rambo54 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 witam, zużycie tak jak pisalem. potrafi przekroczyć 150ml/100km przy jeżdzie w upaly na poludniu europy, 3 kufry+ pasażerka. 120/130kmh.Po mieście schodzi 30% tego co wyżej. Przy jedzie spokojnej do 100kmh nie ubywa nic. jeżdziełem na motulu 5100 10w40 i 15w50. tego drugiego schodziło mniej. jak zalałem actevo to zaczęła sie pocić uszczelka od dekla zaworowego tylniego cylindra. mysle o jakimś minerale najtanszym 20w50.. przebieg motocykla pomiedzy 100 000 a 200 000km. moze i wiecej co radzimy,...? :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Spróbuj Motula mineralnego 20W50. Olej jest sprawdzony na kilku maszynach. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 ...motul 3000..?ja mysle o takim syfie co larsson sprzedaje w swoich sklepach. minerał 20w50 cos kole 60zł chyba. ale co raczej już tylko minerał mu zostaje... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Gdzieś był temat że to z Larssona JMC to są Castrole z mniejszą liczba dodatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Tak jak napisał Paweł. Zalej Motula 20 W 50. Olej jest naprawdę dobry i myślę, że powinien zmniejszyć zużycie w Twoim przypadku z racji sporej gęstości. 4 litry kosztują 75 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 myślę, że powinien zmniejszyć zużycie w Twoim przypadku z racji sporej gęstości. A co ma gęstość do uszczelniania??Woda jest gęstsza od oleju a wątpie żeby coś uszczelniła!!To o czym ty piszesz to jest kwestia lepkości a nie gęstości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 miedzy 15w50 a 10w40 byla mniejwiecej polowa róznicy w ilości zużycia. nie musze chyba pisać na korzyść którego. :lol: klasa lepkośći SG. motul półstynt 5100. :lol: :roll: dobry jest jeszcze shell advamce vsx 15w50, jest to chyba najgęsciejszy s półsyntetyków w temp 90stopni. ale mi to juz nic taki vsx nie pomorze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 >zużycie tak jak pisalem. potrafi przekroczyć 150ml/100km przy jeżdzie w >upaly na poludniu europy, 3 kufry+ pasażerka. 120/130kmh a ja IMHO ci radze wymienic uszczelniacze zaworowe! Wtedy zuzycie oleju w trampku spokojnie spadnie do wartosci 0,1-0,3l/1000km.(przy twoim zuzyciu oleju i jego cenach wymiana uszczelnien szybko sie zwroci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 jeszcze ten sezon(ok.15 000km) ta tym przelatam na jakims minerale. ale w nasteopna zime pewnie pójda nowe uszczelki, nie tylko zaworowe, i pierscionki od razu. nawet już kupilem caly zestaw wszytskich uszczelek na caly silnik :) ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Woda jest gęstsza od oleju a wątpie żeby coś uszczelniła!! :?: :?: :?: poważnie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Woda jest gęstsza od oleju a wątpie żeby coś uszczelniła!! :?: :?: :?: poważnie :?:Woda ma gęstość ok 1000kg/m3 a oleje przeciętnie mają 850-880kg/m3 . Popularnie mówi się o gęstości a w rzeczywistosci w oleju to że jest "gęsty" to jest kwestia lepkości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Popularnie mówi się o gęstości a w rzeczywistosci w oleju to że jest "gęsty" to jest kwestia lepkości kurde dobrze wedzieć!! Tak to jest jak się studiuje Historie i z matmą ma się stycznośc tylko na statystyce :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 >jeszcze ten sezon(ok.15 000km) ta tym przelatam na jakims minerale. ale >w nasteopna zime pewnie pójda nowe uszczelki, nie tylko zaworowe, i >pierscionki od razu. nawet już kupilem caly zestaw wszytskich uszczelek na >caly silnik Razz Razz Razz hmm..to nei wiem na co jeszcze czekasz..zima jeszcze sroga a wymiana uszczlenien w trampku to max 4 popoludnia takiej pracy przy piffku...tym bardziej ze piszesz ze uszczelnienia juz masz to wogole sie dziwie :)PS.w tym silniku najczestsza przyczyna brania oleju sa wlasnei same uszczelnienia zaworow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 no mam mam, ale jakieś "schuh" a nie oryginaly :-x ja chce zrobić razem z pierscieniami, choc kompresja maja oba cylindry po 12atm :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 No to po co wymieniac pierscienie ???Jezeli sa dobre to zdejmowanie cylindrow to czysta strata czasu i pieniedzy. Wymien uszczelniacze i smigaj. Adam M. [ Dopisane: Sobota 28 Styczeń, 2006 ]I zrob to teraz zamiast zastanawiac sie nad najlepiej "uszczelniajacym" olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.