Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Mowilem ze w necie nic nie znajdziesz...

Kurde wkurza mnie ze zawsze to musze ja udowadniec ze mam racje, a i tak to nikogo nie obchodzi...swoje widza...

Przy tej samej jednostce czasu (pojemnosci mozna pominac) silnik 4 cylindrowy ma 2 razy wiecej suwu pracy ot i cala filozofia...dlatego nawet Ducati w Motogp ma 4 cylindry a nie 2- inna sprawa ze materialy- ciezar itp odgrywaja b. wielka role...

Kurde oswiadczm oficjalnie ze juz przestaje odpowiadac na zaczepki- jak sie komu Ducat nie podoba sprzedaje i przesiada sie na Cebeerke- nie wszyscy czuja zadowolenie z lamania przepisow i lojenia po polskich "autostradach" po zakretach z naniesionym gownem w szczycie zakretu, zeby poczuc dzialanie adrenaliny- innym wystarcza same ujezdzanie 2 cylindrowego L-twina- przy kazdej szybkosci...niektorzy moze nazywaja to lansem- g... mnie to obchodzi- ja jezdze i tyle...

Pozdr. Janek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/b]szyja ubiegłeś mnie :bigrazz: Sam miałem ochotę na tę konkretną sztuke, bo to chyba ta z Allegro w okazyjnej cenie z Torunia tak?

 

Tak czy owak, gratuluje sprzęta :icon_mrgreen:

 

 

Tak naprawdę to nie miałem zamiaru kupować w tym roku ale tak wyszło, wiesz kolega kolegi nim jeżdził zgadaliśmy się no i musiałem pożyczyć kasę bo mi się spodobał. Kolega który jeździł tylko japonią jak z niego zlazł to jeszcze przez kilka minut się podniecał hamulcami.

cyt. "hebel to jest przeokropny"

 

Pozdrowienia dla Edzia od kumpla z Bydgoszczy - ZX6 ,zaczął wreszcie " ładnie gadać "

Edytowane przez szyja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla Edzia od kumpla z Bydgoszczy - ZX6 ,zaczął wreszcie " ładnie gadać "

Tak Edzio doszedł już do takiej wprawy, że nawet Kawa gada jak Ducat :notworthy:

Kiedyś Jaro mówił, że jacyś kolesie go pytali co muszą zrobić w swojej chińszczyźnie żeby mieć taki dźwięk.

Wtedy jeszcze nie wiedział teraz wyśle takich do Modlina. :clap:

 

"Szyja" teraz czekają Cię obligatoryjne wypady na Desmomeetingi gdzie spotkasz jeszcze więcej takich nieuleczalnych ;)

Forza Ducatisti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Udało mi się wreszci to wszystko przeczytać co tu piszecie i muszę powiedzieć że sporo się dowiedziałem, a zajęło mi to miesiąc. Od miesiąca jestem posiadaczem M900 z dwoma ślipiami (pewnie większości się to nie spodoba) i sam nie wiem czy lepiej wygląda z jednym czy z dwoma, zależy od dnia. Jeśli chodzi o jazdę jest super nawet się nie spodziewałęm że 78KM może tak miło zaskakiwać.

Teraz jeszcze wycieczka do Edzia do modlina na mały "tuning" wydechów po czym można straszyć dzieci i staruszki na ulicach, zostaje jeszcze parę rzeczy do zrobienia w zimę (motorek z angli i to widać ) i na wiosnę mam nadzieję że będzie dużo lepiej.

