tomala Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 witam forumowiczów mam taki problem posiadam motocykl cbr600f motocykl jest po regulacji zaworów czyszczeniu gazników i ustawieniu ma nowe swiece napewno dobre cewki i przewody zapłonowe i teraz problem wkładam nowe swiece odpalam i chodzi jak marzenie rozgrzewam gasze odpalam po chwili ponownie i jest super . Zamykam garaż ide do domku przychodze rano chce odpalić i tu zaczynają się schody motocykl zaczyna strzelać w wydech , wyjmuje swiece i co widze świece popalone mają przebicie wkładam drugi komplet i jest znowu super ale następnego dnia porażka kolejna powtórze czyność i jest znowu dobrze i tak wkółko bardzo prosze o pomoc forumowiczów dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Ja bym zaczekal az sie ociepli. I wtedy wyciagnac moto i nakrecic troche km. Przy takim odpalaniu w garazu silnik nie osiaga swojej optymalnej temp. pracy i swieca takze. Poszukaj troche na forum a napewno cos znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 rozgrzewam gasze odpalam po chwili ponownie i jest super następnego dnia porażka kolejna powtórze czyność i jest znowu dobrze i tak wkółko Chyba naprawdę nie lubisz swojej CBR-y :) Odpalasz żeby zgasić a gasisz zeby odpalać :P No i po co :?: :!: Masz ochote się przejchać nie ma problemu...odpalsz i heja. I na drugi dzien na 100% znowu odpali bez problemu, ale tak jak Ty robisz to nawet najlepsze świece Ci nie wytrzymają... Do takiego bezsesownego odpalania polecam motorynke ewentulanie kosiarke :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisert Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 WitamTeż jestem posiadaczem CBR-y i niestety mam ten sam problem. W serwisie powiedzieli mi ze przyczyną może być: - niewyregulowane lub zle wyregulowane gażniki- brudny lub zapchany filtr powietrza- za bogata mieszanka Z uwagi na to że świece nie sa tanie 36zł/szt - kazali mi czekać do wiosny i wtedy dać im moto i że będą z tym walczyć i szukac przyczyny !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Odpalenie i zgaszenie motocykla, odpalenie i zgaszenie i tak w kółko, nie rozgrzanie motocykla do temp. roboczej, czyli nie pozostawienie odpalonego silnika na minimum 10-15 minut w tych temperaturtach co teraz oznacza jedno - wykańczanie świec, a właściwie ich zabijanie.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 ale ludzie co wy mi piszecie przecież napisałem że rozgrzewam i gasze dziekuje osobom które poważnie podchodzą do tematu Chyba naprawdę nie lubisz swojej CBR-y Banghead Odpalasz żeby zgasić a gasisz zeby odpalać BangheadNo i po co Question Exclamation a co do tego nie robie tego z kaprysu tylko dlatego poniewaz mam z tym problem chyba nie myślisz żebym zawracał gitary mam problem i pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Odpalanie bez porządnego przedmuchania silnika podczas jazdy nigdy nie da Ci tego samego... Jestem prawie pewień, ze na wiosne wraz z pierwszą dłuzszą przejażdzką problem zniknie... Wiele osób juz wałkowało ten problem na forum i przyczyna była tylko jedna - bezsens odpalania moto w zimie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Problem poruszany 100 i jeden raz:1. Motorki są głównie przeznaczone do smigania na cieple i do takich warunków zostały dobrane tzw ciepłoty świec2. To, że na zegarze pojawi Ci się temp właściwa, nie oznacza, iż temp w komorach spalania ma odpowiednia wartość3. Na wolnych obrotach silniki muszą pracować na ciut wzbogaconej mieszance co oznacza zbieranie sie nagaru na izolatorze wew. świecy i stąd przebicia, ale świeca nadal jest zdatna do użytku4. Twój problem polega na tym, że pyrkasz sobie na wolnych obrotach, produkty spalania gromadzą się na świecy ona z kolei nie osiąga temp. samooczyszczenia i na drugi dzień masz kłopot5. Posłuchaj rad podanych wcześniej, jeżeli problem ponowi się na wiosnę jedż do mechaniora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 no dobra zgadzam sie z wami ale w takim razie odpowiedzcie mi na to bo u mnie w garażu stoii jeszcze motocykl dziewczyny i kumpla jest cbr900 i srad1000 i dlaczego tam nie ma problemu , przecież nie przepalam go tak sobie dla checy ide raz w miesiącu i przepalam PS.dziekuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Jeden motocykl znosi to lepiej drugi gorzej...Jedno jest pewne - przepalanie to naprawde nic dobrego dla silnika :!: :!: :!: Zaufaj opini naparwdę wyspecjalizowanych mechaników, którzy wiedzą co mówią.... Co Ci daje to przepalanie to ja naprawde nie wiem... :?: Nie możesz wytrzymać bez ryku silnika to nagraj sobie go do telefonu i ustaw jako dzwonek, może Ci pomoże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Moze masz po prostu pecha. Poczekaj az temperatura troche podskoczy, pojezdzisz i wtedy zobaczysz. Niektorzy cala zime motocykla nie odpalaja i tez zyja. A te stare swiece co mialy niby przebicia to sprobuj opalic nad gazem, wyczyscic i powinny chodzic dalej. I poczytaj sobie posty na temat odpalania motocykla w zimie, bo w tej chwili produkujemy, tak jak MaDaFaKa napisal, 102 post na ten sam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 ja na swiecy denso nie mam z tym problemu no ale to nie cebra :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 ja podobnie mam swiece denso w sumie nie odpalam moto zima i nigddy nie mialem klopotu z odpalaniem ,mam takie pytanko jakich swiec uzywasz? jezeli ngk to sa bardzo wrazliwe na takie odpalanie i za kazdym razem beda ci wysiadac w takich temp przy krotkiej pracy silnika ale wystarczy je wygrzac i oczyscic i beda dzialac dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 no właśnie używam ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Masz za bogato ustawioną mieszankę.A tak w ogóle to po co odpalasz silnik jak nie masz okazji wyjechać na trasę?Przy temperaturach poniżej 5 stopni producent zaleca stosowanie świec NGK o jeden stopień niżej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.