Skocz do zawartości

Jakie triki najbardziej wam sie podobaja w stuncie.


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

awful trick o którym piszesz nazywa sie "watch tower" czyli wierza widokowa... bardzo efektowny trick...

 

 

Quake ciesze sie że moje rady Ci pomogły... z czasem będzie coraz lepiej a kto wie- może za jakiś czas nawet jeździć na hamulcu(wolną gume)... 8)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awful trick o którym piszesz nazywa sie "watch tower" czyli wierza widokowa... bardzo efektowny trick...

 

 

 

pozdro

 

o własnie ;),dzięki...,ale blisko byłem :D;)

 

tez się kiedyś nauczę- przyda się to do jazdy w korku- mozna sobie rzucić okiem na sytuację ;);););)

 

ps wie ktoś moze jak się gsx 750f nadaje do stuntu? obieram go sobie za następnego sprzęta(gł argument- kasa)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

metys o jakim tricku mówisz?? bo ja pierwsz słysze o czymś takim... :roll:

 

w ogóle to kiedyś zrobiłem taki "Słowniczek Stuntera"- jest u nas na stronce www.BadBoyz.pl w dziale Porady... tam jest spis większości podstawowych tricków- ich angielskie nazwy z tłumaczniem o co chodzi...

 

a co do GXFa do Freestyle to bardzo kiepski wybór... niby sie da- jak wszystkim, ale jest to bardzo trudne, wymaga mnóstwo wysiłku i będziesz sie poprostu męczył.

Jeśli ma być tanio to CBR F2-F3 bedzie o niebo lepszym wyborem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a co do GXFa do Freestyle to bardzo kiepski wybór... niby sie da- jak wszystkim' date=' ale jest to bardzo trudne, wymaga mnóstwo wysiłku i będziesz sie poprostu męczył.

Jeśli ma być tanio to CBR F2-F3 bedzie o niebo lepszym wyborem...[/quote']

 

mhmm kasa się liczy- miedzy gsf a cbr nawet f2 jest 2k roznicy...

 

dla mnie stunt to będzie raczej dodatek do jazdy- nie kupuję maszyny specjalnie pod to,więc nie sądzę zebym potrzebował innej...

 

powiedz wiecej na czym bedize polegała trudność? mniejsza stabilność? będę wdzięczny za wiecej szczegółów ... może byc na priv,ale tu chyba ktos jeszcze moze byc za to wdzięczny :buttrock:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jako ze jezdze na enduro wole triki na takich motorkach i to nie jest cos w stylu jazda na kapciu tylko cos lepszego. Najza******** jest oczywiscie stoppie crossem jadac z gorki z nogami do przodu a drugi i trzeci trik to tzw. WHIPY i zeskok z motorka na bok i biegniecie(nie wiem jak to sie nazywa), to jest to!!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego podobaja mi sie szybkie gumy??? Bo takie zapamietalem z dziecinstwa. Szybka i niska guma wykonana w nonszalancki sposob na siedzaco to w jakis sposob powrot do dziecinstwa. Wiem ze wolne gumy sa bardziej wymagajace ale tak juz mam ze te drugie mi sie podobaja. A co do wielkich zebatek z tylu to jestem przeciwnikiem bo moto wtedy nadaje sie TYLKO do stuntu i niczego wiecej. I to raczej do stuntu parkingowego. Wlasnie co sie stanie jak bedziemy miec taa zebatke w biku i na 1 odkrecimy do konca? uniesie przednie kolo czy moze i zabuksowac?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie co sie stanie jak bedziemy miec taa zebatke w biku i na 1 odkrecimy do konca? uniesie przednie kolo czy moze i zabuksowac?

samoooolot, takiś niby mądry, niby taki kujon, student mechaniki, a myśleć nie chcesz, czy nie potrafisz?? Nawet opierając się wyłącznie na wiedzy książkowej, poza którą jak pokazują Twoje wypowiedzi życia nie znasz jesteś w stanie sam odpowiedzieć sobie na swoje pytanie. No pomyśl jeszcze raz. Powiem najpierw po twojemu (to wiesz, tylko zapomniałeś): jeżeli siła styczna będzie miała większą wartość niż siła tarcia, to koło zabuksuje. Jeżeli siła styczna będzie mniejsza niż siła tarcia, to motocykl stanie dęba. A teraz z życia(o tym możesz nie wiedzieć): jeżeli jest kiepska nawierzchnia, zapiaszczona; masz nierozgrzana oponę, twardą lub o słabym bieżniku, czyli dysponującą mniejszą przyczepnością niż siła pochodząca z napedu motocykl zamieli kołem. Jeżeli warunki są dobre, przyczepność jest dobra, to motocykl wyrwie do przodu. Jeszcze do tego dochodzi sylwetka kierowcy i jego zamiary - to, czy przeniesie cieżar ciała na przór, czy też na tył i poderwie kierownicę.

I proszę Cię... skoro uważasz sie za takiego speca w dziedzinie mechaniki, nie kompromituj sie takimi pytaniami i zakładaniem tak błachych tematów.

PS. Nie napisałeś mi kiedy przede mną klękasz.

Czesć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście najbardziej podoba sie slalom na gumie i moment wprowadzania motocykla w taki stan. Bardzo efektowne są też gumy ponad pion. Pozdro!

 

 

"slalom" jak to nazwałeś(ja mówie na to wężyk albo z angielskiego "wobble") to jeszcze kumam ale guma ponad pion!? 8O

Jak mam to rozumieć... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...