 

Pozdrawiam wszystkich a tu strona ze zdjęciami niestety jakość słaba bo miałem tylko przy sobie tel.

http://bikepics.com/members/extremeszyja/

 

Miło Cię powitać w naszym gronie!!!Ja tego monsterka chyba kilkakrotnie widziałam jak ryczał w okolicach Lubickiej, ciekawe czy to byłeś już ty czy poprzedni właściciel :buttrock: W każdym razie bedzie mi bardzo miło spotakć Cię na toruńskich drogach!! i przede wszystkim meetingach Ducatowych!!! (nie byłam na wielu, ale jest co wspominać oj jest) Dzisiaj mialam zamiar wyciągnąć Duke na spacerek, ale niestety pogoda fatalna :wink:

pozdr. Kinia

 

Kurde oswiadczm oficjalnie ze juz przestaje odpowiadac na zaczepki- jak sie komu Ducat nie podoba sprzedaje i przesiada sie na Cebeerke- nie wszyscy czuja zadowolenie z lamania przepisow i lojenia po polskich "autostradach" po zakretach z naniesionym gownem w szczycie zakretu, zeby poczuc dzialanie adrenaliny- innym wystarcza same ujezdzanie 2 cylindrowego L-twina- przy kazdej szybkosci...niektorzy moze nazywaja to lansem- g... mnie to obchodzi- ja jezdze i tyle...

Pozdr. Janek 748 S.

 

Janek dokładnie tak jak mówisz!! a co do fana Repsola-Świerzaka,wypowiedziałeś się w kwestii Ducati i każdy przyjął twoją opinie...nie podoba się Duca z pewnych powodów-sprzedaj , kup japonie i zapier...obliczając jednostki czasu, a nie czepiaj się kazdego napisanego postu w tym temacie, bo zaczynasz być natarczywy i monotematyczny!! Tak jak niedawno ktoś powiedział :wink: odnośnie japońskich motocykli, że nie jezdzi sie na nich, a tylko one Cie woza...zatem problem kolegi być może tkwi w złym wykorzystywaniu umiejętności podczas testowania swojej Duki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło Cię powitać w naszym gronie!!!Ja tego monsterka chyba kilkakrotnie widziałam jak ryczał w okolicach Lubickiej, ciekawe czy to byłeś już ty czy poprzedni właściciel :biggrin: W każdym razie bedzie mi bardzo miło spotakć Cię na toruńskich drogach!! i przede wszystkim meetingach Ducatowych!!! (nie byłam na wielu, ale jest co wspominać oj jest) Dzisiaj mialam zamiar wyciągnąć Duke na spacerek, ale niestety pogoda fatalna :icon_mrgreen:

pozdr. Kinia

 

 

Mam nadzieję że gdzieś na ulicach Torunia się spotkamy jak będzie dobra pogoda bo dziś to niestety porażka ale wczoraj to było miło, akurat jechałem do Osieka równy asfalt, super zakręty i można się było poskładać, sama przyjemność.

pozdr. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :biggrin:

Znowu miałem problem i ponownie poszukuje Prawego Kierunku do Ducati 600 SS.

Wiem że to ciężki temat :icon_mrgreen:

Jak ktoś ma to czekam na kontakt :rolleyes: :icon_mrgreen:

 

 

 

Czy na Allegro nie ma czasem jakichs SS'ow na czesci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo- wlasnie kiepskie doswiadczenia mamy z motocyklami ze szwajcarii, a Ducati w szczegolnosci- znajomek nie opanowal problemu ze swoim 748 do dzisiaj- co prawda jest na dobrej drodze do konca klopotow, ale koszty i max wkurw...

Co z nim jest jeśli można wiedzieć? I jaki jest koniec kłopotów? Na czym polega? Znajomy ducatista rodem ze Szwajcarii powiedział mi żeby trzymać się jak najdalej od Ducati ze Szwajcarii z rocznikami poniżej 2007.

 

pozdr

Edytowane przez jurjuszi

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowilem ze w necie nic nie znajdziesz...

Kurde wkurza mnie ze zawsze to musze ja udowadniec ze mam racje, a i tak to nikogo nie obchodzi...swoje widza...

Pozdr. Janek 748 S.

