samolot Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Dla mnie osobiscie jazda tylem do kierunku jazdy, guma z nogami przewieszonymi za kierownice, stoopie z nogami przewieszonymi za kierownice, szybkie i niskie gumy siedzace, dynamiczne i szybkie 12 bar. Oglonie lubie podziwiac triki wykonywane na duzych obrotach, z duza predkoscia na typowych nie przerabianych scigaczach, bez klatek zabezpieczajacych, wielkich tylnych zebatek itp. Rozumiem streety z klatkami, crash-padami ale te wielkie zebatki to juz wdedlug mnie przegiecie. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Njbardziej podoba mi sie wolna guma, a najmniej samoloty... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Dla mnie osobiscie jazda tylem do kierunku jazdy, guma z nogami przewieszonymi za kierownice, stoopie z nogami przewieszonymi za kierownice, szybkie i niskie gumy siedzace, dynamiczne i szybkie 12 bar. Oglonie lubie podziwiac triki wykonywane na duzych obrotach, z duza predkoscia na typowych nie przerabianych scigaczach, bez klatek zabezpieczajacych, wielkich tylnych zebatek itp. Rozumiem streety z klatkami, crash-padami ale te wielkie zebatki to juz wdedlug mnie przegiecie. hehe śmieszny temat troszke... Ale widze po tym co piszesz że nie bardzo widzisz różnice w trudności wykonywania tricków ale mniejsza z tym... Po kolei...- szybkie i niskie gumy to nie jest stunt tylko lamerstwo albo nauka... taka nieudolna próba Freestyle'owania albo nauka ale przy nauce nie ma w tym nic złego bo wtedy nikt przynajmniej nie dorabia do tego ideologi(a niestety często takie głupoty słysze...) jak niektórzy ludzie że to jest najtrudniejsze, zajebiste i tak ma być- to jest chyba najłatwiejsze co można sobie w stuncie wobrazić... - 12bar to nie trick tylko angielska nazwa stelaża do 12stek(pionów)... jeśłi już koniecznie musi być po angielsku to "12 o'clock" Większość zaczyna od tricków na dużych prędkościach i seryjnych motorach ale w miare gdy poziom jazdy rośnie, stunter i jego poglądy ewoluują każdy dąży do przerabiania motocykla(przystosowania go pod stunt) co daje nowe możliwości, ułatwia wykonywanie wielu tricków i umożliwa wykonywanie nie wykonalnych na seryjnym sprzeci numerów... A co do samych zębatek- jazda na dużych zębatkach jest wbrew pozorm trudniejsza(im wolniej tym trudniej ale i sama reakcja na gaz przy konkretnej zębacie jest tak gwałtowna że ciężko jest kontrolować motocykl na dwóch kołach nie wspominając o jeździe na jednym) niż na serjnych- łatwiej moto postawić w pion ale trudniej je tam utrzymać.Napewno nie ma w tym nic złego- jest to właśnie właściwa droga którą rzeba obrać. A co mi sie podoba??Wszystko... kocham we Freestyle'u to że daje niemal nieograniczone możliwości wykonywania tricków, sposobu jazdy itd itp.Liczy sie przedewszystkim STYL!! Lepiej jest mieć w swoim repertuarze 10-15 perfekcyjnie opanowanych numerów które robią wrażenie i mają mniej lub bardziej indywidualny charakter niż chełpić sie 30toma numerami z których każdy wygląda jakby zaraz miał skończyć sie glebą, bez jaj, bez stylu- na farta... Na następny sezon stawiam na wolną gume, obniżenie prędkości wykonywania wszystkich tricków, a moje marzenie na koniec sezonu to cyrkle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Njbardziej podoba mi sie wolna guma, a najmniej samoloty... jestem podobnego zdania! większość szybkich tricków to sprawa mocnego motocykla i podstawowych umiejętności. wolne tricki to dopiero wyższa szkoła jazdy ;) tutaj małpa na R1 , GSXR1000 czy CBR1000 nie da rady :twisted: PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Mi się podoba trick gdy jedzie się na gumie siedząc na baku i nogi w szpagacie :lol: :lol: :lol: Takie coś jak Spidi ma na swoim foto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 high chair jest naprawde za*eb....ty :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej-bc Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Podziwiam trik zwany przez pewien z amerykańskich squadów "skokiem specjalnym". Podczas jazdy na tylnej gumie przechodzi się kanapy pasażera na kanape kierowcy, potem przeskakuje się na kierownice utrzymując maszyne w dalszym pionie. Ewent można jeszcze przytrzeć dupką o asfalt ;):D To naprawde ciekawie wyglada i napewno wymga wielkiej wprawy. Podziwiam amerykański styl jazdy. Są naprawde dobrzy. Spidi