Gość intr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Witajcie, Obecnie jeżdżę na ETZ 150 z 91 i ten motocykl jest dla mnie wzorem jeśli chodzi o linie (tak samo 251 z tego roku) żadnych zbędnych owiewek, reflektor jak i zegary na widelcu, wygodna pozycja za kierownicą, kulturalny silnik który nie wymaga kręcenia na wysokie obroty i mielenia biegami aby chciał się odpychać... Chciałbym kupić większy motocykl który parametrami i wyglądem był chociaż zbliżony do etz, pozwalał na spokojne podróżowanie przy 130 km/h i żebym nie siedział na nim jak pokraka (jak na gs500). W swoim życiu niewiele motocykli widziałem, wiec prosiłbym o pomoc i podanie modeli, które spełniają powyższe kryteria... Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 trumph'y, Kawa W650, BMW R80, R100 /rocznik >'92/, sportstery - to tyle .../ jak na GS'ie -typowym nakedzie źle ci się siedziało :roll: / Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 kawasaki er5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Africa twin ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wszystkie nakedy większe niż 500. CB 750, ZR7, Bandit, Hornet, Fazer. Parametrami zbliżony to raczej będzie ciężko z dużych motocykli. Jeżeli dla Ciebie ETZ 150 nie trzeba kręcić i mielić biegami żeby chciał się odpychać to myślę, że co do silnika to będziesz zadowolony z czegokolwiek...bierz to co się podoba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Może softchoppery?np. Suzuki GR 650 TempterMógłby tez byc Kawasaki Zephyr, Honda CB 750 NIghthawk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 hmm mysle ze trzeba by zaczac od kasy jaka dysponujesz bo przecież nie kazdego stac na to aby przesiadł sie z ETZ 150 na pozadnego (czyt drogiego) sprzeta;) ja bym CI tam polecił JAWE TS 350, albo taka nowsza wersce JAWE 350 style, ostatnio taka poszła na allegro za 2000zł chyba (o ile poszła) ale naprawde wygladała swietnie, a zwykła TSka tez niczego sobie;) tylko nie wierz w te wszystkie bajki o niedoskonałosci tego motorka, jezeli ta JAwa to nie bedzie totalny złom to wierz mi ze bedziesz zadowolony;) wieksza moc, predkosc, elastyczny silnik i dosłowinie zero mielenia w biegach;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Honda Seven-Fifty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość intr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Już wyjaśniam wszelkie wątpliwości :notworthy: Motocykl nie może być większy od 600 gdyż masa jest również kluczowa a cena tak 6, 7 tysięcy. Na stronie świata motocykli jest porównanie kawasaki er5 i suzuki gs500 i na załączonych zdjęciach widać o co mi chodzi gdy mówię o pokracznej pozycji. Nogi są za bardzo zgięte w tył, ręce nienaturalnie trzymają kierownice a cały kierowca wydaje się sztywny jak nic. Bardziej mi ta pozycja pasuje do ściganata niż do naked-bike. Z kolei na er5 jak widzę siedzi się bardziej naturalnie. A czy te motocykle są wyposażone w jakieś mocowanie do stelaży? Motocykl wykorzystuje również turystycznie więc możliwość zapakowania bagaży jest również istotna. Jeśli chodzi o silnik. Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Już wyjaśniam wszelkie wątpliwości :notworthy: Motocykl nie może być większy od 600 gdyż masa jest również kluczowa a cena tak 6, 7 tysięcy. Na stronie świata motocykli jest porównanie kawasaki er5 i suzuki gs500 i na załączonych zdjęciach widać o co mi chodzi gdy mówię o pokracznej pozycji. Nogi są za bardzo zgięte w tył, ręce nienaturalnie trzymają kierownice a cały kierowca wydaje się sztywny jak nic. Bardziej mi ta pozycja pasuje do ściganata niż do naked-bike. Z kolei na er5 jak widzę siedzi się bardziej naturalnie. A czy te motocykle są wyposażone w jakieś mocowanie do stelaży? Motocykl wykorzystuje również turystycznie więc możliwość zapakowania bagaży jest również istotna. Jeśli chodzi o silnik. Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy: mnie tam sie wygodnie buja na gsie- w ogóle nie czuję się napięty- wręcz przeciwnie- napięty jestem na czoperkach(a potem wszystko mnie boli). pewnie to zalezy od osoby:)... gs ma gdzie przymocować stelaże...er pewnie też... jak chcesz jezdzic od 3k obrotów to mhmm- raczej powyzej 600pojemności... tj pojadą- gs ciągnie od 3k ale to chyba nie to... jak chcesz tak jezdzic- polecam b12- przy 4500ma max moment, więc od 3k będzie ciągnął odpowiednio dostojnie :clap::P :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. moge polećić ci w takim razie ten motocykl.http://hondacb450s.w.interia.pl/cb/Cb_450s.htm poczytaj sobie te stronke, a od siebie powiem tyle że jechałem takim motocyklem i elastyczność tego silnika to jego największy + 6 bieg prędkość 40km/h dodaje gazu a moto bez niczego idzie do przodu!!pozycja za kierownicą bardzo wygodna a moto samo składa sie w zakręty. wszystkiego dowiesz sie z tej stronki .pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Chodzi mi tu o elastyczność i o to że ten silnik ma moment obrotowy rozłożony stosunkowo liniowo i nie ma żadnych skoków mocy w użytkowym zakresie obrotów jadąc na 3 biegu moto przyspiesza niemal jednakowo dobrze od niecałych 3 do 7 tys. obrotów. Mogę ruszyć z 2 biegu, 3 wrzucić przy 30 km/h i jak dodam gazu to maszyna pojedzie a nie będzie „buczeć”. Ogólnie jestem spokojnym kierowcą moja etka rzadko przekracza 5 tyś przy których na piątym biegu jadę 90 km/h. Obroty pod 10000 tyś jakoś mnie nie podniecają, wole przemieszczać się „dostojnie” mając te 3000 i słuchać melodii silnika :notworthy:Może B12, jeśli chcesz mieć taką elastyczność. Raczej żadna 600 nie będzie miała takiej elastyczności... Dopisane: sorry dopiero teraz zobaczyłem ile możesz przeznaczyć... Jeśli chdzi o sylwetkę to prawie każdy naked bike. Kurcze coś one w sobie mają, ja też najbardziej lubię klasyczną linię: okrągły reflektor, silnik na wierzchu i zegary w solniczkach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość intr Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Może softchoppery? np. Suzuki GR 650 Tempter 650 ccm i 61 nm momentu obrotowego przy 3500 tyś/obr:) już mi się ten motocykl podoba :buttrock: tylko szkoda że ostatnie modele są z 89 :notworthy: taki fany silnik :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 witam :notworthy: może Honda NTV650 lub Suzuki VX800, w obu silniki to V-ki nie wiem jak NTV, ale VX-em można jeździć w takim zakresie obrotów o jakim piszesz bez najmniejszych problemów(sprawdziłem 8) ), tylko masa jest zdecydowanie wyższa(ok.240kg) oba te motocykle to doskonałe turystyki, a za cene o której wspomniałeś coś powinieneś dostać POZDR. PS.w mojej galerji jest kilka fotek VX-a, więc możesz zobaczyć jak to wygląda :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość intr Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 suzuki to ekstra motocykl, ale ta masa.....:notworthy: Miałbym stracha jeżdzić poza asfaltem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.