapalmy znicze i liczmy,ze sie cos zmieni :(

 

Marcin- nie ma juz Ducati Store w stolicy, nie ma Ducati jest jedynie Bimota i Aprilia :lapad: . Kto by wytrzymal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno Ducati Store Warszawa serwisuje Duki u Kedziora. Myślałem,że gośc jest solidny :banghead: Ja się wku...em na sytuację w PL i po odejściu Macieja z MotoRexu nie mam zaufania do żadnego mechanika z autoryzowanego serwisu. Jade do Pepików, tylko jeszcze nie wiem czy Brno czy Praga. Pawia mi się chce puścić na importera i całą sięć jaka miał stworzyć. Dramat...!!! A mówiłem Włochom 3 lata temu,ze nic nie wiem o Probike`u ale jak ktos nie umie Kawasaki sprzedawać to jak może Dukatami skutecznie handlować. Wyć mi się chce... :icon_evil:

Pierwsze Primo dawne DSW, a obecne CorseItalia nie serwisuje motocykli u Kędziora bo ma od tego roku swój serwis.

Drugie Primo mają świetnego serwisanta wyszkolonego w fabryce.

 

Przewaznie zgadzam sie z Toba. Jest i tak tym razem. Importer zachowuje sie skandalicznie. Ich warunki, marze a przede wszystkim niejasne zasady powoduja, ze kolejne miejsca i ludzie znikaja z mapy Polski. Slyszalem o propozycjach zamowienia nowych modeli po uprzednim ich sfinansowaniu w calosci... Nie wiem czy jedna z zasad dzialalnosci przedstawicielstw w danych krajach nie jest stymulowanie/wspieranie ruchow Ducati- u nas nic- a moze duzymi N I C sie nie dzieje! Mam zle wspomnienia ze wspolpracy z Panem AD i nie chce kolejnych. Zauwazylem, ze klubowy ruch Ducati mial sluzyc jedynie wypromowaniu importera, niczemu wiecej. Zapalmy znicze i liczmy,ze sie cos zmieni :(

 

Marcin- nie ma juz Ducati Store w stolicy, nie ma Ducati jest jedynie Bimota i Aprilia :lapad: . Kto by wytrzymal?

Trzecie Primo o naszym "kochanym" importerze dość dużo zostało już powiedziane i napisane i absolutnie nic to nie zmieniło.

Czwarte Primo Ducaty i graty do nich można zamówić w CorseItalia i będa znacznie szybciej i chyba taniej niż zamówione w Probike S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Co do serwisu to ostatnie dwa przeglady (748S 20000km, oraz 999S 10000km) zrobilem w Motofunie - i jestem bardzo zadowolony. Moto chodza jak nowe, jak trzeba bylo cos dolozyc do zlecenia - najpierw telefon do mnie. Moto dokladnie obejrzalem po serwisie (wyciagalem Termignoni i wkladalem oryginal - wiec musialem mocno rozebrac 999S, i nic niepokojacego).

Co do czesci - ja sie posilkuje Tornem - co prawda Lucowi przyslali inna lampe do Monstera, ale inne graty, w moje zamowienie (drobne detale jak np guma zadupka do wersji mono) mialy dobra cene i przyszly pod wskazany adres w 2 tygodnie. Teraz czekam na listki do setow - zobaczymy jaki bedzie termin realizacji.

Aha - wrzucilem ogloszenia przystosowane do polskich realiow- oto linki :-)

 

http://www.allegro.pl/item650294170_ducati..._do_sezonu.html

 

http://www.allegro.pl/item650324689_ducati...model_2006.html

 

Dobra - ide popatrzec na SBK i MotoGP. A wlasnie - Janek, jak uzasadnisz, ze Melandri w 2008 roku przyjezdzal fabrycznym Ducatem w drugiej dziesiatce, a w 2007 i 2009, na niefabrycznych sprzetach dojezdza w czolowce :clap: . Zwlaszcza na Kawasaki, na ktore nie miali nawet kasy zeby pomalowac carbonow :biggrin:

Wiem, ze temat drazliwy, ale jakos nie uwierze ze byl za cienki na Ducati :bigrazz: Hayden tez sie meczy... Moja teoria spiskowa jest taka ze wlosi zajmuja sie tylko rozwojem jednego motocykla (pod Stonera) a team partner nie ma wiele do powiedzenia...

 

Pozdro!

 

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...