napewno wie coś na ten temat :D Podobaja mi sie filmy Drew`a Stone`a. Tam można dopiero podziwiać prawdziwy stunt. Respekt za to że jest na ziemi ktoś taki, kto interesuje się amerykańskim stuntem kręcąc filmy i rozpowszechniajać je. Pozdro dla Was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Strasznie podoba mi sie stoopie z nogami przewieszonymi za kierownice ;) :D ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 frontflip :mrgreen: [byl pokazany bodajze w nitro circus 2 - skoda ze nietrafil do basenu ] :mrgreen: tak powaznie to szybka niska guma ale przechylajac sie jednoczesnie w bok tak ze glowa jest na wysokosci baku ewentualnie ponizej [motocykl sila zeczy w druga strone] hehe śmieszny temat troszke... Ale widze po tym co piszesz że nie bardzo widzisz różnice w trudności wykonywania tricków ale mniejsza z tym... ... w temacie jest jekie sie najbardziej podobaja a nie jakie sa trudne i fajne... mi sie podobaja szybkie niskie gumy ! ;) niewszystkoi co skaplikowne i trudne MUSI byc fajne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 cyrkle sa najlepsze. Chyba najtrudniejsze. Najlepiej bez trzymania kierwonicy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 hehe śmieszny temat troszke... Ale widze po tym co piszesz że nie bardzo widzisz różnice w trudności wykonywania tricków ale mniejsza z tym... ... w temacie jest jekie sie najbardziej podobaja a nie jakie sa trudne i fajne... mi sie podobaja szybkie niskie gumy ! ;) niewszystkoi co skaplikowne i trudne MUSI byc fajne... no niby tak ale temat jest zformułowany: "Jakie triki najbardziej wam sie podobaja w stuncie." a niskie szybkie gumy to nadużywanie pojęcia stunt...Poprostu to jest coś co umie każdy, coś banalnego co potrafi każdy a często robi to zupełnie nie chcący...Stunt to jest jazda na krawędzi, jazda eXtremalne, trudne numery które powinny wyglądac na robione na luzaku, jazda wymagająca dużcych umiejetnosci i opanowania motocykla...Takie jest moje zdanie- nie każdy musi sie z nim zgadć. Jeśli stunterem miałby być każdy kto pociągnie przez powiedzmy 100-200metrów(czy nawet 400 na swóji) niską szybką gumę to stuntermi byłoby 90% użytkowników szybkich motocykli a w realu jest to max kilka procent... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Oglonie lubie podziwiac triki wykonywane na duzych obrotach' date=' z duza predkoscia na typowych nie przerabianych scigaczach, bez klatek zabezpieczajacych, wielkich tylnych zebatek itp. Rozumiem streety z klatkami, crash-padami ale te wielkie zebatki to juz wdedlug mnie przegiecie.[/quote'] I jak sobie tak to oglądasz dostajesz orgazmu. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 mhm mnie się podoba hightower(tak to sie nazywa? 12o clock,i włażenie na czachę :> )... nie wiem czemu ale to mi się podoba najbardziej (może dlatego że lubię wspinaczke;) :D ;) )... a największe wrażenie zrobiła na mnie wolna guma no hander ;):D:D ...jeszcze koleś skręcał... normalnie LOL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Njbardziej podoba mi sie wolna guma' date=' a najmniej samoloty...[/quote'] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tez sie moze podlacze do tematu. niestety w nim zbytniego doswiadczenia nie mam, dopiero zaczynam cokolwiek robic(na gume stawiac i stoppie) to mi wlasnie podobaja sie takie "najprostsze" sztuczki ale w perfekcyjnym, mistrzowskim wykonaniu. jak koles widac ze jedzie na motocylu jak na rowerze, dla takich respect ;) i w zasadzie cokolwiek by sie na moto nie dzialo- odrazu cieszy oko, za pominieciem "sztuczki" rozpedzenia sie i przywalenia w mur czy samochod albo szorowania po asfalcie...:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Witam Może będe mało oryginalny ale strasznie podoba mi sie wolna guma na stojaco, wykonywana z lekkością stania na taborecie zawsze na wszelkiego rodzaju filmikach urzeka mnie łatwość z jaką Ci ludzie sobie jadą wyprzedzają czy krecą cyrkle, szcześliwy bym był jak by mi sie udało nanuczyc jeździć na stojąco wolno i szybko, zmieniać biegi i wyprzedzać w czasie tej jazdy, to takie skromne marzenie. Pozdrawiam 8) PS SPIDI wedle twojej instrukcji normalne gumy robie coraz wolniejsze wyższe i dłuższe (zegary juz zasłaniają i patrzę bokiem) lecz do tego co prezentują stunterzy DALEKO niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.