 

Kurde, Janek, po co te nerwy... Ja naprawde postanowilem podejsc do tematu i rozgrysc problem pojemnosci a ilosci cylindrow. Nagrzebalem sie w necie, naczytalem, ale nigdzie nie bylo wyjasnione skad potrzeba wiekszej pojemnosci. Temat ilosci suwow jest logiczny, jak rowniez V4 w wyscigach. Ale we wczesniejszym poscie napisales, ze zeby V2 miala taka sama moc jak R4 to musi miec dwa razy wieksza pojemnosc. A tymczasem np 1098 / 1198 przy swojej pojemnosci ma moc niemal porownywalna do japonskich tysiacow. Stad tez moje zaintersowanie konsrukcjami V2 i R4. Pewnie jest tyle samo samo korzysci co i wad w obu konstrukcjach, a tak naprawde wszystko rozbija sie o koszty produkcji.

Przykro mi ze poczules ze sie czepiam. Nie to bylo moim zamiarem, raczej myslalem ze mi odpowiesz wlasnie o tych suwach czy czyms innym. Jeszcze mnie KingRider schepal, choc nawet mnie nie zna i nie wie kiedy zartuje... No coz, przepraszam za podniesienie cisnienia tematem Repsola - chlopaki z krakowa wiedza jakie jest moje podejscie (Twoja rade KingRider tez sobie wzialem do serca - Ducaty ida pod mlotek).

 

Pozdrawiam serdecznie, jeszcze raz przepraszam jesli odebrales moja chec zrozumienie zawilosci konstrukcyjnych jako "czepianie sie".

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow i zycze samych udanych jazd.

 

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu miałem problem i ponownie poszukuje Prawego Kierunku do Ducati 600 SS.

 

:icon_mrgreen: jakiś niefart..

Poszukaj na ebay, mogę ci wylicytować, jak nie masz konta. Uważaj tylko na koszty przesyłki.

Opcja druciarska- kleisz tamten :icon_mrgreen:

 

 

Czy na Allegro nie ma czasem jakichs SS'ow na czesci?

 

Są części, Prezesie :biggrin:

Ino czasem taniej kupić na ebay. Nawet z kosztami przesyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze 2 cylindrowe Ducati osiaga moc niemal porownywalna- to CUD :icon_evil: :biggrin: ...

Tak naprawde 205 KM Ducata to juz prawie max moc konstrukcyjana, a w japoncach jest jeszcze mozliwosc wycisniecia z 60 dodatkowych KM...

Na reszte prawie odpowiedziales sobie sam- chodzi rzeczywiscie i o koszty, ale nie tylko: dochodzi do tego sam problem efektywnego(nie efektownego) przeniesienia mocy, ciezaru silnika, opanowania konstrukcji przez jezdzcow, trwalosc samo skomplikowanie itp...

np jest mozliwe zbudowanie 8-12 cylindrowego silnika o pojemnosci 1000 i obrotach 32000 obr / min/ mocy 400 KM pytanie tylko po co- zeby odpalic i zgasic po 65 sekundach...a jak to przeniesc na kolo napedowe, juz kiedys byly wyscigowi krecace 20-24 tys obrotow, problem byl w przekazywaniu na asfalt i opanowanie przez kierowcow...

Dalej Jurjuszi- jeszcze nie koniec problemow- obaczy sie jak zamowione czesci przyjda ze Stanow...

