mundy Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Z tego co jest napisane w SM IFA ma 2 gaźnikiWięc tak jak mówi m.in. maniek ma 2 :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 ma dwa na 100% pod tą pokrywką aluminiową, sa niewidoczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Czesc.A bo była IFA i MZ.Chyba filtr pwietrza był trochę inny.A silnik do motoru to z jakiegoś agregatu z Luftwaffe pożyczyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 hm, mnie to wygląda na jeden gaźnik, ale mogę się mylić http://www.bk350.de/rest/bk/motex2k.jpg może rzeczywiście, jak pisze POL w jakiejś nowszej wersji zastosowali dwa gaźniki. Po co :?: Chyba po to by było lepsze napełnianie komory korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Skoro mamy jedną skrzynię korbową, to po jaką cholerę konstruktor zastosował dwa gaźniki?Mój ojciec, wychowany na Mokotowie, wspominał Ifę kumpla, która na 100 metrów brała wszystko co się dało. W sprintach na Puławskiej nie miała sobie równych. Jednak spalanie wykazywała dwukrotnie większe niż Junak. Była za to mniej zawodna - prąd nie znikał i nie znaczyła terenu. Ja znowu po rozmowie z pewnym czlowiekiem, wlasnie o IFie, geneza tego tematu ;) dowiedzialem sie, ze to mul byl okrutny a w trasie stara jawa 350 bral IFe bez problemu, wiec komu tu wierzyc....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Jednak IFA ma dwa gaźniki.Dokopałem się do danych technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Dzwięk: http://www.bk350.de/rest/bk/mzbk350-alt.mp3 http://www.bk350.de/rest/bk/mzbk350-neu.mp3Sprzęt ładny, ale faktycznie brzmi to jak piła mechaniczna. Już etka ładniej śpiewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Oto artykuły SM o tym moto:http://img69.imageshack.us/my.php?image=18007tr.jpg http://img78.imageshack.us/my.php?image=58007iw.jpg http://img77.imageshack.us/my.php?image=28004th.jpghttp://img68.imageshack.us/my.php?image=38007gr.jpghttp://img72.imageshack.us/my.php?image=48003ha.jpg Radził bym powiększyć na kompie ,będzie lepiej czytać :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 hm, mnie to wygląda na jeden gaźnik, ale mogę się mylić http://www.bk350.de/rest/bk/motex2k.jpg może rzeczywiście, jak pisze POL w jakiejś nowszej wersji zastosowali dwa gaźniki. Po co :?: Chyba po to by było lepsze napełnianie komory korbowej.Michał, weź no trochę dłużej popatrz na rysunek który pod Twoim linkiem jest ukryty. Najpierw patrzymy na cylindry, potem na króćce ssące, a potem widzimy jeden gaźnik wyraźnie, a drugi mniej wyraźnie... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 IFka fajne moto, niziutkie i te 17 kucyków jak na blik wschodni to nie było wcale tak mało... wyczytałem gdzieś że protoplastą silnika były silniki od sprężarek w samolotach niemieckich. na 100% dwa jednakowe gaźniki, równolegle jeden za drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=81926202znalazłem przed chwilą. tak, jakby kogoś interesowało odnowienie Steib'a do IF'y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 ten kosz to na pewno nie do IFY tylko do starucha z lat 30 na moje oko:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=81926202znalazłem przed chwilą. tak, jakby kogoś interesowało odnowienie Steib'a do IF'y. Ten rodzaj wózka do IFA'y się nie nadaje. Jest zbyt ciężki, preferowany do maszyn pow. 350 ccm. Do motocykli takich jak AWO, IFA, EMW czy "małe" BMW zakładano "kosze" typu LS 200 takie jak te: http://www.cybermotorcycle.com/gallery/sid...agen%201959.jpg http://www.cybermotorcycle.com/gallery/sid...ecar%201937.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 W czasie produkcji IFA przeszła kilka zmian, najpoważniejszą było zmniejszenie komory spalania co spowodowało wzrost kompresji oraz mocy z 15 do 17 KM. 17-sto konną ifę można poznać po innym użebrowaniu głowicy, bardziej masywnym. Zmianie uległy również gaźniki, filtr powietrza, tłumiki i cylindry. Były również dwa prototypy IFY:BK 351: http://www.mz-b.de/oldies/bk/fr350-1.jpgoraz ifa z silnikiem wankla: http://www.mz-b.de/oldies/bk/frwankel.jpgByła również produkowana IFA w wersji GS: http://www.bk350.de/galerie/gs/GELAENDE.JPG, http://www.bk350.de/galerie/gs/horst_bk.jpgOraz japońska podróbka Olympus Crown: http://www.bk350.de/galerie/japan/index.htmCo do odgłosu pracy silnika to faktycznie najpiękniejszy nie jest, ale wielki wpływ ma na to regulacja gaźników i zapłonu, potrafi ona pracować naprawdę równo i utrzymywać bardo niskie obroty. Inną rzeczą do której trzeba się przyzwyczaić jest bardzo wolne schodzenie z obrotów, spowodowane m.in. cięzkim kołem zamachowym.Ogólnie jest to bardzo przyjemny motocykl, konstrukcja prosta jak cep, nie ma się co w nim zepsuć, bardzo pewnie się prowadzi oraz zapewnie niezły komfort podróży. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMBL Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Trudno dostać graty do IFY BK 350??? Drogie są?? Pytam, bo mam ramke i zastanawiam się nad skompletowaniem sobie motocykla. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.