Skocz do zawartości

BMW sahara


anretam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz kilka możliwości.

1.Ozenić się z tą Panią.

2.Wejść w bliższe stosunki bez żeniaczki.

W obu przypadkach nie musisz kupować by mieć.

3.Przekonać żeby przekazała Ci nieodpłatnie bo kochasz taki sprzęt.

Małoprawdopodobne.

4.Targować się może opuści parę złotych.

Dość prawdopodobne.

5.Brać nie wydziwiać.

Ja bym obstawiał 5.

A tak na poważnie. Pamiętaj że nie problem w ramie, koszu i innych duperelach. Ważne aby silnik nie był kombinowany (spawane gary, głowica, zawory od warszawy itd). Skrzynia i dyfer były w przyzwoitym stanie. Nie połamane i spawane. I bardzo istotna sprawa. Czy chcesz to miec dla siebie czy na sprzedaż. Jeśli na sprzedaż w szybkim tampie to możesz nie wyjść na swoje. Towar do sachary pokazuje się od czasu do czasu ale ceny są powalające. Musisz pamiętać że większość sachar już wyjechała.

A tak na marginesie BM-ka sachra jest naprawdę fajna. Na mnie zrobił wrażenie system ogrzewania, zarówno kosza jak i motocykla. I chyba tylko sachara na terenowej jedynce na wolnych obrotach " sama szła".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS 750 podobal mi sie bardziej i na wolnych jechal jeszcze lepiej - dlugoskokowy silnik i inne czasy rozrzadu.

Ogolnie robil wrazenie lepiej przemyslanego motocykla w porownaniu z BMW. Byl lepszy w jezdzie ( skrecana rama BMW potrafila nie byc calkowicie sztywna ) i bardziej odporny na warunki zewnetrzne, przede wszystkim wode.

Mechanicznie mial o wiele mocniejsza skrzynie biegow, a znany problem z walem nie byl problemem puki serwis funkcjonowal ;)

Musze go sobie jeszcze nabyc przed emerytura.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie. Pamiętaj że nie problem w ramie' date=' koszu i innych duperelach. [/quote']

 

niezgodze się z Toba .

z własnego doświadczenia wiem ,że duperele sa tak samo wazne jak silnik .

te duperele zajęły mi więcej czasu i pochłonęły więcej pieniędzy niż remont dwóch takich silników jak mój.

to samo mój brat przećwiczył na wuelce i tak samo będzie z saharą .

to znalezienie i zakup osprzetu jest najtrudniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie. Pamiętaj że nie problem w ramie' date=' koszu i innych duperelach. [/quote']

 

niezgodze się z Toba .

z własnego doświadczenia wiem ,że duperele sa tak samo wazne jak silnik .

te duperele zajęły mi więcej czasu i pochłonęły więcej pieniędzy niż remont dwóch takich silników jak mój.

to samo mój brat przećwiczył na wuelce i tak samo będzie z saharą .

to znalezienie i zakup osprzetu jest najtrudniejszy.

.....zgadzam sie jak najbardziej....silnikow to na peczki jest.......a znajdz mi prosze orginalna lampe ze stacyjka....lub na przyklad orginalna puszke pradow.....

 

[ Dopisane: 07-01-2006, 10:03 ]