Z tego co pamietam to duza czesc szybkich motocykli ze Szwajcarii jest mocno zdlawiona(do 78 KM) , a powrot do oryginalnej mocy wymaga poniesienia ogromnych kosztow...W tym danym egzemplarzu to byl problem krzywego czopu walu, niestety polscy " picownicy" kupili sztrucla wiedzac o jego przypadlosci, dokupili tylko lwey dekiel i na sile zalozyli , i tak sprzedali( kto chce wiedziec co za firma- zapraszam na priv), co prawda atrakcyjnie cenowo-przynajmniej oficjalnie...teraz dylemat prosic o zwrot kasy- ale powiedzieli ze zwroca ile bylo na rachunku, lub odbudowac krzywulca, kupil wal zalozylim go , no ale sie okazalo ze jeszcze trza znow nowy dekiel z altkiem... i tak czekamy- koszty poniesione- a chcialem swego Klekota odsprzedac- wiecej juz kosztuje niz moj Klekotek, a dalej nie jezdzi- i dalej sa obawy ze moze nie jezdzic- no bo co bedzie jak dekiel bedzie ciulowy- bo kupiony na ebay- zreszta do samego walu tez mozna miec watpliwosc- mimo ze sprawdzalim 20 razy czujnikiem zegarowym...To wszystko- narazie-trzymajta sie Pozdr. Janek.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, Janek, po co te nerwy... Ja naprawde postanowilem podejsc do tematu i rozgrysc problem pojemnosci a ilosci cylindrow. Nagrzebalem sie w necie, naczytalem, ale nigdzie nie bylo wyjasnione skad potrzeba wiekszej pojemnosci. Temat ilosci suwow jest logiczny, jak rowniez V4 w wyscigach. Ale we wczesniejszym poscie napisales, ze zeby V2 miala taka sama moc jak R4 to musi miec dwa razy wieksza pojemnosc. A tymczasem np 1098 / 1198 przy swojej pojemnosci ma moc niemal porownywalna do japonskich tysiacow. Stad tez moje zaintersowanie konsrukcjami V2 i R4. Pewnie jest tyle samo samo korzysci co i wad w obu konstrukcjach, a tak naprawde wszystko rozbija sie o koszty produkcji.

Przykro mi ze poczules ze sie czepiam. Nie to bylo moim zamiarem, raczej myslalem ze mi odpowiesz wlasnie o tych suwach czy czyms innym. Jeszcze mnie KingRider schepal, choc nawet mnie nie zna i nie wie kiedy zartuje... No coz, przepraszam za podniesienie cisnienia tematem Repsola - chlopaki z krakowa wiedza jakie jest moje podejscie (Twoja rade KingRider tez sobie wzialem do serca - Ducaty ida pod mlotek).

 

Pozdrawiam serdecznie, jeszcze raz przepraszam jesli odebrales moja chec zrozumienie zawilosci konstrukcyjnych jako "czepianie sie".

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow i zycze samych udanych jazd.

 

Maciej

Aby Twój problem był jaśniejszy powinieneś brać pod uwagę rozrząd w tych silnikach.

Gdyby CBR1000RR miał desmo było by co najmniej 280 kucyków na wale w serii.

To rozwiązanie pozwala na bardzo długie otwarcia zaworów i bardzo gwałtowne zamknięcia a w związku z tym napełnianie cylindra jak również opróżnianie jest bardzo długie w porównaniu ze standardowymi rozwiązaniami.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby Twój problem był jaśniejszy powinieneś brać pod uwagę rozrząd w tych silnikach.

Gdyby CBR1000RR miał desmo było by co najmniej 280 kucyków na wale w serii.

To rozwiązanie pozwala na bardzo długie otwarcia zaworów i bardzo gwałtowne zamknięcia a w związku z tym napełnianie cylindra jak również opróżnianie jest bardzo długie w porównaniu ze standardowymi rozwiązaniami.

Bardzo interesujące jest to co Pan pisze, jednak zastanawia mnie dlaczego Japończycy nie stosują właśnie tego rozwiązania rozrządu typu Desmo, przecież gdyby 1000RR miała tyle koni to (z szacunkiem dla Ducati, bardzo mnie pasjonują te motocykle) żaden Ducat V2 nie miałby szans z R4.

O co to chodzi czy Desmo jest jakos zastrzeżone jakimś prawem patentowym, bo nie wierze że Japończycy by nie chcieli tego zastosować w Wielkiej Czwórce.

Właściwie mówiąc to Japończycy w technice to przodują w świecie, zaprojektować, wykonać i zastosować to w motocyklach drogowych czy też w sporcie nie stanowiłoby dla nich problemu.

Szczerze mówiąc nie doceniałem tego Desmo, ale koledzy od Ducatów nie jeźdzcie za to po mnie, nie byłem świadom że to rozwiązanie techniczne jest takie wydajne :icon_evil:

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden skośnooki księgowy nie zgodzi się na zastosowanie tak drogich rozwiązań bo oni to robią dla kasy a nie z zamiłowania do motocykli jak włosi.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...