Skocz do zawartości

motocykl na kształt etz


Gość intr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Obecnie jeżdżę na ETZ 150 z 91 i ten motocykl jest dla mnie wzorem jeśli chodzi o linie (tak samo 251 z tego roku) żadnych zbędnych owiewek, reflektor jak i zegary na widelcu, wygodna pozycja za kierownicą, kulturalny silnik który nie wymaga kręcenia na wysokie obroty i mielenia biegami aby chciał się odpychać... Chciałbym kupić większy motocykl który parametrami i wyglądem był chociaż zbliżony do etz, pozwalał na spokojne podróżowanie przy 130 km/h i żebym nie siedział na nim jak pokraka (jak na gs500). W swoim życiu niewiele motocykli widziałem, wiec prosiłbym o pomoc i podanie modeli, które spełniają powyższe kryteria...

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie nakedy większe niż 500. CB 750, ZR7, Bandit, Hornet, Fazer.

 

Parametrami zbliżony to raczej będzie ciężko z dużych motocykli. Jeżeli dla Ciebie ETZ 150 nie trzeba kręcić i mielić biegami żeby chciał się odpychać to myślę, że co do silnika to będziesz zadowolony z czegokolwiek...bierz to co się podoba.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm mysle ze trzeba by zaczac od kasy jaka dysponujesz bo przecież nie kazdego stac na to aby przesiadł sie z ETZ 150 na pozadnego (czyt drogiego) sprzeta;) ja bym CI tam polecił JAWE TS 350, albo taka nowsza wersce JAWE 350 style, ostatnio taka poszła na allegro za 2000zł chyba (o ile poszła) ale naprawde wygladała swietnie, a zwykła TSka tez niczego sobie;) tylko nie wierz w te wszystkie bajki o niedoskonałosci tego motorka, jezeli ta JAwa to nie bedzie totalny złom to wierz mi ze bedziesz zadowolony;) wieksza moc, predkosc, elastyczny silnik i dosłowinie zero mielenia w biegach;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wyjaśniam wszelkie wątpliwości :notworthy: Motocykl nie może być większy od 600 gdyż masa jest również kluczowa a cena tak 6, 7 tysięcy. Na stronie świata motocykli jest porównanie kawasaki er5 i suzuki gs500 i na załączonych zdjęciach widać o co mi chodzi gdy mówię o pokracznej pozycji. Nogi są za bardzo zgięte w tył, ręce nienaturalnie trzymają kierownice a cały kierowca wydaje się sztywny jak nic. Bardziej mi ta pozycja pasuje do ściganata niż do naked-bike. Z kolei na er5 jak widzę siedzi się bardziej naturalnie. A czy te motocykle są wyposażone w jakieś mocowanie do stelaży? Motocykl wykorzystuje również turystycznie więc możliwość zapakowania bagaży jest również istotna. Jeśli chodzi o silnik. Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wyjaśniam wszelkie wątpliwości :notworthy: Motocykl nie może być większy od 600 gdyż masa jest również kluczowa a cena tak 6, 7 tysięcy. Na stronie świata motocykli jest porównanie kawasaki er5 i suzuki gs500 i na załączonych zdjęciach widać o co mi chodzi gdy mówię o pokracznej pozycji. Nogi są za bardzo zgięte w tył, ręce nienaturalnie trzymają kierownice a cały kierowca wydaje się sztywny jak nic. Bardziej mi ta pozycja pasuje do ściganata niż do naked-bike. Z kolei na er5 jak widzę siedzi się bardziej naturalnie. A czy te motocykle są wyposażone w jakieś mocowanie do stelaży? Motocykl wykorzystuje również turystycznie więc możliwość zapakowania bagaży jest również istotna.  Jeśli chodzi o silnik. Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu  jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy:

 

mnie tam sie wygodnie buja na gsie- w ogóle nie czuję się napięty- wręcz przeciwnie- napięty jestem na czoperkach(a potem wszystko mnie boli). pewnie to zalezy od osoby:)...

 

gs ma gdzie przymocować stelaże...er pewnie też...

 

jak chcesz jezdzic od 3k obrotów to mhmm- raczej powyzej 600pojemności... tj pojadą- gs ciągnie od 3k ale to chyba nie to... jak chcesz tak jezdzic- polecam b12- przy 4500ma max moment, więc od 3k będzie ciągnął odpowiednio dostojnie :clap::P :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”.

moge polećić ci w takim razie ten motocykl.

http://hondacb450s.w.interia.pl/cb/Cb_450s.htm

 

poczytaj sobie te stronke, a od siebie powiem tyle że jechałem takim motocyklem i elastyczność tego silnika to jego największy +

6 bieg prędkość 40km/h dodaje gazu a moto bez niczego idzie do przodu!!

pozycja za kierownicą bardzo wygodna a moto samo składa sie w zakręty. wszystkiego dowiesz sie z tej stronki .pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu  jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy:

Może B12, jeśli chcesz mieć taką elastyczność. Raczej żadna 600 nie będzie miała takiej elastyczności...

 

Dopisane: sorry dopiero teraz zobaczyłem ile możesz przeznaczyć...

 

Jeśli chdzi o sylwetkę to prawie każdy naked bike. Kurcze coś one w sobie mają, ja też najbardziej lubię klasyczną linię: okrągły reflektor, silnik na wierzchu i zegary w solniczkach.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może softchoppery?  

np. Suzuki GR 650 Tempter

 

650 ccm i 61 nm momentu obrotowego przy 3500 tyś/obr:) już mi się ten motocykl podoba :buttrock:

 

tylko szkoda że ostatnie modele są z 89 :notworthy: taki fany silnik :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :notworthy:

może Honda NTV650 lub Suzuki VX800, w obu silniki to V-ki

 

nie wiem jak NTV, ale VX-em można jeździć w takim zakresie obrotów o jakim piszesz bez najmniejszych problemów(sprawdziłem 8) ), tylko masa jest zdecydowanie wyższa(ok.240kg)

 

oba te motocykle to doskonałe turystyki, a za cene o której wspomniałeś coś powinieneś dostać

 

POZDR.

 

PS.w mojej galerji jest kilka fotek VX-a, więc możesz zobaczyć jak to wygląda :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...