Sąsiad mojego kolegi miał tekie BMW po dziadku w stanie takim jakby wyszlo z fabryki był drugim właścicielem od nowości stan full orginal nic niebylo dorabiane czy malowane z wozkiem oczywiscie zarejestrowany i opłacony stał tak poprzykrywany ze chyba z 10 min to wszystko z niego sciagal w koncu z przyczyn materjalnych sprzedal go prawie za 50 tys zł
uwielbiam takie opowiesci z krypty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się co do kasy. Obecnie sporo jest dostawców ze wschodu. Dużo częsci jest produkowanych u nas i na zachodzie. Wszystko zależy jaki chcesz osiągnąć efekt. Czy to ma jeździć czy być do oglądania. Jeśli ma jeździć to z oryginałów nie wyszykujesz. Trzeba sobie "radzić". Nie znajdziesz na pewno nadającego się pudła kosza, pojemników amunicejnych czy uchwytów do nich, albo do km. Czyli pudło kosza od ruska odlewy uchwytów nawet do wykończenia, gumy są wszystkie, siodła do wyboru. 20 -30 lat temu części oryginalnych było więcej, ale wyjechały i nie wrócą. Zrobił się z tego teraz rynek. I jeszcze jedno myślę, że teraz nie można mówić o rekonstrukcji, są tylko składanki z niznanej ilości dawców. Ponadto złożenie sachary jest o wiele trudniejsze niż wl-ki. Sachara ma co najmiej dwa razy tyle części niż WLA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się co do kasy. Obecnie sporo jest dostawców ze wschodu. Dużo częsci jest produkowanych u nas i na zachodzie. Wszystko zależy jaki chcesz osiągnąć efekt. Czy to ma jeździć czy być do oglądania. Jeśli ma jeździć to z oryginałów nie wyszykujesz. Trzeba sobie "radzić". Nie znajdziesz na pewno nadającego się pudła kosza' date=' pojemników amunicejnych czy uchwytów do nich, albo do km. Czyli pudło kosza od ruska odlewy uchwytów nawet do wykończenia, gumy są wszystkie, siodła do wyboru. 20 -30 lat temu części oryginalnych było więcej, ale wyjechały i nie wrócą. Zrobił się z tego teraz rynek. I jeszcze jedno myślę, że teraz nie można mówić o rekonstrukcji, są tylko składanki z niznanej ilości dawców. Ponadto złożenie sachary jest o wiele trudniejsze niż wl-ki. Sachara ma co najmiej dwa razy tyle części niż WLA.[/quote']......bez przesady..w orginale mozna kupic wszystko tylko czasami bariera jest cena....np dorabiana gondola 2tyspln ...a orginalna w stanie dobrym b/tzn. nie motana, nie spawana,i nie przejechal jej t34/1.5tys euro......czy np pudlo kopia 300pln..orginal 300euro.....itd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wyglądu. Trzeba postawić koło siebie cymbała i beemkę i dopiero widać co jest ładne. Podobnie z jazdą. porównanie tylko poprzez jazdę na nich po kolei. Dla mnie beemka wypada lepiej. Robiliśmy porównanie z Kaktusem i wyszło że cymbał wygląda jak krewny ze wsi. BMW była też bardziej poręczna.

 

[ Dopisane: 07-01-2006, 15:09 ]

Co do gondoli. Miałem w ręku stalowy stempel z napisem Stejb i wytłoczki z niego. Tym sposobem kupisz oryginalną gondolę w dobrym stanie, nie spawaną. Robiłem porównanie z prawdziwa wytłoczką. NIE DO ROZRÓŻNIENIA robił to dobry fachowiec wiele lat temu. Nikt nie wie ile sachar jeździ z takim koszem a właściciel chwali się jako to była doskonała niemiecka stal.

 

[ Dopisane: 07-01-2006, 15:17 ]

Bez urazy o krewnego. Miałem na myśli dawniejsze czasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andy, nie pisalem co jest ladniejsze, ale ja tez uwazam ze BMW.

Ale w jezdzie, specjalnie w terenie, deszczu, KS jest lepszy - moment o 1000 obrotow nizej niz w BMW robi swoje. Mialem jedno i drugie i troche pojezdzilem na Mazurach no i kilka dlugich tras tez nimi zrobilem ;)

Zaden z nich nie jest naprawde poreczny, ale wyjatkowo dobrze sie nimi podrozuje, tylko trzeba nastawic sie na srednia 50 km/h :D

No ale ja coraz mniej sie spiesze wiec zaczynam dorastac do powolnych motocykli ;)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andy, nie pisalem co jest ladniejsze, ale ja tez uwazam ze BMW.

Ale w jezdzie, specjalnie w terenie, deszczu, KS jest lepszy - moment o 1000 obrotow nizej niz w BMW robi swoje. Mialem jedno i drugie i troche pojezdzilem na Mazurach no i kilka dlugich tras tez nimi zrobilem :buttrock:

Zaden z nich nie jest naprawde poreczny, ale wyjatkowo dobrze sie nimi podrozuje, tylko trzeba nastawic sie na srednia 50 km/h :crossy:

No ale ja coraz mniej sie spiesze wiec zaczynam dorastac do powolnych motocykli :P

 

Adam M.

 

Pojeżdzić więcej mogłem tylko na cymbale. Dla mnie było to ciekawe doświadczenie, ale powiem szczerze że nie miałem z tego wielkiej frajdy. Ot tak na chwilę, bo troche biegów do przerzucenia, w terenie fajnie jeżdzi. Asfalt pył koszmarny bo pomalutku. I chyba do jazdy powinienem mieć większa posturę (choć kurdupel nie jestem). Momentami i innymi drobiazgami nie zawracałem sobie "głowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80940740

 

[ Dopisane: 10-01-2006' date=' 10:39[/i'] ]

a moze komus potrzebne dokumenty do Zundappa:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81043463

cena tej sahary jest wedluk mnie sztucznie wywindowana....generalnie duze braki istotne tu widze......ale w sumie ja sie nie znam :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...